Heb je een pas voor nodig toch, en die heb ik niet. Plus ik weet niet eens waar de makro ligt..quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:47 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Makro
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:46 schreef slacker_nl het volgende:
Dus de vervanging moet minstens even duur zijn, en eigenlijk goedkoper!!
Dat ze niet duurder zijn (dus minstens even duur) en het liefst goedkoper. Lezen knekker.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat ze niet duurder zijn (dus minstens even duur) en het liefst goedkoper. Lezen knekker.
Nee, kauwgum verliest z'n smaak te snel en dan heb ik ook niks in m'n mond wat ik kan vastpakken....quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:49 schreef MouzurX het volgende:
ga gewoon kauwgom kauwen ?
STFU jijquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:52 schreef Slarioux het volgende:
En dan niet zeiken dat je van stoppen met roken zo aankomt hè!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat ze niet duurder zijn (dus minstens even duur) en het liefst goedkoper. Lezen knekker.
Do not blur the issue with facts.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:53 schreef Zjummie het volgende:
Met zo'n lollie doe jij veel langer dan met zo'n KK staafje. Niet zeiken dus.
Dan koop je een dildoquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, kauwgum verliest z'n smaak te snel en dan heb ik ook niks in m'n mond wat ik kan vastpakken....
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Heb je een pas voor nodig toch, en die heb ik niet. Plusmarkt ik weet niet eens waar de makro ligt..
Hebben/hadden ja. Per filiaal verschillend denk ik. Vraag anders aan je baas of hij voor jou een doos van de Makro met die zakken besteld. Niet teveel gevraagd lijkt me. Stoppen met roken is een goede reden, want mensen die roken werken veel minder dan niet-rokers. Vind je baas geweldig.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:59 schreef slacker_nl het volgende:
De plusmarkt... die hebben grote zakken? Ow.. misschien de aldi wel. Ken geen plusmarkt in 020 trouwens...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |