Zeg mafkees, je ziet toch dat ik jaloers ben. Dat nutteloze gepriet-praat komt ook mn neus uit.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:30 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Zeg mafkees, je ziet toch dat ik jaloers ben. Dat nutteloze gepriet-praat komt ook mn neus uit.
D-ouche?quote:
Campingquote:
Ik nog twee keerquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:42 schreef Noshiba het volgende:
pff je mag wel een vakantie van mij overnemen ga dit jaar nog 3x
Kreta...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:50 schreef Jojoortje het volgende:
Kreta 2009
Ik ga het nu alvast in mn MSNnaam zetten, puur om stoer te doen
Ja lachen toch?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:56 schreef Bunker het volgende:
[..]
Kreta...![]()
Lekker tussen de zuipende, kotsende, dikke engelsen en nederlanders
Wat ga jij doen danquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:56 schreef Bunker het volgende:
Kreta...![]()
Lekker tussen de zuipende, kotsende, dikke engelsen en nederlanders
Excursies zeker?quote:
Nee op vakantie. 1x 2 weken en 1x 8 dagen. Die laatste is meer een soort weddenschap die ik verloren heb. anders was ik ook nog maar 1 x gegaan.quote:
In Nederland is geen zonquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:13 schreef Trannellius het volgende:
Vakantie houden. 600+ euro betalen voor een reis waar de gemiddelde Nederlander alleen dingen doet die je in Nederland ook kunt doen
.
Als je nou op vakantie gaat om te mountainbiken, te raften, andere culturen op te snuiven of bepaalde dingen te beizchtigen, dan vind ik je vakantie terecht. Maar nee, de meeste mensen komen toch niet verder dan aan een badplaats te zonnen, te stappen en te zuipen, gezellig tussen de Nederlanders.
Maar als die er is zeikt iedereen dat het te warm isquote:
Dingen bekijken doe ik wel als ik 40 ben. Nu elke dag stappen en ouwehoeren in de zon op het strandquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:13 schreef Trannellius het volgende:
Vakantie houden. 600+ euro betalen voor een reis waar de gemiddelde Nederlander alleen dingen doet die je in Nederland ook kunt doen
.
Als je nou op vakantie gaat om te mountainbiken, te raften, andere culturen op te snuiven of bepaalde dingen te beizchtigen, dan vind ik je vakantie terecht. Maar nee, de meeste mensen komen toch niet verder dan aan een badplaats te zonnen, te stappen en te zuipen, gezellig tussen de Nederlanders.
Ja maar als hier de zon schijnt, is het fucking benauwd en klam etc...quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:16 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Maar als die er is zeikt iedereen dat het te warm is
Tegen de tijd dat mensen 40 zijn hebben ze meestal kleine kinderen. Never nooit niet dat je dan nog op plekken komt waar je nu vrij gemakkelijk heen kunt. En stappen en ouwehoeren dat kun je toch ook gewoonweg hier doen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dingen bekijken doe ik wel als ik 40 ben. Nu elke dag stappen en ouwehoeren in de zon op het strand.
Maar goed, vakanties zijn er om plezier te maken en dat is voor iedereen anders.
Buahhahahahahquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar als hier de zon schijnt, is het fucking benauwd en klam etc...
Als inKreta
de zon schijnt dan is het lekker
![]()
En ik zeur trouwens nooit als hier de zon schijnt.. Zoek dan wel verkoeling op ergens..
Ik doe ook niks als ik op vakantie benquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
BuahhahahahahJou staat nog wat te wachten ... lekker 40 graden zodat je niks kan gaan doen
AMEN.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ik doe ook niks als ik op vakantie ben![]()
Wat denk je dan? Dat ik ga hardlopen? Of kutkerkjes ga bezoeken?![]()
En hoezo mij staat nog wat te wachten? Ben heus wel eerder in Greece geweest met 40 graden, dus zeur even niet ja...
Cultuurbarbaren zijn van alle tijden.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En hoezo mij staat nog wat te wachten? Ben heus wel eerder in Greece geweest met 40 graden, dus zeur even niet ja...
Dat vindt jij niets dus?quote:
Ben je nu serieus?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar kan ik nog in komen. Maar als iemand tegen mij zegt dat hij naar bijvoorbeeld Corsica is geweest, en ik te horen krijg dat ie alleen maar overdag naar het strand is geweest, 's avonds bij friet van piet ging eten en daarna de apres ski in met nederlandse muziek, dan rijst bij mij toch echt de vraag van WTF doe je dan op Corsicaquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:36 schreef kyraaa het volgende:
Beetje van beiden![]()
Normaal gesproken zou ik ook als cultuurbarbaar lekker niets doen, maar als ik dan toch in een ander land ben, is het eigenlijk wel zonde dat je niet íets gaat bezoeken. Dan maar een paar dagen een saai iets bezichtigen. Kun je altijd zeggen dat je het gezien hebt.
Kerkje in? ooooh wat mooi... Kerkje uit en op naar het strand
Over wie heb je het nu?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
Mensen die in een tent slapen als 'ontspanning'
Heb één keer gekampeerd, en daar zal ik het ook bij houden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |