Eindelijk iemand die hem ziet (of er iets over zegt iigquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zaphod Beeblebrox
Die sig heb ik ook ooit wel eens gehad...![]()
Valt toch wel mee jackass, kan mij nou niet echt iets schokkends herrinnerrenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
We hebben het over hetzelfde filmpje ja.
Ah toeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 4 augustus 2008 11:29 schreef Kluts het volgende:
Ik ga niet vertellen over welk filmpje het gaat, want hij stopt al met ranzige plaatjes posten.
Ik wil het niet weten hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah toeeeeeeeeeeeeeeeeeeeNou willen we het weten ook!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:28 schreef TwistedDarling het volgende:
Heb je gisteravond m'n ode aan marvin-youtube-filmpje gezien?
Ik wil echt ook nog een keer die BBC serie op dvd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard keek ik eerst naar Trillian...
Marvin is God!
Die had je bij ons toch wel eens gekeken tijdens je oppasactiviteiten toch?quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wil echt ook nog een keer die BBC serie op dvd.
Ja. Dat was mijn eerste HHGTTG ervaring.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had je bij ons toch wel eens gekeken tijdens je oppasactiviteiten toch?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten hoor.
Ik ook, om 12:00 flink lunchen. Worden 6 boterhammen vandaag denk ik. Zo relaxed dat hier op het werk er echt van alles is trouwens, en dat voor slechts 15 euro ofzo p/m.quote:
Idem. Jackass is net als bijv. een Faces of Death dodelijk onboeiend.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten hoor.
Hollandse zuinigheid ftw!quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook, om 12:00 flink lunchen. Worden 6 boterhammen vandaag denk ik. Zo relaxed dat hier op het werk er echt van alles is trouwens, en dat voor slechts 15 euro ofzo p/m.
Waarom ken ik haar nog niet?quote:
Ik kan gratis eten hier.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook, om 12:00 flink lunchen. Worden 6 boterhammen vandaag denk ik. Zo relaxed dat hier op het werk er echt van alles is trouwens, en dat voor slechts 15 euro ofzo p/m.
Al die nieuwe dingen die je bij ons leert kennen. Dat gaat nog wat worden op onze eerstvolgende date...quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja. Dat was mijn eerste HHGTTG ervaring.
Goede vraag!quote:
Het is Fiona! Die ken je echt nog niet? Een van mijn ultieme heldinnen mên!quote:
Geen idee. Haar eerste en tweede album hebben vlagen van briljantie. Ondanks de hierboven geplaatste ietwat uitbundige titel. Haar versie van Lennon's Across the universe is ook erg luisterbaar trouwens.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die nieuwe dingen die je bij ons leert kennen. Dat gaat nog wat worden op onze eerstvolgende date...
Ah, ze bevindt zich op mijn waarderingsniveau...quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Het is Fiona! Die ken je echt nog niet? Een van mijn ultieme heldinnen mên!
Wat voor soort muziek is 't?quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:43 schreef Litpho het volgende:
Geen idee. Haar eerste en tweede album hebben vlagen van briljantie. Ondanks de hierboven geplaatste ietwat uitbundige titel. Haar versie van Lennon's Across the universe is ook erg luisterbaar trouwens.
Alvast ter voorbereiding...quote:
Tidal is piano singer songwriter. Beetje cliché hier en daar, maar ze was dan ook nog echt belachelijk jong toen ze het album schreef. Highlights (wmb): Criminal, Shadowboxer.quote:
Ja, ik snap ook niet hoe ze het regelen hier. Altijd wat bij het brood bijv. croissantjes, eitje, lekkerbekkie/haring, etc. En dan nog bolletjes, bruin brood, wit, grof bruin. 5 verschillende vleeswaren, salades, 4 soorten kaas en nog van allerlei zoetigheid.quote:
Oh oke.quote:
Lekkerbekkie? Woon je in Almere ofzo?quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet hoe ze het regelen hier. Altijd wat bij het brood bijv. croissantjes, eitje, lekkerbekkie/haring, etc. En dan nog bolletjes, bruin brood, wit, grof bruin. 5 verschillende vleeswaren, salades, 4 soorten kaas en nog van allerlei zoetigheid.
Maar je hoort mij niet klagen
Heujquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekkerbekkie? Woon je in Almere ofzo?
Plaag je maar.
quote:
Ja zeker A-Town zoals de jeugd het hier noemt, zucht...quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekkerbekkie? Woon je in Almere ofzo?
Plaag je maar.
Yep, hoewel het gewoon een zusterstad is van amsterdam als je naar de bevolking kijktquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heujniet zo over lekkerbekkies he
Almere? das midden in de polder
Gewoon even flink youtuben als je thuis bent. Genoeg leuke nummers. Paper bag, Limp, Mistake, Ugly girl (al heb ik die nog niet gezien op youtube) en idd criminal, shadow boxer, fast as you can.quote:
Ben ik zo kieskeurig?quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Al ben ik sowieso niet zo kieskeurig als Litpho volgens mij.
quote:
Kieskeuriger dan ik. Denk ik. Hoe kieskeurig dat dan is weet ik ook niet.quote:
Doelde meer op de verhouding Almere <> lekkerbekkiesquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zeker A-Town zoals de jeugd het hier noemt, zucht...
Dat mag jij![]()
[..]
Yep, hoewel het gewoon een zusterstad is van amsterdam als je naar de bevolking kijkt
Nee joh, die zijn stoer.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:05 schreef S95Sedan het volgende:
Schijt meeuwen
Die beesten zijn nog erger als duiven![]()
http://blog.seattlepi.nwsource.com/thebigblog/archives/122647.aspquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:23 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nee joh, die zijn stoer.Pas geleden kwam er eentje gewoon de supermarkt in, echt met zo'n attitude van 'wat ga je doen dan'. Prachtig.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
http://blog.seattlepi.nwsource.com/thebigblog/archives/122647.asp
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bad motherfucker.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Re heeft je eeuwige jeugd erkend, dat is hetquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh noes, Re heeft het 'jaloers op lelijk meisje' topic naar PUB gezet, nu staat PUB in MyAT.![]()
![]()
Meteen een KLB topic aanmaken. Wel je tekst in italics doen...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh noes, Re heeft het 'jaloers op lelijk meisje' topic naar PUB gezet, nu staat PUB in MyAT.![]()
![]()
PUB is wel heel erg jeugdig.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Re heeft je eeuwige jeugd erkend, dat is het.
Midlifecrisis post...quote:
Straks gaat ie ook nog naar PUB.quote:
Nou je hebt wat gemist hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:43 schreef Tegan het volgende:
Wat een liefde allemaal![]()
![]()
. Hoe is het hier?
Nee, dat zouquote:
Weet niet wat nou erger is eerlijk gezegdquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dat zou. P
. l
. a
. y
. s
. t
. a
. t
. i
. o
. n
. zijn
.
Een voorliefde voor negentienjarige dames als je al enige tijd aan de verkeerde kant van de dertig zit, vind ik meer midlifecrisis hoor. Heb je je BMW sleutelhanger al trouwens?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:45 schreef Litpho het volgende:
Nee, dat zou. P
. l
. a
. y
. s
. t
. a
. t
. i
. o
. n
. zijn
.
Shitquote:
Jaguar. Tweezits. Sportmodelletje cabrio.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een voorliefde voor negentienjarige dames als iemand die al enige tijd aan de verkeerde kant van de dertig zit, vind ik meer midlifecrisis hoor. Heb je je BMW sleutelhanger al trouwens?
Maar, aandacht van oudere mannen is gaafquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een voorliefde voor negentienjarige dames als je al enige tijd aan de verkeerde kant van de dertig zit, vind ik meer midlifecrisis hoor. Heb je je BMW sleutelhanger al trouwens?
Het zou wel verklaren waarom hij steeds naar de pubquiz gaat natuurlijk...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Straks gaat ie ook nog naar PUB.
Ik veroordeel het ook niet, ik constateer alleen maar...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:47 schreef Tegan het volgende:
Maar, aandacht van oudere mannen is gaaf.
Mhh iets beter, nu gewoon haar helemaal uit mijn leven gestript. Liefie_ had gister nog wat interessante inzichten, maar gevoelens blijven lastig...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:45 schreef Tegan het volgende:
He box, hoe is het? Voel je je al wat beter over gisteren?
Uiteraard... Nog even buiten de deur rotzooien totdat hij zich definitief aan jou bindt...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:48 schreef Tegan het volgende:
Waar is Q. eigenlijk? Weer aan het daten?
die gaat een scharrel oppikken in een museum in A'dam.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:48 schreef Tegan het volgende:
Waar is Q. eigenlijk? Weer aan het daten?
Dikke shit man, ook met van die rijdershadnschoenen achter het stuur zitten?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jaguar. Tweezits. Sportmodelletje cabrio..
maar dat moet je wel van de sleutelhanger af kunnen lezen natuurlijk
Iets met duiven enzo. Iemand had het raam open laten staan en had opeens een huisdier erbij (Don't ask)quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Shit. Ik had vanochtend ineens geen internet en ik was te lui om beneden router/modem te gaan resetten
.
Zonder er uiteraard een agenda op na te houden...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik veroordeel het ook niet, ik constateer alleen maar...
Een doorzichtige agenda is geen agenda, toch?quote:Hai! Ik ben ouder dan jij...
Dubbele agenda's zijn voor mietjes. Heldere doelstellingen, daar hou ik van!quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:50 schreef Litpho het volgende:
Een doorzichtige agenda is geen agenda, toch?.
Damn, net te laat...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:50 schreef MLI het volgende:
Ik ga trouwen met degene die na mij post!
Ik zou dan toch maar voor Airwin gaan, ik heb niet zo'n zin in lesbisch worden, i'll pass.quote:
GEFELICITEERD! Je kunt je kersverse bruid ophalen in het pittoreske Zutphen. Krijg ik Belsezar er ook bij dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:50 schreef Kluts het volgende:
Oke. Ik ben nu echt helemaal klaar met Ziggo.
Ik wil een andere provider, maar snap echt geen reet van dat overstappen en welke ik moet kiezen.
Ik pas... Ik wil geen tweede keus zijn...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:52 schreef Kluts het volgende:
Ik zou dan toch maar voor Airwin gaan, ik heb niet zo'n zin in lesbisch worden, i'll pass.
Oh, je bent maar 10 km van me vandaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:52 schreef MLI het volgende:
[..]
GEFELICITEERD! Je kunt je kersverse bruid ophalen in het pittoreske Zutphen. Krijg ik Belsezar er ook bij dan?
Tweede toevalstreffer dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik pas... Ik wil geen tweede keus zijn...
Nee, ik begin met Belsezar dan natuurlijk een spannende buitenechtelijke affaire en ik hou hem lekker voor mezelf.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:52 schreef MLI het volgende:
[..]
GEFELICITEERD! Je kunt je kersverse bruid ophalen in het pittoreske Zutphen. Krijg ik Belsezar er ook bij dan?
Hey D_H, leuk gehad?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:49 schreef Den_Haag het volgende:
Weer terug van vakantie en beetje uitgerust nu.
Ik val meer over dat 'tweede' dan over 'keus' of 'toevalstreffer'...quote:
Uhm, hey, hallo...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik begin met Belsezar dan natuurlijk een spannende buitenechtelijke affaire en ik hou hem lekker voor mezelf.
liefie_ is tof. Fijn dat het wat beter gaat.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mhh iets beter, nu gewoon haar helemaal uit mijn leven gestript. Liefie_ had gister nog wat interessante inzichten, maar gevoelens blijven lastig...
Tnx for asking![]()
Hoest daar ?
We hebben al een datum gepriktquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard... Nog even buiten de deur rotzooien totdat hij zich definitief aan jou bindt...
D_Hquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:49 schreef Den_Haag het volgende:
Weer terug van vakantie en beetje uitgerust nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |