Eindelijk iemand die hem ziet (of er iets over zegt iigquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zaphod Beeblebrox
Die sig heb ik ook ooit wel eens gehad...![]()
Valt toch wel mee jackass, kan mij nou niet echt iets schokkends herrinnerrenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
We hebben het over hetzelfde filmpje ja.
Ah toeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 4 augustus 2008 11:29 schreef Kluts het volgende:
Ik ga niet vertellen over welk filmpje het gaat, want hij stopt al met ranzige plaatjes posten.
Ik wil het niet weten hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah toeeeeeeeeeeeeeeeeeeeNou willen we het weten ook!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:28 schreef TwistedDarling het volgende:
Heb je gisteravond m'n ode aan marvin-youtube-filmpje gezien?
Ik wil echt ook nog een keer die BBC serie op dvd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard keek ik eerst naar Trillian...
Marvin is God!
Die had je bij ons toch wel eens gekeken tijdens je oppasactiviteiten toch?quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wil echt ook nog een keer die BBC serie op dvd.
Ja. Dat was mijn eerste HHGTTG ervaring.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had je bij ons toch wel eens gekeken tijdens je oppasactiviteiten toch?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten hoor.
Ik ook, om 12:00 flink lunchen. Worden 6 boterhammen vandaag denk ik. Zo relaxed dat hier op het werk er echt van alles is trouwens, en dat voor slechts 15 euro ofzo p/m.quote:
Idem. Jackass is net als bijv. een Faces of Death dodelijk onboeiend.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten hoor.
Hollandse zuinigheid ftw!quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook, om 12:00 flink lunchen. Worden 6 boterhammen vandaag denk ik. Zo relaxed dat hier op het werk er echt van alles is trouwens, en dat voor slechts 15 euro ofzo p/m.
Waarom ken ik haar nog niet?quote:
Ik kan gratis eten hier.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook, om 12:00 flink lunchen. Worden 6 boterhammen vandaag denk ik. Zo relaxed dat hier op het werk er echt van alles is trouwens, en dat voor slechts 15 euro ofzo p/m.
Al die nieuwe dingen die je bij ons leert kennen. Dat gaat nog wat worden op onze eerstvolgende date...quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja. Dat was mijn eerste HHGTTG ervaring.
Goede vraag!quote:
Het is Fiona! Die ken je echt nog niet? Een van mijn ultieme heldinnen mên!quote:
Geen idee. Haar eerste en tweede album hebben vlagen van briljantie. Ondanks de hierboven geplaatste ietwat uitbundige titel. Haar versie van Lennon's Across the universe is ook erg luisterbaar trouwens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |