Met als gevolg zoiets?quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Met een beetje geluk raak je de duif ook nog met die steen.![]()
Danku, gaat m'n broodje saladequote:Op maandag 4 augustus 2008 11:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met als gevolg zoiets?![]()
[ afbeelding ]
ah gatverdamme!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij merken die beesten niet eens dat dat ding ervoor zitquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een beetje hondsdolle duif beukt daar wel doorheen.
Een baksteen, Belsezar. Geen over de duif rollende zwerfkei.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kabouters!quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:16 schreef liefie_ het volgende:
Owja en als ik toch een een my life sucks mode ben:
Mn neus doet ook nog enorm pijn! Ik snap er niks van
WHEN THE PAWN hits the conflicts he thinks like a kingquote:
Oh ja, das waar. Waarom ga ik toch altijd tot de max met mijn fantasie? Vreemd, toch eens naar laten kijken denk ikquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een baksteen, Belsezar. Geen over de duif rollende zwerfkei.
Als jij zo doorgaat met die ranzige plaatjes, post ik een Jackass filmpje dat jij echt heel ranzig vindt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu mag het, ben toch klaar met etenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja, das waar. Waarom ga ik toch altijd tot de max met mijn fantasie? Vreemd, toch eens naar laten kijken denk ik
Ok zal geen ranzige plaatjes meer posten
Welke?quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:21 schreef Kluts het volgende:
Als jij zo doorgaat met die ranzige plaatjes, post ik een Jackass filmpje dat jij echt heel ranzig vindt.![]()
Ok ok, geen ranzige plaatjes meer. Volgens mij heb ik wel een idee welk filmpje je namelijk bedoeldquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat met die ranzige plaatjes, post ik een Jackass filmpje dat jij echt heel ranzig vindt.![]()
Moets bij een ander topic gelijk aan Ugly Girl denken. Toen bedacht ik me dat ik al veel te lang geen Fiona Apple meer had gehoord. Nu is youtube mijn vriend.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
WHEN THE PAWN hits the conflicts he thinks like a king
What he knows throws the blows when he goes to the fight
And he'll win the whole thing before he enters the ring
There's no body to batter when your mind is your might
So when you go solo, you hold your own hand
And remember that depth is the greatest of heights
And if you know where you stand, then you know where to land
And if you fall it won't matter, cuz you'll know that you're right
i am not a pretty girlquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Moets bij een ander topic gelijk aan Ugly Girl denken.
oeh welke?quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zaphod Beeblebroxquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:23 schreef TwistedDarling het volgende:
We hebben het over hetzelfde filmpje ja.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok ok, geen ranzige plaatjes meer. Volgens mij heb ik wel een idee welk filmpje je namelijk bedoeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |