Ik veroordeel het ook niet, ik constateer alleen maar...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:47 schreef Tegan het volgende:
Maar, aandacht van oudere mannen is gaaf.
Mhh iets beter, nu gewoon haar helemaal uit mijn leven gestript. Liefie_ had gister nog wat interessante inzichten, maar gevoelens blijven lastig...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:45 schreef Tegan het volgende:
He box, hoe is het? Voel je je al wat beter over gisteren?
Uiteraard... Nog even buiten de deur rotzooien totdat hij zich definitief aan jou bindt...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:48 schreef Tegan het volgende:
Waar is Q. eigenlijk? Weer aan het daten?
die gaat een scharrel oppikken in een museum in A'dam.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:48 schreef Tegan het volgende:
Waar is Q. eigenlijk? Weer aan het daten?
Dikke shit man, ook met van die rijdershadnschoenen achter het stuur zitten?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jaguar. Tweezits. Sportmodelletje cabrio..
maar dat moet je wel van de sleutelhanger af kunnen lezen natuurlijk
Iets met duiven enzo. Iemand had het raam open laten staan en had opeens een huisdier erbij (Don't ask)quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Shit. Ik had vanochtend ineens geen internet en ik was te lui om beneden router/modem te gaan resetten
.
Zonder er uiteraard een agenda op na te houden...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik veroordeel het ook niet, ik constateer alleen maar...
Een doorzichtige agenda is geen agenda, toch?quote:Hai! Ik ben ouder dan jij...
Dubbele agenda's zijn voor mietjes. Heldere doelstellingen, daar hou ik van!quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:50 schreef Litpho het volgende:
Een doorzichtige agenda is geen agenda, toch?.
Damn, net te laat...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:50 schreef MLI het volgende:
Ik ga trouwen met degene die na mij post!
Ik zou dan toch maar voor Airwin gaan, ik heb niet zo'n zin in lesbisch worden, i'll pass.quote:
GEFELICITEERD! Je kunt je kersverse bruid ophalen in het pittoreske Zutphen. Krijg ik Belsezar er ook bij dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:50 schreef Kluts het volgende:
Oke. Ik ben nu echt helemaal klaar met Ziggo.
Ik wil een andere provider, maar snap echt geen reet van dat overstappen en welke ik moet kiezen.
Ik pas... Ik wil geen tweede keus zijn...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:52 schreef Kluts het volgende:
Ik zou dan toch maar voor Airwin gaan, ik heb niet zo'n zin in lesbisch worden, i'll pass.
Oh, je bent maar 10 km van me vandaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:52 schreef MLI het volgende:
[..]
GEFELICITEERD! Je kunt je kersverse bruid ophalen in het pittoreske Zutphen. Krijg ik Belsezar er ook bij dan?
Tweede toevalstreffer dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik pas... Ik wil geen tweede keus zijn...
Nee, ik begin met Belsezar dan natuurlijk een spannende buitenechtelijke affaire en ik hou hem lekker voor mezelf.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:52 schreef MLI het volgende:
[..]
GEFELICITEERD! Je kunt je kersverse bruid ophalen in het pittoreske Zutphen. Krijg ik Belsezar er ook bij dan?
Hey D_H, leuk gehad?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:49 schreef Den_Haag het volgende:
Weer terug van vakantie en beetje uitgerust nu.
Ik val meer over dat 'tweede' dan over 'keus' of 'toevalstreffer'...quote:
Uhm, hey, hallo...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik begin met Belsezar dan natuurlijk een spannende buitenechtelijke affaire en ik hou hem lekker voor mezelf.
liefie_ is tof. Fijn dat het wat beter gaat.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mhh iets beter, nu gewoon haar helemaal uit mijn leven gestript. Liefie_ had gister nog wat interessante inzichten, maar gevoelens blijven lastig...
Tnx for asking![]()
Hoest daar ?
We hebben al een datum gepriktquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard... Nog even buiten de deur rotzooien totdat hij zich definitief aan jou bindt...
D_Hquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:49 schreef Den_Haag het volgende:
Weer terug van vakantie en beetje uitgerust nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |