Niks mis met een goede huilbui op zijn tijd. De volgende keer zorg ik dat ik er in persoon bij ben, zodat ik ook meteen de troostende schouder kan bieden om op uit te huilen!quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Hij heeft pas een goed weekend als ie iemand aan het huilen heeft gemaakt.
Dit weekend was ik dat.
Ik mag toch hopen dat ze het overleefd heeft...quote:
Kluts.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:56 schreef Kluts het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Kluts!quote:
Ja, was best aardig. Vrijdag leuk feestje gehad, zaterdag weinig gedaan en gisteren naar de film geweest, ook tof. Jij leuk weekend gehad met B?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:05 schreef Kluts het volgende:
Goed weekend gehad Q?
Geniet er maar van je laatste weekjequote:Op maandag 4 augustus 2008 10:08 schreef Kluts het volgende:
Welke film ben je geweest dan?
Vakantievieren ftw!
Het was blijkbaar idd even nodig.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met een goede huilbui op zijn tijd. De volgende keer zorg ik dat ik er in persoon bij ben, zodat ik ook meteen de troostende schouder kan bieden om op uit te huilen!
Pheno? Ben jij dat?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:11 schreef Dickies het volgende:
Gisteren was het echt bagger weer 's avonds. Jammer dat iedereen dan ook gelijk als een mongool gaat rijden.
Koop een Xbox en je hebt voor iets meer dan 200 euro hetzelfde,quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:11 schreef Belsezar het volgende:
Ohhhhh, collega heeft ps3 en gta. De bastard, ben zwaar jaloers nu.
Kut.quote:
GTA is tof!quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:11 schreef Belsezar het volgende:
Ohhhhh, collega heeft ps3 en gta. De bastard, ben zwaar jaloers nu.
The Dark Knight. Erg tof, zeker op zo'n mega scherm als in Pathé ArenA IMAX.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:08 schreef Kluts het volgende:
Welke film ben je geweest dan?
Vakantievieren ftw!
Ik speel zelf al asiel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:15 schreef Burdie het volgende:
Even spammen:
[Asielactie 2008] Help Arko en Floortje! # 6
Doneert allemaal ongegeneerd!.
En met Re op de lijst heeft het niet echt zin om een TR aan te makenquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:15 schreef Burdie het volgende:
Even spammen:
Blokverwarming.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:16 schreef Kluts het volgende:
Fijn. Ik heb blokverwarming die ze natuurlijk uitzetten met dit weer. Nu is het 1 dag iets minder weer geweest, hebben ze het weer aangezet. Per ongeluk de verwarming van de badkamer open laten staan, waardoor het daar nu pakweg 30 graden is ofzo.
Of global warmingquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Blokverwarming..
Wat een waardeloos kutsysteem is dat. Nog waardelozer dan stadsverwarming.
Ik wil hem daar ook nog een keer zienquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
The Dark Knight. Erg tof, zeker op zo'n mega scherm als in Pathé ArenA IMAX.
Het is voor een goed doel hoor!quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
En met Re op de lijst heeft het niet echt zin om een TR aan te maken.
Wanneer gaan we?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil hem daar ook nog een keer zien.
issie de moeite waard?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over een paar weken, heb m net gezien.
Nee bedankt. Ik heb vorig jaar al een kat uit het asiel gehaald voor die actie. Dit jaar laat ik aan mij voorbij gaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:15 schreef Burdie het volgende:
Even spammen:
[Asielactie 2008] Help Arko en Floortje! # 6
Doneert allemaal ongegeneerd!.
Nah, ik wil de PS3 hebben vanwege de blu-ray speler. Altijd handig voor de toekomstquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:12 schreef Dickies het volgende:
[..]
Koop een Xbox en je hebt voor iets meer dan 200 euro hetzelfde,
Echt wel, hij was er helemaal vol van. Alleen maar fantastisch, super, geweldig, etc.quote:
Ik wil hem eigenlijk in Almere zien, heeft geloof ik de beste bios van Nederland.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
The Dark Knight. Erg tof, zeker op zo'n mega scherm als in Pathé ArenA IMAX.
Evertquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik heb vorig jaar al een kat uit het asiel gehaald voor die actie. Dit jaar laat ik aan mij voorbij gaan.
Tot die tijd heb ik toch geen tijd. Ik ben ook zoooo druk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over een paar weken, heb m net gezien.
Je hebt deel 1 nog niet gezien, je hebt hem nu. Kijk die eerst maar, heb je al wat voorpretquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:26 schreef Kluts het volgende:
Behalve het feit dat het een ontzettend goeie film blijkt te zijn is er een hoofdreden dat ik 'm zeker nog ga kijken.Christian Bale
Idd een leuke biosquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:25 schreef Belsezar het volgende:
Ik wil hem eigenlijk in Almere zien, heeft geloof ik de beste bios van Nederland.
Wie?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:26 schreef Kluts het volgende:
Behalve het feit dat het een ontzettend goeie film blijkt te zijn is er een hoofdreden dat ik 'm zeker nog ga kijken.Christian Bale
Goh, ook al?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk in Almere zien, heeft geloof ik de beste bios van Nederland.
Een film kijken in mijn eentje vind ik geen klap aan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt deel 1 nog niet gezien, je hebt hem nu. Kijk die eerst maar, heb je al wat voorpret
Ik vond hem beter dan het vorige deel, heel tof.quote:
Is toch gewoon batman waat jullie het over hebben/? (Ja nog niet helemaal wakkerquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem beter dan het vorige deel, heel tof.
Heath Ledger had een leuk grapje met een potlood.
Jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is toch gewoon batman waat jullie het over hebben/? (Ja nog niet helemaal wakker)
Die is als beste getest door TROS Radar of de consumentenbond of zoiets. Dus dat zegt iets.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook altijd van Ede.
Dit heb ik je eerder zien proberenquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een film kijken in mijn eentje vind ik geen klap aan.
hint, hint![]()
Goocheltrucs.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem beter dan het vorige deel, heel tof.
Heath Ledger had een leuk grapje met een potlood.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Goed CL, als je een vertaling af hebt, moet je hem ook opsturen en niet alleen wegklikken, doos.
Ze verkopen alleen geen popcorn, maar wel heel goed Italiaans ijs. En ik woon aan de overkant, dat is ook een pluspunt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is als beste getest door TROS Radar of de consumentenbond of zoiets. Dus dat zegt iets.
oehquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:35 schreef Litpho het volgende:
[..].
Oh, we hebben een go voor snuffelen.
Als het over triviant gaat, ga ik nu gelijk weer heel stil in een hoekje zitten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit heb ik je eerder zien proberen.
Pluspunt voor zullie of voor jou?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze verkopen alleen geen popcorn, maar wel heel goed Italiaans ijs. En ik woon aan de overkant, dat is ook een pluspunt.
Ow, CL, weet jij toevallig of er een technisch woordenboek (NL-ENG) op internet te raadplegen is? Met vakjargon etc?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Goed CL, als je een vertaling af hebt, moet je hem ook opsturen en niet alleen wegklikken, doos.
Nee, Belsezar gaf al eerder aan dat hij je een film wel wilde lenen. Waarop jij en ik allebei aangaven dat het dan wel de bedoeling was dat hij zichzelf ook zou uitnodigen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als het over triviant gaat, ga ik nu gelijk weer heel stil in een hoekje zitten.
Snuffelen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:35 schreef Litpho het volgende:
[..].
http://www.tecdic.com/quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ow, CL, weet jij toevallig of er een technisch woordenboek (NL-ENG) op internet te raadplegen is? Met vakjargon etc?
Ga je aan CL snuffelen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:35 schreef Litpho het volgende:
[..].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |