Evertquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik heb vorig jaar al een kat uit het asiel gehaald voor die actie. Dit jaar laat ik aan mij voorbij gaan.
Tot die tijd heb ik toch geen tijd. Ik ben ook zoooo druk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over een paar weken, heb m net gezien.
Je hebt deel 1 nog niet gezien, je hebt hem nu. Kijk die eerst maar, heb je al wat voorpretquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:26 schreef Kluts het volgende:
Behalve het feit dat het een ontzettend goeie film blijkt te zijn is er een hoofdreden dat ik 'm zeker nog ga kijken.Christian Bale
Idd een leuke biosquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:25 schreef Belsezar het volgende:
Ik wil hem eigenlijk in Almere zien, heeft geloof ik de beste bios van Nederland.
Wie?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:26 schreef Kluts het volgende:
Behalve het feit dat het een ontzettend goeie film blijkt te zijn is er een hoofdreden dat ik 'm zeker nog ga kijken.Christian Bale
Goh, ook al?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk in Almere zien, heeft geloof ik de beste bios van Nederland.
Een film kijken in mijn eentje vind ik geen klap aan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt deel 1 nog niet gezien, je hebt hem nu. Kijk die eerst maar, heb je al wat voorpret
Ik vond hem beter dan het vorige deel, heel tof.quote:
Is toch gewoon batman waat jullie het over hebben/? (Ja nog niet helemaal wakkerquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem beter dan het vorige deel, heel tof.
Heath Ledger had een leuk grapje met een potlood.
Jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is toch gewoon batman waat jullie het over hebben/? (Ja nog niet helemaal wakker)
Die is als beste getest door TROS Radar of de consumentenbond of zoiets. Dus dat zegt iets.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook altijd van Ede.
Dit heb ik je eerder zien proberenquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een film kijken in mijn eentje vind ik geen klap aan.
hint, hint![]()
Goocheltrucs.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem beter dan het vorige deel, heel tof.
Heath Ledger had een leuk grapje met een potlood.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Goed CL, als je een vertaling af hebt, moet je hem ook opsturen en niet alleen wegklikken, doos.
Ze verkopen alleen geen popcorn, maar wel heel goed Italiaans ijs. En ik woon aan de overkant, dat is ook een pluspunt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is als beste getest door TROS Radar of de consumentenbond of zoiets. Dus dat zegt iets.
oehquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:35 schreef Litpho het volgende:
[..].
Oh, we hebben een go voor snuffelen.
Als het over triviant gaat, ga ik nu gelijk weer heel stil in een hoekje zitten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit heb ik je eerder zien proberen.
Pluspunt voor zullie of voor jou?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze verkopen alleen geen popcorn, maar wel heel goed Italiaans ijs. En ik woon aan de overkant, dat is ook een pluspunt.
Ow, CL, weet jij toevallig of er een technisch woordenboek (NL-ENG) op internet te raadplegen is? Met vakjargon etc?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Goed CL, als je een vertaling af hebt, moet je hem ook opsturen en niet alleen wegklikken, doos.
Nee, Belsezar gaf al eerder aan dat hij je een film wel wilde lenen. Waarop jij en ik allebei aangaven dat het dan wel de bedoeling was dat hij zichzelf ook zou uitnodigen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als het over triviant gaat, ga ik nu gelijk weer heel stil in een hoekje zitten.
Snuffelen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:35 schreef Litpho het volgende:
[..].
http://www.tecdic.com/quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ow, CL, weet jij toevallig of er een technisch woordenboek (NL-ENG) op internet te raadplegen is? Met vakjargon etc?
Ga je aan CL snuffelen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:35 schreef Litpho het volgende:
[..].
Oh, maar de film is ook door hem meegenomen hierheen, dus dan wil ik 'm natuurlijk ook samen kijken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, Belsezar gaf al eerder aan dat hij je een film wel wilde lenen. Waarop jij en ik allebei aangaven dat het dan wel de bedoeling was dat hij zichzelf ook zou uitnodigen.
Ik zou niet durven jouw triviantskills te beoordelen voordat ik ze zelf heb verslagen.
Ik haal er niet zoveel jargon uit eigenlijkquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:38 schreef S95Sedan het volgende:
http://thesaurus.reference.com/ ? en dat op de vroege morgen
Ik heb mijn momentenquote:
Ik heb mijn momentenquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:40 schreef Q. het volgende:
Als er iemand is tegen wie ik niet zou durven Trivianten is het Litpho. Die wint toch wel.
Ja, zijn triviantreputatie is hem inmiddels vooruit gesneld, dus ik zie een potje triviant met Lit dan ook met knikkende knietjes tegemoet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:40 schreef Q. het volgende:
Als er iemand is tegen wie ik niet zou durven Trivianten is het Litpho. Die wint toch wel.
quote:
Doe ik eens een keertje niet alles per PM...quote:
Super, bedankt! Ik ga gelijk m'n papa een mailtje sturen, die zal er blij mee zijnquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://www.tecdic.com/
http://www.jvlietstra.com/dictde.html
Zoiets?
Komt goed, komend weekendquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een film kijken in mijn eentje vind ik geen klap aan.
hint, hint![]()
Jij hebt Belsezar aan je zijde, is er dan iets of iemand die je niet aan kan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, zijn triviantreputatie is hem inmiddels vooruit gesneld, dus ik zie een potje triviant met Lit dan ook met knikkende knietjes tegemoet.
Als je het niet openbaar wil hebben dan is dat niet zo verstanding.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Doe ik eens een keertje niet alles per PM....
septemberquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Wanneer begon het pubquiz-seizoen ook alweer?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij hebt Belsezar aan je zijde, is er dan iets of iemand die je niet aan kan?
Dan ben ik benieuwd naar Triviant tussen Litpho en mijn oud-huisgenoot Tjan (uit Den Haag).quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:40 schreef Q. het volgende:
De 17e zie ik. Nog meer dan een maand na Lowlands.quote:
Zo gaat het ook als m'n zwager meespeeltquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar Triviant tussen Litpho en mijn oud-huisgenoot Tjan (uit Den Haag).
Daar speelde ik namelijk ook wel eens triviant tegen. Dan ging het ongeveer zo:
> 1e vraag: ik heb 'm fout
> 2e t/m 30e vraag: Tjan heeft ze goed en maakt uiteindelijk een 'ligt op het puntje van m'n tong maar ik kom er even niet op'-foutje
> 31e vraag: ik heb 'm fout
> 32e tm/ 120e vraag: Tjan heeft ze goed en wint het spel
Een Hello Kitty Schoolagenda?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:46 schreef CherryLips het volgende:
oeh m'n nieuwe agenda gaat vandaag in.
Idd, mocht ik het zelf niet kunnen handelen, dan heb ik B. natuurlijk nog.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij hebt Belsezar aan je zijde, is er dan iets of iemand die je niet aan kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |