Schopje KLBquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Er zijn hier toch geen sigaretten in huis dus dat scheelt
Kei oneerlijk trouwens: mn zusje en ik kregen dezelfde deal aangeboden van mn vader
Als we stopte met roken kregen we allebei een geld bedrag
Mn zusje had dat geld nodig dus die had het alvast opgeeist met zeg maar het vooruitzicht dat ze dan per een bepaalde datum zou stoppen
Nou ik braaf gestopt (en ik heb het geld nog niet gehad, ik bewaar het voor mn appartement) zij natuurlijk niet
De datum werd opgeschoven, en opgeschoven, en opgeschoven
tot mn zusje besloot om per die nieuwe datum dan maar stiekum te gaan roken, maar iedereen weet het behalve mn vader
En iedereen zegt er wat van zo van het is niet eerlijk want je ene dochter is wel gestopt en de andere doet gewoon sneaky maar mn vader gaat er niks aan doen
M.a.w zij heeft geld gehad en is niet gestop en ik heb nog niks gehad en ben al maanden gestopt
Oneerlijk
Mijn wil is idd erg gebrekkig. Je kent me al wel heel erg goed.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Roken is een teken van een gebrekkige wil, een neiging tot verslaving!
En neuken?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Roken is een teken van een gebrekkige wil, een neiging tot verslaving!
welcome to my lifequote:
sweet 16 kind.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
welcome to my life
zo heeft mn zusje ook eens een jaar een telefoon abbo gekregen van papa
Maar ze heeft het gewoon nooit opgezegd dus dat is nu al 4 jaar
En als iemand zegt ja oke maar dat is niet helemaal eerlijk zegt ie ach ja laat maar
Stomme kind komt overal mee weg
Mn relatie met mn papa en zusje is enorm R&P en KLB echt al enorm voorbijquote:
Das meestal zo met jongere broertjes/zusjesquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
welcome to my life
zo heeft mn zusje ook eens een jaar een telefoon abbo gekregen van papa
Maar ze heeft het gewoon nooit opgezegd dus dat is nu al 4 jaar
En als iemand zegt ja oke maar dat is niet helemaal eerlijk zegt ie ach ja laat maar
Stomme kind komt overal mee weg
Dat is inderdaad ook af te raden in openbare gelegenheden.quote:
Idd echt helemaalquote:
En terecht, dan kun je tenminste eens trots op jezelf zijn als je weer iets zelf hebt bereikt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Idd echt helemaal
Maar ja als ik zou willen zou ik het ook kunnen zijn natuurlijk dus eigenlijk doe ik het zelf
Haha, goed antwoordquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Mn relatie met mn papa en zusje is enorm R&P en KLB echt al enorm voorbij
Ow, had even gemist dat het om openbare gelegenheden gingquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook af te raden in openbare gelegenheden.
Dat het om openbare gelegenheden ging is voor mij ook nieuw.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Haha, goed antwoord![]()
[..]
Ow, had even gemist dat het om openbare gelegenheden ging
Dat is waarquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En terecht, dan kun je tenminste eens trots op jezelf zijn als je weer iets zelf hebt bereikt.
Sweet dreams!quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat is waar
En als ze ouder is leert ze het vanzelf
En ik val om van de slaap (nou niet helemaal maar bij wijze van)
dus ik ga maar op bed liggen, dan val je zachter
Ik ga zo met je mee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat is waar
En als ze ouder is leert ze het vanzelf
En ik val om van de slaap (nou niet helemaal maar bij wijze van)
dus ik ga maar op bed liggen, dan val je zachter
quote:
Waar hadden we het anders over, kinders?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat het om openbare gelegenheden ging is voor mij ook nieuw.
quote:
Kom je ook? *wink wink nudge nudge*quote:
Sexy!quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:52 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kom je ook? *wink wink nudge nudge*
Doe je ook een sexy jurkje aan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Sexy!
Dan ga ik nu alvast hoor dan kan ik nog snel even mn knuffels verstoppen want die hoef jij natuurlijk niet te zien, afknapper en zo
Het erge is dat het antwoord nee isquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Of moeten we eerst aan liefie_ vragen of haar bed dat allemaal wel aan kan?
Ze moet een niet-sexy jurkje aan doen van jou?quote:
Des te knusser tochquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het erge is dat het antwoord nee is
Bij mama heb ik mn oude, zielige eenpersoons bedje
Mn nieuwe bed staat in de opslag
Ik hou wel van vreemde plekjesquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het erge is dat het antwoord nee is
Bij mama heb ik mn oude, zielige eenpersoons bedje
Mn nieuwe bed staat in de opslag
Heb ik al! (serieus!)quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Doe je ook een sexy jurkje aan?
Ik las het verkeerd, ik ben vóór het sexy jurkje!quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ze moet een niet-sexy jurkje aan doen van jou?
slaap lekker hoor meisje.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Heb ik al! (serieus!)
Al hang ik er echt enorm oncharmant in op de bank te hangen
Ding zit overal dubbel en weet ik het
En nu ga ik echt echt echt naar bed!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
slaap lekker hoor meisje.
Ik ga ook.
Katten voelen dat meestal aan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Waarom komt die kat altijd op schoot net als ik naar bed wil?
Tactiek om me langer in de kamer te houden?
Succesquote:Op maandag 4 augustus 2008 07:29 schreef MNR het volgende:
Ik zie een klein beetje op om naar mijn werk te gaan, maar met de juiste instelling en wat meer mededogen van mijn kant, komt het allemaal goed.
Thanksquote:
Gebruik je vrouwelijke supermanipulatie powers!!1!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Idd echt helemaal
Maar ja als ik zou willen zou ik het ook kunnen zijn natuurlijk dus eigenlijk doe ik het zelf
Je gaat op vakantie, the horrorquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:30 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Om 4 uur moet ik pas vliegen op schiphol en ik was al om 7 uur vanmorgen klaarwakker.
Ik heb er zin inquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je gaat op vakantie, the horror.
quote:
Anders langs de sportshop om nog een nieuwe te halenquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:41 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik heb er zin inmoet alleen mijn zwembroek nog even vinden.
Wat? Ik heb een goed weekend gehad. Goede zin vandaag... Maandag!quote:
Ik had gisteravond een back-up van mijn telefoon gemaakt. Daarna was ik mijn pincode vergeten omdat ik mijn telefoon normaal nooit uitzet. Toen brak er even paniek uit want een PUK-code had ik natuurlijk niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Anders langs de sportshop om nog een nieuwe te halen
Niets.quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat? Ik heb een goed weekend gehad. Goede zin vandaag... Maandag!
Nu is er wel iets mis.quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:57 schreef AirwiN het volgende:
Woei! De nieuwe single van Jeroen van de Boom is ook in een zomerse versie verkrijgbaar...
Ik ga vandaag zoveel mogelijk mensen tergen met mijn maandaghumeur!quote:
*verlaat Fok*quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga vandaag zoveel mogelijk mensen tergen met mijn maandaghumeur!
Ik ga je sms'en!quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:00 schreef TwistedDarling het volgende:
*verlaat Fok*
Dan moet je bij mijn broertje zijn, voor hem is maandag altijd de zwaarste dag van de week.quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga vandaag zoveel mogelijk mensen tergen met mijn maandaghumeur!
Die mensen zijn er wel meer!quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dan moet je bij mijn broertje zijn, voor hem is maandag altijd de zwaarste dag van de week.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:57 schreef AirwiN het volgende:
Woei! De nieuwe single van Jeroen van de Boom is ook in een zomerse versie verkrijgbaar...
Gelukkig zijn die hendige telefoons van tegenwoordig ook uit te zetten.quote:
Oh ja, zal de mijne weer eens aanzetten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die hendige telefoons van tegenwoordig ook uit te zetten.
CL!quote:
Ik mis je PM's...quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:07 schreef Dickies het volgende:
Tieten!
Ik ga je een brief sturen!quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:06 schreef TwistedDarling het volgende:
Gelukkig zijn die hendige telefoons van tegenwoordig ook uit te zetten.
Toch wel met een snelle hippe koerier, anders is het effect van een veel te vrolijke maandag-brief ook weer afwezig.quote:
Kwaliteit boven kwantiteit! En heb hier wat minder vrijheid qua toegang tot mijn 'archief'quote:
Welnee, dan combineren we mijn blije maandaggevoel met jouw nog nader te bepalen dinsdaggevoel!quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Toch wel met een snelle hippe koerier, anders is het effect van een veel te vrolijke maandag-brief ook weer afwezig.
Eerst mijn maandaggevoel nog bepalen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, dan combineren we mijn blije maandaggevoel met jouw nog nader te bepalen dinsdaggevoel!
Dat probleem heb ik ook...quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:10 schreef Dickies het volgende:
Kwaliteit boven kwantiteit! En heb hier wat minder vrijheid qua toegang tot mijn 'archief'
En je blijft stug door rukken?quote:
Hier lopen weer leuke ambtenaren in mantelpakjes... Ik kom wel aan mijn trekken...quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:15 schreef Dickies het volgende:
En je blijft stug door rukken?
Respect.
Singles.quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:57 schreef AirwiN het volgende:
En dat zegt de sinlge van 2006!quote:
Je verpest mijn helse maandagochtendhumeur. Laat mij lekker vals, snauwend en gemeen zijn aubquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat? Ik heb een goed weekend gehad. Goede zin vandaag... Maandag!
Dat is mijn dinsdag- tot en met zondaghumeur!quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:27 schreef Belsezar het volgende:
Je verpest mijn helse maandagochtendhumeur. Laat mij lekker vals, snauwend en gemeen zijn aub
In het weekend dus ook? En je had nog wel zo'n goed weekend gehad zei je. Of bestond dat uit veel snauwen en vals zijn?quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is mijn dinsdag- tot en met zondaghumeur!
In dit geval niet, maar dat komt voornamelijk omdat ik andere mensen vakkundig heb gemeden dit weekend. En tegen mijn vrouw snauw ik over het algemeen niet...quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:32 schreef Belsezar het volgende:
In het weekend dus ook? En je had nog wel zo'n goed weekend gehad zei je. Of bestond dat uit veel snauwen en vals zijn?
Hij heeft pas een goed weekend als ie iemand aan het huilen heeft gemaakt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In het weekend dus ook? En je had nog wel zo'n goed weekend gehad zei je. Of bestond dat uit veel snauwen en vals zijn?
Daar gaat mijn verklaring.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dit geval niet, maar dat komt voornamelijk omdat ik andere mensen vakkundig heb gemeden dit weekend. En tegen mijn vrouw snauw ik over het algemeen niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |