Gebruik je vrouwelijke supermanipulatie powers!!1!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Idd echt helemaal
Maar ja als ik zou willen zou ik het ook kunnen zijn natuurlijk dus eigenlijk doe ik het zelf
Je gaat op vakantie, the horrorquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:30 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Om 4 uur moet ik pas vliegen op schiphol en ik was al om 7 uur vanmorgen klaarwakker.
Ik heb er zin inquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je gaat op vakantie, the horror.
quote:
Anders langs de sportshop om nog een nieuwe te halenquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:41 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik heb er zin inmoet alleen mijn zwembroek nog even vinden.
Wat? Ik heb een goed weekend gehad. Goede zin vandaag... Maandag!quote:
Ik had gisteravond een back-up van mijn telefoon gemaakt. Daarna was ik mijn pincode vergeten omdat ik mijn telefoon normaal nooit uitzet. Toen brak er even paniek uit want een PUK-code had ik natuurlijk niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Anders langs de sportshop om nog een nieuwe te halen
Niets.quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat? Ik heb een goed weekend gehad. Goede zin vandaag... Maandag!
Nu is er wel iets mis.quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:57 schreef AirwiN het volgende:
Woei! De nieuwe single van Jeroen van de Boom is ook in een zomerse versie verkrijgbaar...
Ik ga vandaag zoveel mogelijk mensen tergen met mijn maandaghumeur!quote:
*verlaat Fok*quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga vandaag zoveel mogelijk mensen tergen met mijn maandaghumeur!
Ik ga je sms'en!quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:00 schreef TwistedDarling het volgende:
*verlaat Fok*
Dan moet je bij mijn broertje zijn, voor hem is maandag altijd de zwaarste dag van de week.quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga vandaag zoveel mogelijk mensen tergen met mijn maandaghumeur!
Die mensen zijn er wel meer!quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dan moet je bij mijn broertje zijn, voor hem is maandag altijd de zwaarste dag van de week.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:57 schreef AirwiN het volgende:
Woei! De nieuwe single van Jeroen van de Boom is ook in een zomerse versie verkrijgbaar...
Gelukkig zijn die hendige telefoons van tegenwoordig ook uit te zetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |