Er was wat therapie (door die gekke familie natuurlijk!quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]! Waarom zeg je dat
Mn familie is gek
Ik niet ik ben normaal
Seriously! Ik ben de normaalste!!quote:
quote:
Het erge is dat ik daarvoor echt al de normaalste wasquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Er was wat therapie (door die gekke familie natuurlijk!) voor nodig, maar hey, dan ben je ook normaler dan je familie.
Nou schiet op dan! Kusje kusje kusje!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Flasback naar basisschool, waar ook zo werd gereageerd als iemand, iemand leuk vond en het hele groepje eromheen stond en krijsend van plezier "Kusje! kusje! kusje!" gilde
Hetzelfde op de middelbare school maar dan werd het kusje! kusje! kusje! ineens neuken! neuken! neuken!quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Flasback naar basisschool, waar ook zo werd gereageerd als iemand, iemand leuk vond en het hele groepje eromheen stond en krijsend van plezier "Kusje! kusje! kusje!" gilde
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nou schiet op dan! Kusje kusje kusje!!
Dat is bij ons één keer gebeurt, totdat ze erachter kwamen dat ze een homo aan het opjutten waren en die een ander even vol op de bek pakte...quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hetzelfde op de middelbare school maar dan werd het kusje! kusje! kusje! ineens neuken! neuken! neuken!
quote:
Ik wil ook eens op je verjaardag komen. Ik ben echt verdomd nieuwsgierig geworden naar je familie.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het erge is dat ik daarvoor echt al de normaalste was
Niemand geloofd dat ooit, tot ze op mn verjaardag komen
Vrienden gaan altijd helemaal flabbergasted weg
Ik heb bv een oudoom of iets dergelijks die de hele dat in paardrij kleren loopt
Alleen heeft hij geen paard, nooit gehad ook en kan ie niet eens rijden
Niet naar liefie_ zelf?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wil ook eens op je verjaardag komen. Ik ben echt verdomd nieuwsgierig geworden naar je familie.
Sssht, niet mijn echte intenties verklappen.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:20 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb bv een oudoom of iets dergelijks die de hele dat in paardrij kleren loopt
Alleen heeft hij geen paard, nooit gehad ook en kan ie niet eens rijden
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Sssht, niet mijn echte intenties verklappen.
Dat heb ik met bier.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Mên, die amaretto hakt er lekker in vandaag.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:30 schreef liefie_ het volgende:
Het is gezellig hoor op mijn verjaardag!
Maar de echt gekke zoals die oudoom komen niet hoor
Mn ouders doen heel effectief alsof we niks met die mensen te maken hebben
(zou ik zelf ook doen denk ik)
Ik ben bijna jarig jeuj
De eerste keer trouwens dat vriendje ze als een geheel gaat zien die familie van mij :p
Ik probeer hem ongeveer wekelijks te waarschuwen maar ik denk dat ie het niet helemaal beseft
Ook na 1 groot glas?quote:
Neuh, dat moeten er wel minimaal tien zijn. Even kijken, vandaag waren het er een stuk of 8 denk ik. Valt mee.quote:
Roken is toch viesquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wil roken, maar mn sigaretten zijn op. Stomme zondagavond.
Zoen met vrouwen die roken is idd smerig!quote:
Bij mij vind ie het cute dat ik een tikje maf benquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die krijgt de schrik van z'n leven
Alsof ik me daar op dit moment druk om ga maken.quote:
indd. merk je ook meteen als iemand rookt. Alsof je ff de asbak in je mond leegkieptquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoen met vrouwen die roken is idd smerig!
Ook niet doen hoor! Volhouden!quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:36 schreef liefie_ het volgende:
Ow damn ik wil ook al weken een sigaret
Maar ik durf niet
Bang dat ik dan meteen weer begin
Ik vraag me altijd af waar die vergelijking vandaan komt, heb je wel eens daadwerkelijk een asbak in je bek leeggekieperd?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
indd. merk je ook meteen als iemand rookt. Alsof je ff de asbak in je mond leegkiept
Mn laatste dinges rookte ook maar daar had ik geen last van eigenlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
indd. merk je ook meteen als iemand rookt. Alsof je ff de asbak in je mond leegkiept
Die sla ik altijd over! Roken is een no go!quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waar die vergelijking vandaan komt, heb je wel eens daadwerkelijk een asbak in je bek leeggekieperd?![]()
![]()
Mooizo.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die sla ik altijd over! Roken is een no go!
Ik kan me best voorstellen dat een niet-roker het heeel smerig vindt hoor, maar zo'n vergelijking lijkt me persoonlijk weer wat overtrokken. Maar misschien heb ik het wel mis want de ik lik de asbak ook nooit uit.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Haha nee dat niet maar dat idee kreeg ik erbij.
Er zijn hier toch geen sigaretten in huis dus dat scheeltquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:37 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ook niet doen hoor! Volhouden!
Niet?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat een niet-roker het heeel smerig vindt hoor, maar zo'n vergelijking lijkt me persoonlijk weer wat overtrokken. Maar misschien heb ik het wel mis want de ik lik de asbak ook nooit uit.
Dat is idd niet eerlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Er zijn hier toch geen sigaretten in huis dus dat scheelt
Kei oneerlijk trouwens: mn zusje en ik kregen dezelfde deal aangeboden van mn vader
Als we stopte met roken kregen we allebei een geld bedrag
Mn zusje had dat geld nodig dus die had het alvast opgeeist met zeg maar het vooruitzicht dat ze dan per een bepaalde datum zou stoppen
Nou ik braaf gestopt (en ik heb het geld nog niet gehad, ik bewaar het voor mn appartement) zij natuurlijk niet
De datum werd opgeschoven, en opgeschoven, en opgeschoven
tot mn zusje besloot om per die nieuwe datum dan maar stiekum te gaan roken, maar iedereen weet het behalve mn vader
En iedereen zegt er wat van zo van het is niet eerlijk want je ene dochter is wel gestopt en de andere doet gewoon sneaky maar mn vader gaat er niks aan doen
M.a.w zij heeft geld gehad en is niet gestop en ik heb nog niks gehad en ben al maanden gestopt
Oneerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |