Er was wat therapie (door die gekke familie natuurlijk!quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]! Waarom zeg je dat
Mn familie is gek
Ik niet ik ben normaal
Seriously! Ik ben de normaalste!!quote:
quote:
Het erge is dat ik daarvoor echt al de normaalste wasquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Er was wat therapie (door die gekke familie natuurlijk!) voor nodig, maar hey, dan ben je ook normaler dan je familie.
Nou schiet op dan! Kusje kusje kusje!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Flasback naar basisschool, waar ook zo werd gereageerd als iemand, iemand leuk vond en het hele groepje eromheen stond en krijsend van plezier "Kusje! kusje! kusje!" gilde
Hetzelfde op de middelbare school maar dan werd het kusje! kusje! kusje! ineens neuken! neuken! neuken!quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Flasback naar basisschool, waar ook zo werd gereageerd als iemand, iemand leuk vond en het hele groepje eromheen stond en krijsend van plezier "Kusje! kusje! kusje!" gilde
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nou schiet op dan! Kusje kusje kusje!!
Dat is bij ons één keer gebeurt, totdat ze erachter kwamen dat ze een homo aan het opjutten waren en die een ander even vol op de bek pakte...quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hetzelfde op de middelbare school maar dan werd het kusje! kusje! kusje! ineens neuken! neuken! neuken!
quote:
Ik wil ook eens op je verjaardag komen. Ik ben echt verdomd nieuwsgierig geworden naar je familie.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het erge is dat ik daarvoor echt al de normaalste was
Niemand geloofd dat ooit, tot ze op mn verjaardag komen
Vrienden gaan altijd helemaal flabbergasted weg
Ik heb bv een oudoom of iets dergelijks die de hele dat in paardrij kleren loopt
Alleen heeft hij geen paard, nooit gehad ook en kan ie niet eens rijden
Niet naar liefie_ zelf?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wil ook eens op je verjaardag komen. Ik ben echt verdomd nieuwsgierig geworden naar je familie.
Sssht, niet mijn echte intenties verklappen.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:20 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb bv een oudoom of iets dergelijks die de hele dat in paardrij kleren loopt
Alleen heeft hij geen paard, nooit gehad ook en kan ie niet eens rijden
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Sssht, niet mijn echte intenties verklappen.
Dat heb ik met bier.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Mên, die amaretto hakt er lekker in vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |