Schopje KLBquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Er zijn hier toch geen sigaretten in huis dus dat scheelt
Kei oneerlijk trouwens: mn zusje en ik kregen dezelfde deal aangeboden van mn vader
Als we stopte met roken kregen we allebei een geld bedrag
Mn zusje had dat geld nodig dus die had het alvast opgeeist met zeg maar het vooruitzicht dat ze dan per een bepaalde datum zou stoppen
Nou ik braaf gestopt (en ik heb het geld nog niet gehad, ik bewaar het voor mn appartement) zij natuurlijk niet
De datum werd opgeschoven, en opgeschoven, en opgeschoven
tot mn zusje besloot om per die nieuwe datum dan maar stiekum te gaan roken, maar iedereen weet het behalve mn vader
En iedereen zegt er wat van zo van het is niet eerlijk want je ene dochter is wel gestopt en de andere doet gewoon sneaky maar mn vader gaat er niks aan doen
M.a.w zij heeft geld gehad en is niet gestop en ik heb nog niks gehad en ben al maanden gestopt
Oneerlijk
Mijn wil is idd erg gebrekkig. Je kent me al wel heel erg goed.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Roken is een teken van een gebrekkige wil, een neiging tot verslaving!
En neuken?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Roken is een teken van een gebrekkige wil, een neiging tot verslaving!
welcome to my lifequote:
sweet 16 kind.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
welcome to my life
zo heeft mn zusje ook eens een jaar een telefoon abbo gekregen van papa
Maar ze heeft het gewoon nooit opgezegd dus dat is nu al 4 jaar
En als iemand zegt ja oke maar dat is niet helemaal eerlijk zegt ie ach ja laat maar
Stomme kind komt overal mee weg
Mn relatie met mn papa en zusje is enorm R&P en KLB echt al enorm voorbijquote:
Das meestal zo met jongere broertjes/zusjesquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
welcome to my life
zo heeft mn zusje ook eens een jaar een telefoon abbo gekregen van papa
Maar ze heeft het gewoon nooit opgezegd dus dat is nu al 4 jaar
En als iemand zegt ja oke maar dat is niet helemaal eerlijk zegt ie ach ja laat maar
Stomme kind komt overal mee weg
Dat is inderdaad ook af te raden in openbare gelegenheden.quote:
Idd echt helemaalquote:
En terecht, dan kun je tenminste eens trots op jezelf zijn als je weer iets zelf hebt bereikt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Idd echt helemaal
Maar ja als ik zou willen zou ik het ook kunnen zijn natuurlijk dus eigenlijk doe ik het zelf
Haha, goed antwoordquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Mn relatie met mn papa en zusje is enorm R&P en KLB echt al enorm voorbij
Ow, had even gemist dat het om openbare gelegenheden gingquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook af te raden in openbare gelegenheden.
Dat het om openbare gelegenheden ging is voor mij ook nieuw.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Haha, goed antwoord![]()
[..]
Ow, had even gemist dat het om openbare gelegenheden ging
Dat is waarquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En terecht, dan kun je tenminste eens trots op jezelf zijn als je weer iets zelf hebt bereikt.
Sweet dreams!quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat is waar
En als ze ouder is leert ze het vanzelf
En ik val om van de slaap (nou niet helemaal maar bij wijze van)
dus ik ga maar op bed liggen, dan val je zachter
Ik ga zo met je mee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat is waar
En als ze ouder is leert ze het vanzelf
En ik val om van de slaap (nou niet helemaal maar bij wijze van)
dus ik ga maar op bed liggen, dan val je zachter
quote:
Waar hadden we het anders over, kinders?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat het om openbare gelegenheden ging is voor mij ook nieuw.
quote:
Kom je ook? *wink wink nudge nudge*quote:
Sexy!quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:52 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kom je ook? *wink wink nudge nudge*
Doe je ook een sexy jurkje aan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Sexy!
Dan ga ik nu alvast hoor dan kan ik nog snel even mn knuffels verstoppen want die hoef jij natuurlijk niet te zien, afknapper en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |