Volgens mij wel, al ziet ie er in z'n fobo uit als een opgezet exemplaar.quote:
Ik denk juist meer over joui eigenlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:43 schreef StefanP het volgende:
Dit topic zegt genoeg over wat voor persoon jij bent. Gefeliciteerd.
Ik ben een welwillende user StefanP. Stuur je me een ticket, kwakbol?quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:43 schreef StefanP het volgende:
Dit topic zegt genoeg over wat voor persoon jij bent. Gefeliciteerd.
Ahh gezellig topic hierzoquote:"Smerige hoerenzoon die je bent... kom eens langs, opdat ik je tanden kapot kan slaan. Walgelijke tyfuslijer." - StefanP
Wie wil daar geen lekker bakkie mee drinken?quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ahh gezellig topic hierzo
*popcorn pakt*
Anders lees je even z'n smerige post in NWS over m'n moeder die tot mijn reactie leidde. Ik heb tenminste het fatsoen om in een fotoboek te reageren in plaats van in werkelijk elke reactie op een bepaald persoon te zuigen en te etteren in plaats van inhoudelijk iets toe te voegen... TS is een laffe hond die elke kans aangrijpt om smerige one-liners te plaatsen in de hoop dat hij een reactie krijgt waarmee hij snel naar FB kan. Een minderwaardig mens dat ik inderdaad eens graag persoonlijk tegen zou komen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
*popcorn pakt*
*mee bunkert*quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
*popcorn pakt*
quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:49 schreef StefanP het volgende:
Anders lees je even z'n smerige post in NWS over m'n moeder die tot mijn reactie leidde.
Voor de nieuwsgierigenquote:Ik heb meelij met het schepsel dat jou heeft voortgebracht.
Je reageert in een fotoboek omdat het daar vrijwel onmogelijk is om te moderen. Dus eigenlijk ben jij de lafaard hier. Durf gewoon eens te posten wat je in mijn foto boek poste. En laat zien wat voor een kerel je bent.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:49 schreef StefanP het volgende:
[..]
Anders lees je even z'n smerige post in NWS over m'n moeder die tot mijn reactie leidde. Ik heb tenminste het fatsoen om in een fotoboek te reageren in plaats van in elke post te zuigen en te etteren in plaats van inhoudelijk iets toe te voegen... TS is een laffe hond die elke kans aangrijpt om smerige one-liners te plaatsen in de hoop dat hij een reactie krijgt waarmee hij snel naar FB kan. Een minderwaardig mens.
Dat is alles? StefanP, wat een ongelooflijke jankzak ben je als je om een dergelijke opmerking zo over de flos gaat. Zegt vrij veel over jouw persoontje.quote:
Wellicht moet je je iets minder illusies maken op dat vlak, badd-assquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:49 schreef StefanP het volgende:
[..]
Anders lees je even z'n smerige post in NWS over m'n moeder die tot mijn reactie leidde. Ik heb tenminste het fatsoen om in een fotoboek te reageren in plaats van in werkelijk elke reactie op een bepaald persoon te zuigen en te etteren in plaats van inhoudelijk iets toe te voegen... TS is een laffe hond die elke kans aangrijpt om smerige one-liners te plaatsen in de hoop dat hij een reactie krijgt waarmee hij snel naar FB kan. Een minderwaardig mens dat ik inderdaad eens graag persoonlijk tegen zou komen.
Slaap lekker. Lafaard.quote:
Dat is waar, maar zijn reacties daar dan weer op zijn ook bijzonder zwak.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:28 schreef axis303 het volgende:
Mijn kudos gaan ook naar Stefan.
De man heeft steeds een post met info en links en het enige wat de rest kan doen in reactie is de of de VS bashen of de persoon zelf. Beetje sneu eigenlijk.
Vind je dat echt? Ik vind dat er genoeg regelrechte ongefundeerde lulkoek in staat.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:28 schreef axis303 het volgende:
Mijn kudos gaan ook naar Stefan.
De man heeft steeds een post met info en links en het enige wat de rest kan doen in reactie is de of de VS bashen of de persoon zelf. Beetje sneu eigenlijk.
* Martijn_77 pakt er ook popcorn bijquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:45 schreef RobDrop het volgende:
*doet snel popcorn en cola erbij pakken*
Spreekwoordelijk kankergezwel staat er volgens mij, dus wat voor punt probeer je precies te maken? Ik moet me nu gaan verontschuldigen omdat ik me bedien van een bekende spreekwijze?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:51 schreef SeLang het volgende:
StefanP onderbouwt zijn posts tenminste wel. Daar heb ik TS nog nooit op kunnen betrappen.
Meestal ben ik het niet met StefanP eens overigens, maar daar gaat het niet om.
Enneh, kankergezwel? Ben jij wel goed bij je hoofd?
Pappie is dan ook niet één van de meest gemanierde personen op Fok.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:51 schreef SeLang het volgende:
Enneh, kankergezwel? Ben jij wel goed bij je hoofd?
Nee, maar een van de weinige oprechte. 't Is schamel, maar 't is tenminste nog wat.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Pappie is dan ook niet één van de meest gemanierde personen op Fok.
Hij lijkt op Vernon Schillinger uit de serie OZquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:51 schreef Xith het volgende:
[ afbeelding ]
Naast je foto waar je er als een meisje opstaat zie je er nu best vriendelijk uit, gek dat dit eigenlijk niet zo is... !
Hmmm, wie een kankergezwel graaft voor een ander, valt er zelf in ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik ken trouwens helemaal geen spreekwoord waar 'kankergezwel' in voorkomt.
Ik heb het nergens over een spreekwoord.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik ken trouwens helemaal geen spreekwoord waar 'kankergezwel' in voorkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |