quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 06:28 schreef Klonk het volgende:
geen flauw idee, vind het gewoon een leuk woordje, guppies
dat is wel een heel zielig verhaal zo op de vroege morgenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 06:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb er dus ooit eentje gehad.. en idd waren dat er binnen een paar dagen tig... Was ze zwanger! Alleen.. mijn kommetje was te klein.... ze zijn allemaal dood gegaan.
Juist. Snel volgooien dit topic.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:31 schreef Pheno het volgende:
Wat een KUTTT
Hier, cijfergeile KSC'ers, cijfertjes! Ik voel weer een ontkenningsfase aankomen...quote:
Nee, we wonen in Nederland en spreken Nederlands en namen van dagen schrijven wij niet met een hoofdletter...quote:
Ben je nou al weer ongesteldquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:49 schreef Sjowhan het volgende:
Pff, zit op mijn werk, maar de gesteldheid is niet super geweldig.
Koppijn etc
T wil niet echt hequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:53 schreef JortK het volgende:
Ik dacht dat we ondertussen wel in een nieuw topic zouden zitten
Ik douche altijd thuis, maar dat heeft meer te maken met de hygiënische gesteldheid van de douche op de sportschool....quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, speciaal gehaald voor na het sporten. Ik zie trouwens genoeg mensen die na het sporten zo in hun schone kleren stappen en met de auto weer naar huis gaan
een FP-er en een taalpuristquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:45 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, we wonen in Nederland en spreken Nederlands en namen van dagen schrijven wij niet met een hoofdletter...
Dat zou toch juist zo moeten zijn...?quote:
Ik word denk ik ook maar huisman! Lekker rondjes fietsen, internetten, de was doen, boeken lezen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |