Het is een variant van zowel een bloemkool als een broccoli. Maar daarom is het nog geen bloemkool of broccoli. Dus: FOUT!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Toch is het zo. Al kan het in de supermarkt anders heten omdat het er ook anders uitziet dan de doorsnee broccoli.
Wat een mongolen broccoli danquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Toch is het zo. Al kan het in de supermarkt anders heten omdat het er ook anders uitziet dan de doorsnee broccoli.
ik had t bijna goed!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het is een variant van zowel een bloemkool als een broccoli. Maar daarom is het nog geen bloemkool of broccoli. Dus: FOUT!
Josti variant van de broccoliquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat een mongolen broccoli dan
[ afbeelding ]
Normale broccoli
Oké dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het is een variant van zowel een bloemkool als een broccoli. Maar daarom is het nog geen bloemkool of broccoli. Dus: FOUT!
VARIANTTTTTTTTTTTTTTT!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké dan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Romanesco_broccoli
De een zegt er bloemkool tegen, de ander Broccoli. Ik wist niet beter dan dat het familie van de broccoli was, maar ik lees net dat het idd ook familie van de bloemkool is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:58 schreef Sackboy het volgende:
Romanesco oftewel torentjesbloemkool.
EDIT: shit, te laat![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
VARIANTTTTTTTTTTTTTTT!
Maar oke: WIJ HEBBEN EEN WINNAAR!!!!!!!!!!! *kermis lawaai*
Je prijs komt eraan...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ZU SPÄT WHAHAHAHA LOLLERPWNED!!!!!!!~1`11eINzzzzzzzZZZZzzzZzZ
Forum Opties | |
---|---|