Wehehe ook leukquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
in onze eerste flatje hadden we een knalgele en een knalblauwe muur
Wel een goed idee! Ik zal het doorgevenquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:37 schreef Klonk het volgende:
ik zou gelijk aandelen nemen in een paracetamol fabrikant ofzo
Je krijgt geld toequote:Op zondag 3 augustus 2008 17:35 schreef Klonk het volgende:
als je je tante zo makkelijk aanbied zal er wel iets mis mee zijn
Oow. Dan weet ik het al.quote:
Welke denk je?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:40 schreef MPG het volgende:
Welke tante is er in de aanbieding?
mwoah, gratis af te halen in Wijk bij Duurstedequote:Op zondag 3 augustus 2008 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
Is dat nou duur, zo'n tante in de aanbieding?
Ik heb nog een kliekje spaghetti staanquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:42 schreef Klonk het volgende:
naatje, m'n vriendin wil macaroni, kan ik alsnog gaan koken...
Kan dat ook in onderdelen? Die kunnen redelijk wat opleverenquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:42 schreef Muck het volgende:
mwoah, gratis af te halen in Wijk bij Duurstede
whehehequote:Op zondag 3 augustus 2008 17:42 schreef Klonk het volgende:
quote:
Als het nou echt moet kunnen we haar vast wel naar mijn naamgenoot toebrengen, toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Welke denk je?
[..]
mwoah, gratis af te halen in Wijk bij Duurstede
Ik had een hoeveelheid gekookt die volgens het pak voor 3 personen zou zijn. Meer dan de helft is al opquote:
eet smakelijkquote:
Ik heb nog overquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:42 schreef Klonk het volgende:
quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben nog verrassend fit, als je kijkt dat ik al een week structureel iedere nacht een paar uur te weinig slaap
Ben benieuwd of we zo meteen nog gaan.. ik wil wel iig.Eens zien of we gisteren kunnen evenaren.
ik heb een gi-gan-tische familie, dus een tante kan ik wel missen hoorquote:
de Kermis is Wijk is volkomen ruk en wordt elk jaar minder leukquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:49 schreef Klonk het volgende:
ik niet, Belfeld is klein en heeft maar een paar dagen per jaar een kleine kermis. maar die kermis staat dan wel op Google Earth en Maps
http://maps.google.nl/maps?ie=UTF8&ll=51.312522,6.113629&spn=0.002471,0.005901&t=h&z=18
Goed kijken, Schoolstraat, Muldersplein
zowel kermis als circus hou ik niet vanquote:
Circus vind ik wel mooi, maar niet met dieren, maar met acrobatiekquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:59 schreef Amootje het volgende:
[..]
zowel kermis als circus hou ik niet vanmet deze twee dingen stond het marktplein bij ons vaak vol, maar kon me er niet echt vermaken. Nu moet ik zeggen dat ik nog nooit een circus van binnen heb gezien int echie
ik ook niet, heb een bloedhekel aan snelle atractiesquote:
Huh?quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:28 schreef JortK het volgende:
Gelukkig zijn de oude topics weer lekker bijgewerkt
Wij hebben er 6 per jaar.. allemaal kleintjes. Maar deze is toch echt de leukstequote:Op zondag 3 augustus 2008 18:49 schreef Klonk het volgende:
ik niet, Belfeld is klein en heeft maar een paar dagen per jaar een kleine kermis. maar die kermis staat dan wel op Google Earth en Maps
http://maps.google.nl/maps?ie=UTF8&ll=51.312522,6.113629&spn=0.002471,0.005901&t=h&z=18
Goed kijken, Schoolstraat, Muldersplein
* = 20 en heeft nog nooit in een échte achtbaan gezetenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ook niet, heb een bloedhekel aan snelle atractiesals we naar een pretpark gaan mag ik ook altijd op de tassen enzo passen
![]()
maar dat heeft wel als voordeel dat ik in de grotere pretparken de restaurantjes en terrasjes beter ken dan de atracties
Vroeger (toen ik nog jong wasquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ook niet, heb een bloedhekel aan snelle atractiesals we naar een pretpark gaan mag ik ook altijd op de tassen enzo passen
![]()
maar dat heeft wel als voordeel dat ik in de grotere pretparken de restaurantjes en terrasjes beter ken dan de atracties
dat wereldje trekt me gewoon niet, nooit echt behoefte aan gehad, nu nog nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |