Nou ga ik echt twijfelen.... Al eerder gedaan n.a.v. je nick. Kan het zijn dat je een collega van me bent geweest?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb er een hoop geprobeerd
Woonde ooit in Eindhoven, daar vlakbij een bierwinkel. Die had 600+ verschillende biertjes. We zijn tot ergens in de 400 gekomen om ze allemaal te proberen. Daar zaten boel veel dubbles en tripples bij
Uh, alles kan maarquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ga ik echt twijfelen.... Al eerder gedaan n.a.v. je nick. Kan het zijn dat je een collega van me bent geweest?
Hoiquote:
foto!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Mijn bank is rozeecht.. heeeel erg roze
Bij een dochteronderneming van die grote lampenfabriek.. op de admi.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, alles kan maar
Bij wat voor soort bedrijf zou dat moeten zijn geweest?
Ik zal zo even een makenquote:
Gok van niet. Enige waar ik lang gewerkt heb in eindhoven was Armada Dambach. De rest een paar weken tot maanden, maar daar zat geen dochter van die lampenboer tussen voor zover ik weet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bij een dochteronderneming van die grote lampenfabriek.. op de admi.
Te tofquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:43 schreef Klonk het volgende:
tof, een bierwinkel
whehehe.. die collega heeft er ook maar een half jaar gezetenquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gok van niet. Enige waar ik lang gewerkt heb in eindhoven was Armada Dambach. De rest een paar weken tot maanden, maar daar zat geen dochter van die lampenboer tussen voor zover ik weet.
Met als resultaat dat je nu niets meer mag...quote:
Duidelijk niet dusquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe.. die collega heeft er ook maar een half jaar gezeten
Freakyquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe.. die collega heeft er ook maar een half jaar gezeten
Uh nee, dat staat los van elkaar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Met als resultaat dat je nu niets meer mag...
Dat dacht ik al, vandaar die knipoogquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, dat staat los van elkaar.
Het is nog veel freaky-er.. toen hij ging had hij een baan gevonden in... R'dam.quote:
Al zou het wel kunnen dat als ik me dagelijks redelijk klem zuip ik zonder pillen kanquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, vandaar die knipoog
Wat erg voor hemquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is nog veel freaky-er.. toen hij ging had hij een baan gevonden in... R'dam.
Nog lang niet!quote:
die van mij is donkerpaars, dat is net even wat minder euh, tja...quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:22 schreef Klonk het volgende:
WTF
ik bedoel je hebt roze en roze en deze bank is gewoon zoooooooooo roze
Muckquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:25 schreef Muck het volgende:
[..]
die van mij is donkerpaars, dat is net even wat minder euh, tja...
juistquote:
kloooonkquote:en tevens Muckie
Naamgenootvanmijnvriendquote:
ik ook niet, daarom kookt mijn tante vandaagquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:28 schreef Klonk het volgende:
ik heb geen zin om te koken...
mazzelaarquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook niet, daarom kookt mijn tante vandaag
Mijn andere bank is ook donkerpaarsquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:25 schreef Muck het volgende:
[..]
die van mij is donkerpaars, dat is net even wat minder euh, tja...
mucktoetjesquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:32 schreef JortK het volgende:
Muck ze hebben in Italie toetjes met je naam
in onze eerste flatje hadden we een knalgele en een knalblauwe muurquote:
je mag mijn tante zo hebben hoorquote:
groot gelijkquote:ik denk dat ik of de lokale chinees of de lokale frietboer het kookwerk laat doen vandaag
quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:32 schreef JortK het volgende:
Muck ze hebben in Italie toetjes met je naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |