Af!quote:
Samen een team vormen tegen Belsezar en Kluts?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Triviant. Ik ben heel competitief als het aankomt op goed in Triviant
![]()
.
Ja idd die vraag is dus net gesteld...quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nou compleet gevoelloos zal het niet zijn, alleen geen oeh klefklef lieflief sexysexy gevoelens
Misschien aan haar vragen wat er aan schorte dan volgens haar?
Want zo blijft het een circeltje volgens mij
Nee hoor, de eer van de mannen is afgelopen zaterdag veilig gesteldquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad. Maar als het nodig is, zet ik mezelf wel in. Is het nodig?.
Maar bij jou is het een aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid dat er zal worden gedatequote:
Tof hè?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar bij jou is het een aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid dat er zal worden gedate![]()
.
Mailen mag ook.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:22 schreef liefie_ het volgende:
Tegan post eens een pic!
Ik wil weten of ik je wel eens tegen ben gekomen
En of je een lekker wijf bent
Ik durf niet. Meet me maar!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:22 schreef liefie_ het volgende:
Tegan post eens een pic!
Ik wil weten of ik je wel eens tegen ben gekomen
En of je een lekker wijf bent
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hoor, de eer van de mannen is afgelopen zaterdag veilig gesteldNa 5 jaar is Kluts voor het eerst verslagen met triviant
Oke. Mijn stamkroeg is echt een heerlijke plek om op zaterdagavond te gaan Triviantenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Samen een team vormen tegen Belsezar en Kluts?.
Sufferd dat is duizend keer enger!quote:
Tss. Vraag dan maar aan Den_Haag of ik een lekker wijf ben. Ik en DH hebben gemeet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Sufferd dat is duizend keer enger!
Dat durf ik dan weer niet hoor denk ik
Hoeft niet, hij speelde valsquote:
Heb je inmiddels al een leuke foto?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:21 schreef Q. het volgende:
Jij zou die van vandaag ook wel leuk vinden. Dat is ze dan ook gewoon..
Nope, ik heb d'r zelfs een beetje geholpenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:23 schreef liefie_ het volgende:
Arme kluts!
Je speelde vals
Ik weet het zeker
Dank u, dank u...quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Belsezar [ afbeelding ]
Waar vind ik die?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tss. Vraag dan maar aan Den_Haag of ik een lekker wijf ben. Ik en DH hebben gemeet.
Nemen we die uitdaging aan Kluts?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oke. Mijn stamkroeg is echt een heerlijke plek om op zaterdagavond te gaan Trivianten, alle drukte is dan in de grote stad.
qyroz@yahoo.comquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:27 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het niet zo tof als foto's van mij overal rondslingeren, wil zeker niet herkend worden met al die verhalen die ik gepost heb...
Absoluut!quote:
Twee stuks.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:26 schreef Kluts het volgende:
Ach, ik heb andere kwaliteiten.
Hij hoort eigenlijk ook in dit topic (ook een Singles-poster), maar waar hij nu is?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Waar vind ik die?
En straks heeft ie een heel andere smaak! Pm er maar een
Viendje probeerd me altijd te helpen als we poolenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nope, ik heb d'r zelfs een beetje geholpen
[..]
Dank u, dank u...
* Belsezar buigt voor het applaus
Mijn teammatequote:Op zondag 3 augustus 2008 21:28 schreef Tegan het volgende:
Niemand wint van mij met Triviant.
Haha, dat heeft Kluts ook 3 weken lang lopen roepenquote:
Matige clip trouwens maar subliem mooi nummer.quote:
Zou ik wel doen, maar ik zou niet met je willen daten hè! Ik ben zo out of your league!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap nog wel dat je met me wil daten. Maar als ik je 935328952 keer afwijs, dan kap je toch met vragen
.
Hard weggerend na de meet met jou?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:29 schreef Tegan het volgende:
Hij hoort eigenlijk ook in dit topic (ook een Singles-poster), maar waar hij nu is?
Ooh nee ik ben lief ik zou ze netjes weer verwijderen en zoquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:27 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het niet zo tof als foto's van mij overal rondslingeren, wil zeker niet herkend worden met al die verhalen die ik gepost heb...
Ik wil ook weer een stamkroeg hebben. Ik mis vroeger. Dat was mooi.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oke. Mijn stamkroeg is echt een heerlijke plek om op zaterdagavond te gaan Trivianten, alle drukte is dan in de grote stad.
Tuurlijk!quote:
Maar jij kent mijn skills nog niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haha, dat heeft Kluts ook 3 weken lang lopen roepen
5 jaar was het toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haha, dat heeft Kluts ook 3 weken lang lopen roepen
Ow dat is ook wel annoying als mannen dat doenquote:
Zo lang stond die uitdaging nog niet, voor mij althansquote:
Op je gedeukte trots na is dat goed, toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:30 schreef mrbox het volgende:
Goed liep te hard van stapel...
Wat een slappe reden om een ontmoeting metquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:32 schreef Tegan het volgende:
. Nee. We gingen eigenlijk nog vandaag meeten, maar het regent de hele dag
.
Das waar, maar ik en Kluts nemen de uitdaging aan. Name your time and place...quote:
Wat snuif je tegenwoordig nog allemaal via je neus?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:33 schreef Tegan het volgende:
Maar, daar kan je wel zien dat ik schattig ben.
Nu nog een up to date, kunnen we beoordelen of je nog steeds schattig bentquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet elke vent loopt met een trouwring op zak tijdens de eerste date hoor, meis!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ow dat is ook wel annoying als mannen dat doen
Niet vervelend bedoeld of zo
I know ik heb een heel lievequote:Op zondag 3 augustus 2008 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet elke vent loopt met een trouwring op zak tijdens de eerste date hoor, meis!
Immerquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als we verliezen is het gewoon jouw schuld.
But ofcourse, i wouldn't have it any other wayquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
maar ik wil wel bij jou in het teampje
Kan ik me heel goed voorstellen, alleen in deze situatie ff niet..quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld of zo
Hallo. Ik was heel zielig daar hoor. (Twee maanden te vroeg geborenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat snuif je tegenwoordig nog allemaal via je neus?
Ik wel hoor!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niet elke vent loopt met een trouwring op zak tijdens de eerste date hoor, meis!
Tegenwicht voor alle vrouwen die denken dat hard-to-get een sociaal aanvaardbare strategie isquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Like I said, meet me maarquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nu nog een up to date, kunnen we beoordelen of je nog steeds schattig bent
Een foto van hoe je er nu uitziet zou mij pas echt geruststellen dat het helemaal is goedgekomen...quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:35 schreef Tegan het volgende:
Hallo. Ik was heel zielig daar hoor. (Twee maanden te vroeg geboren.) Ik was bijna dood hoor.
Wij zijn wel zo sportief om de dames ook een kansje te gunnen tenslotte.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
But ofcourse, i wouldn't have it any other way
Tell us more dan zullen de vrouwen hier hun licht er wel ff op laten schijnenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen, alleen in deze situatie ff niet..
Ehm ja, maakt vrij weinig uit. Als het maar goed bereikbaar is met OV.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar, maar ik en Kluts nemen de uitdaging aan. Name your time and place...
Of vertel niets meer en we komen met de dooddoener "she's not that into you".quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Tell us more dan zullen de vrouwen hier hun licht er wel ff op laten schijnen
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:37 schreef liefie_ het volgende:
Dat wist ik al.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht dat Claus begraven was?quote:
Dat is ook annoyingquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tegenwicht voor alle vrouwen die denken dat hard-to-get een sociaal aanvaardbare strategie is.
quote:
Ik wel!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja! Dood moeten ze, allemaal!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:39 schreef Tegan het volgende:
Vrouwen zijn gewoon kutwijven, die als ze geen gevoelens hebben mannen gewoon aan het lijntje houden voor die occasional knuffel/kus die ze zelf ff nodig hebben...
GMTA enzoquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij zijn wel zo sportief om de dames ook een kansje te gunnen tenslotte.
Als een vent dat doet heet dat player. Maar die doet dat dan voor seks, niet voor een knuffelquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:39 schreef Tegan het volgende:
Vrouwen zijn gewoon kutwijven, die als ze geen gevoelens hebben mannen gewoon aan het lijntje houden voor die occasional knuffel/kus die ze zelf ff nodig hebben...
Check. Alhoewel de laatste paar eerlijk genoeg waren om dat er ook redelijk snel bij te vermelden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:39 schreef Tegan het volgende:
Ik neem niet eens een condoom mee tijdens de eerste date!quote:
Als een man mag jagen, mag een man ook vissen. Lijntjes zijn goedquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als een vent dat doet heet dat player. Maar die doet dat dan voor seks, niet voor een knuffel
Doe wel ff een pm...quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Oh. Dus dat doe ik mis. Toch maar eens kijken of dat "seks" gedoe ook interessant is, ik hoor er wel meer mensen over. Is het een soort "bier" ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als een vent dat doet heet dat player. Maar die doet dat dan voor seks, niet voor een knuffel
Ah, meteen zwanger maken, veel beter idee om ze te binden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik neem niet eens een condoom mee tijdens de eerste date!
Dat zijn geen sterren. En weer misquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
![]()
. "Why do stars fall down from the sky, every time Q. walks by?"
Waar vind je dat soort exemplaren?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Check. Alhoewel de laatste paar eerlijk genoeg waren om dat er ook redelijk snel bij te vermelden.
Ow owkej maar ik weet er ook niet alles van hoor! ookal ben ik nooit te beroerd om overal mn mening over te geven zoals het een goeded vrouw betaamtquote:
Dat ik dan vervolgens met Tegan de ongeslagene in één team kom te zitten is puur toevalquote:
ah nee nu heb ik zeker weer de hele week dat liedje in m'n hoofdquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
![]()
. "Why do stars fall down from the sky, every time Q. walks by?"
Shit, ik moet eigenlijk nu beslissen of ik de pil doorslik, want ik heb helemaal geen zin in ongesteld zijn, maar ik heb toch geen sex momenteel... Wat een dilemma.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, meteen zwanger maken, veel beter idee om ze te binden..
Echt?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:43 schreef liefie_ het volgende:
ookal ben ik nooit te beroerd om overal mn mening over te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |