Moet jij geen film kijken?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:57 schreef Q. het volgende:
Bier.
Ik deed dat wel altijd. Ik mocht nooit paardrijden, omdat mijn moeder op het werk (ziekenhuis) altijd kleine meisjes zag die van het paard waren gevallen en helemaal opengescheurd warenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:00 schreef Kluts het volgende:
Lootjes verkopen, dat mocht ik vroeger niet van m'n moeder omdat ze het eng vond dat ik langs de deuren moest.
Toen al!
www.dekardinaalentegan.nlquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:00 schreef Tegan het volgende:
Ik wil een eigen domein, maar ik kan geen leuke naam bedenken.
het komt allemaal goed met Qquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:02 schreef liefie_ het volgende:
Wat ben je toch allmeaal aan het daten Q?
Hoe komt het
Steeds met dezelfde met wie het toch niets wordt. Nou ja, heb ik er in ieder geval wel een hele goede vriendin bij die mij van alles kan vertellen over de mannen van het afgelopen weekend. Dolle boel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:02 schreef liefie_ het volgende:
Wat ben je toch allmeaal aan het daten Q?
Hoe komt het
Huh waarom date je dan nog met haarquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Steeds met dezelfde met wie het toch niets wordt. Nou ja, heb ik er in ieder geval wel een hele goede vriendin bij die mij van alles kan vertellen over de mannen van het afgelopen weekend. Dolle boel.
Ik heb nu nog steeds anderen waar het niets mee wordt. Dat is ook geen pretjequote:Op zondag 3 augustus 2008 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Steeds met dezelfde met wie het toch niets wordt. Nou ja, heb ik er in ieder geval wel een hele goede vriendin bij die mij van alles kan vertellen over de mannen van het afgelopen weekend. Dolle boel.
Ow, dan komt het misschien toch niet goed.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Uit zelfbescherming of geen aanbiedingen?quote:
Dat tweede. Geen aanbiedingen waar ik iets mee zou willen. En sowieso laatste tijd gewoon geen zin in.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Uit zelfbescherming of geen aanbiedingen?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:06 schreef mrbox het volgende:
Mhhh oke hoor net dat ik de "gevoelens" van een oude date echt helemaal verkeerd had ingeschat![]()
voel me nu ff zwaar kut dus
Verklaar?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:06 schreef mrbox het volgende:
Mhhh oke hoor net dat ik de "gevoelens" van een oude date echt helemaal verkeerd had ingeschat![]()
Nou ja beetje vaag verhaal... mv date van een tijdje geleden, echt tijden mee geknuffelt. Hebben we het er nu ff over enzo gevoel e.d. Zegt ze dat er toen helemaal geen gevoel wasquote:
Whahahahahhahahahahahhahaquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:10 schreef Tegan het volgende:
Er is zo'n gast, die ik alleen vanuit de kroeg ken. En hij wil constant met me afspreken, en hij blijft het vragen ookal wijs ik hem altijd af of reageer er gewoon niet/te laat op. Ik snap hem echt niet. Hij is 25. Woont nog thuis. Drinkt niet. (Tot nu nog redelijk, maar nu komt het.) En hij gaat over een week ofzo voor twee weken met zijn ouders (van in de 60 gok ik) naar Centerparks...
Niet vervelend bedoeld of zo maar dat is al de 3e of zo?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja beetje vaag verhaal... mv date van een tijdje geleden, echt tijden mee geknuffelt. Hebben we het er nu ff over enzo gevoel e.d. Zegt ze dat er toen helemaal geen gevoel was*breekt klomp*
Ach, gewone vrienden heb ik ook niet in overvloed tegenwoordig, kan haar goed gebruiken als aanvulling op mijn schamele sociale leven.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:04 schreef Kluts het volgende:
Waarom wordt het dan toch niks, Q. ?
Als in, waarom steek je er dan energie in.
Kan je beter met mij afspreken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:10 schreef Tegan het volgende:
Er is zo'n gast, die ik alleen vanuit de kroeg ken. En hij wil constant met me afspreken, en hij blijft het vragen ookal wijs ik hem altijd af of reageer er gewoon niet/te laat op. Ik snap hem echt niet. Hij is 25. Woont nog thuis. Drinkt niet. (Tot nu nog redelijk, maar nu komt het.) En hij gaat over een week ofzo voor twee weken met zijn ouders (van in de 60 gok ik) naar Centerparks...
Haha, ja echt hequote:Op zondag 3 augustus 2008 21:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Whahahahahhahahahahahhaha
Sorry dat moest er echt ff uit
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:10 schreef Belsezar het volgende:
Zo, hallo allemaal!
Weekend weer bijna voorbij, iedereen een beetje genoten van het weekend?
Stommerd!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow, dan komt het misschien toch niet goed..
Had die dat niet al eerder geflikt?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja beetje vaag verhaal... mv date van een tijdje geleden, echt tijden mee geknuffelt. Hebben we het er nu ff over enzo gevoel e.d. Zegt ze dat er toen helemaal geen gevoel was*breekt klomp*
Zoiets... en blijkbaarquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld of zo maar dat is al de 3e of zo?
Ben je zo'n nice guy?
Hey, dat is mijn gevoel, geef terug!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:06 schreef mrbox het volgende:
Wie wil nou niet metquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:10 schreef Tegan het volgende:
Neehee, het is van onsquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, dat is mijn gevoel, geef terug!
Alhoewel ik me nu best wel okay voel. Heb me er bij neergelegd en dat is goed.
Ik snap nog wel dat je met me wil datenquote:
Hey litpho, was jij niet degene die zei dat ik voor alle mannen moest winnen met triviant van Kluts? En dat Kluts namens de dames zou strijden?quote:
Ik niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap nog wel dat je met me wil daten. Maar als ik je 935328952 keer afwijs, dan kap je toch met vragen
.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:19 schreef Q. het volgende:
Nee, dat ben ik al!Ik heb inmiddels wel 500000 zusjes.
Dat was ik inderdaad. Maar als het nodig is, zet ik mezelf wel in. Is het nodig?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey litpho, was jij niet degene die zei dat ik voor alle mannen moest winnen met triviant van Kluts? En dat Kluts namens de dames zou strijden?
Triviantquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey litpho, was jij niet degene die zei dat ik voor alle mannen moest winnen met triviant van Kluts? En dat Kluts namens de dames zou strijden?
Nou compleet gevoelloos zal het niet zijn, alleen geen oeh klefklef lieflief sexysexy gevoelensquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zoiets... en blijkbaar![]()
Maar gezien het gedrag had ik het compleet gevoelloos zijn van haar kant dus echt niet verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |