Af!quote:
Samen een team vormen tegen Belsezar en Kluts?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Triviant. Ik ben heel competitief als het aankomt op goed in Triviant
![]()
.
Ja idd die vraag is dus net gesteld...quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nou compleet gevoelloos zal het niet zijn, alleen geen oeh klefklef lieflief sexysexy gevoelens
Misschien aan haar vragen wat er aan schorte dan volgens haar?
Want zo blijft het een circeltje volgens mij
Nee hoor, de eer van de mannen is afgelopen zaterdag veilig gesteldquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad. Maar als het nodig is, zet ik mezelf wel in. Is het nodig?.
Maar bij jou is het een aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid dat er zal worden gedatequote:
Tof hè?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar bij jou is het een aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid dat er zal worden gedate![]()
.
Mailen mag ook.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:22 schreef liefie_ het volgende:
Tegan post eens een pic!
Ik wil weten of ik je wel eens tegen ben gekomen
En of je een lekker wijf bent
Ik durf niet. Meet me maar!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:22 schreef liefie_ het volgende:
Tegan post eens een pic!
Ik wil weten of ik je wel eens tegen ben gekomen
En of je een lekker wijf bent
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hoor, de eer van de mannen is afgelopen zaterdag veilig gesteldNa 5 jaar is Kluts voor het eerst verslagen met triviant
Oke. Mijn stamkroeg is echt een heerlijke plek om op zaterdagavond te gaan Triviantenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Samen een team vormen tegen Belsezar en Kluts?.
Sufferd dat is duizend keer enger!quote:
Tss. Vraag dan maar aan Den_Haag of ik een lekker wijf ben. Ik en DH hebben gemeet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Sufferd dat is duizend keer enger!
Dat durf ik dan weer niet hoor denk ik
Hoeft niet, hij speelde valsquote:
Heb je inmiddels al een leuke foto?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:21 schreef Q. het volgende:
Jij zou die van vandaag ook wel leuk vinden. Dat is ze dan ook gewoon..
Nope, ik heb d'r zelfs een beetje geholpenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:23 schreef liefie_ het volgende:
Arme kluts!
Je speelde vals
Ik weet het zeker
Dank u, dank u...quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Belsezar [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |