Op je gedeukte trots na is dat goed, toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:30 schreef mrbox het volgende:
Goed liep te hard van stapel...
Wat een slappe reden om een ontmoeting metquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:32 schreef Tegan het volgende:
. Nee. We gingen eigenlijk nog vandaag meeten, maar het regent de hele dag
.
Das waar, maar ik en Kluts nemen de uitdaging aan. Name your time and place...quote:
Wat snuif je tegenwoordig nog allemaal via je neus?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:33 schreef Tegan het volgende:
Maar, daar kan je wel zien dat ik schattig ben.
Nu nog een up to date, kunnen we beoordelen of je nog steeds schattig bentquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet elke vent loopt met een trouwring op zak tijdens de eerste date hoor, meis!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ow dat is ook wel annoying als mannen dat doen
Niet vervelend bedoeld of zo
I know ik heb een heel lievequote:Op zondag 3 augustus 2008 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet elke vent loopt met een trouwring op zak tijdens de eerste date hoor, meis!
Immerquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als we verliezen is het gewoon jouw schuld.
But ofcourse, i wouldn't have it any other wayquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
maar ik wil wel bij jou in het teampje
Kan ik me heel goed voorstellen, alleen in deze situatie ff niet..quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld of zo
Hallo. Ik was heel zielig daar hoor. (Twee maanden te vroeg geborenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat snuif je tegenwoordig nog allemaal via je neus?
Ik wel hoor!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niet elke vent loopt met een trouwring op zak tijdens de eerste date hoor, meis!
Tegenwicht voor alle vrouwen die denken dat hard-to-get een sociaal aanvaardbare strategie isquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Like I said, meet me maarquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nu nog een up to date, kunnen we beoordelen of je nog steeds schattig bent
Een foto van hoe je er nu uitziet zou mij pas echt geruststellen dat het helemaal is goedgekomen...quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:35 schreef Tegan het volgende:
Hallo. Ik was heel zielig daar hoor. (Twee maanden te vroeg geboren.) Ik was bijna dood hoor.
Wij zijn wel zo sportief om de dames ook een kansje te gunnen tenslotte.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
But ofcourse, i wouldn't have it any other way
Tell us more dan zullen de vrouwen hier hun licht er wel ff op laten schijnenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen, alleen in deze situatie ff niet..
Ehm ja, maakt vrij weinig uit. Als het maar goed bereikbaar is met OV.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar, maar ik en Kluts nemen de uitdaging aan. Name your time and place...
Of vertel niets meer en we komen met de dooddoener "she's not that into you".quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Tell us more dan zullen de vrouwen hier hun licht er wel ff op laten schijnen
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:37 schreef liefie_ het volgende:
Tell us more dan zullen de vrouwen hier hun licht er wel ff op laten schijnen
Dat wist ik al.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |