abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60549983
Ik kom ook maar eens kijken in dit topic. Ik ben niet echt te zwaar, maar wil er graag wat af hebben. Ik ben 1.70m lang en zou niet weten wat ik weeg (kledingmaat 40/42). Mijn figuur en gewicht zijn een redelijke obsessie en daar wil ik erg graag van af dus probeer ik af te vallen en alles wat meer in vorm te krijgen. Dat is ook de reden dat wij geen weegschaal in huis hebben, elke keer dat ik er langs loop ga ik erop staan en voor mijn vriend is het niet gezellig als ik er chagrijnig van word...

Vorige maand heb ik geSonja-d en daar ben ik behoorlijk mee afgevallen (volgens de weegschaal van mn ouders ben ik 6 kilo aangekomen terwijl het duidelijk zichtbaar is dat het goed ging). Daarnaast sport ik 3x in de week en met goed weer ga ik een eind skaten, eten probeer ik ook zo gezond mogelijk te doen. Over 4 weken ga ik op vakantie en tot die tijd probeer ik me aan mijn 3x in de week sporten te houden en vanaf volgende week ga ik weer 3 weken Sonja-en (na de vakantie begin ik weer aan boek 1).

Heeft iemand tips wat ik meer kan doen om nog wat af te vallen voor (en na) de vakantie?
pi_60550063
SHlEttebak

we gaan vandaag zelf maar weer bellen rond een uurtje of half 5... vandaag of morgen... dus.. maar.. ze hebben dus nog éven de kans om zélf te bellen

Nijmegen

we gaan zó ontzettend tapa's eten als we definitief hebben gehoord dat 't in orde is
Ja doei.
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:46:56 #103
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60550069
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:43 schreef Spinster het volgende:
Wat je nog kunt doen naast 3 x per week sporten en calorien reduceren? Ik zou het echt werkelijk niet weten. Volgens mij doe je al genoeg. Misschien ook nog op de fiets naar je werk ofzo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60550296
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat je nog kunt doen naast 3 x per week sporten en calorien reduceren? Ik zou het echt werkelijk niet weten. Volgens mij doe je al genoeg. Misschien ook nog op de fiets naar je werk ofzo.
Ik werk 5 minuten fietsen van mijn huis

Ik kan het gewoon niet uitstaan dat het afvallen niet snel genoeg gaat
pi_60550386
je kunt eventueel nog gaan Cambridgen of aan de Modifast. Maar eerlijkgezegd denk ik dat je te veel te snel wilt. Hou eerst rekening met wat het beste is voor je lijf!
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:07:16 #106
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60550532
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:56 schreef Spinster het volgende:

[..]

Ik werk 5 minuten fietsen van mijn huis

Ik kan het gewoon niet uitstaan dat het afvallen niet snel genoeg gaat
Dan kan je gaan lopen. Is de bewegingsduur wat langer. En inderdaad wat ColdFeet zegt: waarschijnlijk wil je te hard.
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:07:27 #107
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60550538
MoBlo, ik duim voor je hoor .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Vis een optie? maandag 4 augustus 2008 @ 15:08:40 #108
70532 loveli
N
pi_60550569
Is er een verschil tussen Modifast en Cambridge?
crap in = crap out
pi_60550654
@Spinster: wat doe je, behalve skaten, aan sport? (skaten is trouwens heel goed voor je benen/kont!! Ik moet eigenlijk ook weer eens, maar de straten in mijn buurt zijn niet zo fijn...)
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:18:06 #110
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60550798
Ik zou allang aan de tapas én rosado zijn gegaan van onrust. Maar ik ben dan ook nogal ongeduldig en alles behalve stress bestendig.
pi_60551098
dank jullie.. zit nu beetje René te pushen dat hij zo zelf maar moet gaan bellen

maar gaan zo maar eens oma's bolbuikkastje verven, therapeutisch, en dan laat ik hem om half 5, over een uurtje dus, wel weer die toko stalken

en dan ga ik (daarna) boodschapjes doen voor een heerlijke pasta met paddestoelen, dille en verse zalm gegrilled uit de oven met een tikje bieslook
Ja doei.
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:36:12 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60551219
Kutdag op mijn werk (eigenlijk kutjaar..). Ik voer wederom te weinig uit en heb geen zin. Waar ik wel zin in heb is alcohol. Veel alcohol.
pi_60551225
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:11 schreef conleche het volgende:
@Spinster: wat doe je, behalve skaten, aan sport? (skaten is trouwens heel goed voor je benen/kont!! Ik moet eigenlijk ook weer eens, maar de straten in mijn buurt zijn niet zo fijn...)
Vanavond ga ik een uur spinnen, morgen een uur bodycombat en woensdag een uur bodypumpen. Het is misschien beter om het gespreid over de week te doen, maar donderdag en vrijdag zijn er op de sportschool minder leuke lessen.

Jullie hebben gelijk dat ik te snel wil, maar het is een redelijke obsessie (ik probeer er vanaf te komen). Na de vakantie gun ik mezelf meer tijd om af te vallen hoop ik
pi_60551252
klinkt bijna érger dan obsessief.. dacht dat ik af en toe erg was, maar in vergelijking met jou ben ik bijna careless Spinster
Ja doei.
pi_60551280
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan kan je gaan lopen. Is de bewegingsduur wat langer. En inderdaad wat ColdFeet zegt: waarschijnlijk wil je te hard.
Ja, ik dacht achteraf: misschien klink ik onaardig

Afijn Spinster: je bent goed bezig met gezond eten en bewegen, en je valt daarmee af. Prima dus
Eigenlijk wil je sneller resultaat zien: begrijpelijk, willen we stiekem allemaal wel. Maaarrrrr, hou ook in gedachten: met 1.70 en maatje 40/42 ben je misschien stevig, maar zeker niet echt dik. laat je dus niet gek maken! Flink hongeren leidt uiteindelijk tot een verstoord metabolisme; superveel sporten is vragen om blessures. Liever doe je het rustig aan. Je hebt tenslotte geen overgewicht, ofzo.
pi_60551493
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:36 schreef Spinster het volgende:

[..]

Vanavond ga ik een uur spinnen, morgen een uur bodycombat en woensdag een uur bodypumpen. Het is misschien beter om het gespreid over de week te doen, maar donderdag en vrijdag zijn er op de sportschool minder leuke lessen.

Jullie hebben gelijk dat ik te snel wil, maar het is een redelijke obsessie (ik probeer er vanaf te komen). Na de vakantie gun ik mezelf meer tijd om af te vallen hoop ik
En ik zeg het nog maar eens: pak die centimeter erbij!! Als je, zoals jij veel sport, gaat het in kilo's maar heel langzaam, maar des te sneller met de centimeter en dat is waar het uiteindelijk om gaat!

MoBlo, ik dacht dat jullie het huis al hadden?? Dat zal ik dan wel verkeerd hebben begrepen...
pi_60551533
Het komt misschien ook een beetje door thuis. Mijn moeder heeft een afwijking aan haar schildklier dus altijd bezig met lijnen (wat niet helpt). Ik heb de afwijking niet maar wel de aanleg.

Drie jaar geleden ben ik begonnen met sporten en ging ik van maat 46 naar 40. Het laatste jaar is het sporten erbij in geschoten, sinds mei ben ik weer bezig en pas sommige kledingstukken maat 40 weer. Het gaat dus wel de goede kant op.

Dank jullie wel!
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:55:35 #118
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60551627
hmm ik ben lichtelijk geirriteerd... een aantal collega;s vinden dat ik niet meer moet afvallen omdat ik mager wordt....

naja MAGER!!! echt niet dus.... ben gewoon redelijk slank en heb nog steeds een buik en stevige bovenbenen...

tis ook nooit goed ofzo
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:59:16 #119
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60551712
Dat heet jaloezie Bessie-Jen. Niks van aantrekken. Het is nou ook weer niet zo dat je eruit ziet als een strijkplan ofzo (nu baseer ik me op de foto die je laatst online hebt geplaatst),
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:00:48 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60551739
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm ik ben lichtelijk geirriteerd... een aantal collega;s vinden dat ik niet meer moet afvallen omdat ik mager wordt....

naja MAGER!!! echt niet dus.... ben gewoon redelijk slank en heb nog steeds een buik en stevige bovenbenen...

tis ook nooit goed ofzo
Hoe merken jouw collega's eigenlijk dat jij lijnt BJ? Bij mij merkt niemand verschil. Ik snoep niet meer, maar dat valt toch niet op. Eigen (warm) eten nam ik altijd al mee en daarnaast leeft iedereen hier op fruit en water (bijna iedereen is hier slank, niet dun, maar gewoon slank).
  Vis een optie? maandag 4 augustus 2008 @ 16:01:43 #121
70532 loveli
N
pi_60551752
Ik denk dat je collega's je hebben zien halveren. Die kijken niet objectief naar hoe jij eruit ziet, maar ze zien het restant van je vroegere lijf. En da's inderdaad niet meer zoveel
crap in = crap out
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:08:46 #122
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60551919
nou mijn collega,s kennen me alleen van deel 2 van het afvalplan... dus die hebben me nu 18 kg zien afvallen... (en hebben mijn max-gewicht dus helemaal nooit gezien)....
maar ik snap het echt niet... ben echt niet DUN... gewoon slank...
en mijn collega's merken dr verder niet zoveel van dat ik lijn... ik eet alleen gezond in de kantine (dus een vers broodje en salade) en als ik nacht of late dienst heb neem ik optimel en meusli mee.. (en natuurlijk fruit)....
pi_60552709
ach, niet zeuren, dat zeggen ze van mij ook, en jij bent vele malen slanker

ik ben hier ZWAAR geirriteerd

Portaal gebeld, nu stellen ze het uitsluitsel weer uit naar WOENSDAG

kastje, muur, uitstel, afstel ben ze hélemaal zat! Maargoed, toch jammer dat we van ze afhankelijk zijn voor een (die) woning
Ja doei.
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:48:38 #124
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60552794
goeiemiddag. ik zie de cijfertjes zwemmen, morgen weer een neiuwe dag van significanties testen (en ik ben zo ontzettend een alpha dat t me heel wat hoofdbrekens kost om erachter to komen waaaar ik de significantie nu eigenlijk van test. afijn, dat heb ik nu uitgevonden, nu morgen de formules afmaken en alles op n rijtje zetten...)

lekker naar huis zo. baai!

@ moblo: balen joh! grrrrrrrrr
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:56:53 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60552981
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
ach, niet zeuren, dat zeggen ze van mij ook, en jij bent vele malen slanker
En van mij ook en jij en B-J zijn beide veel slanker.
Tegen mij werd al gezegd dat ik geen anorexia moest krijgen .
quote:
ik ben hier ZWAAR geirriteerd

Portaal gebeld, nu stellen ze het uitsluitsel weer uit naar WOENSDAG

kastje, muur, uitstel, afstel ben ze hélemaal zat! Maargoed, toch jammer dat we van ze afhankelijk zijn voor een (die) woning
. Wat kut!
Niet meer actief op Fok!
pi_60553219
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
dank jullie.. zit nu beetje René te pushen dat hij zo zelf maar moet gaan bellen

maar gaan zo maar eens oma's bolbuikkastje verven, therapeutisch, en dan laat ik hem om half 5, over een uurtje dus, wel weer die toko stalken

en dan ga ik (daarna) boodschapjes doen voor een heerlijke pasta met paddestoelen, dille en verse zalm gegrilled uit de oven met een tikje bieslook
Heb jij een buikkastje? ge-wel-dig
pi_60553271
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:55 schreef Beessie-Jen het volgende:

tis ook nooit goed ofzo
Ik ken niet zo veel magere mensen met cup F en een bilomtrek groter dan 100 cm maar dat zal dan wel weer aan mij liggen
pi_60553301
Oh en of ik nu 55 of 75 kilo weeg
mensen zeggen tegen mij altijd dat ik "wel erg mager/dun/lang" ben
Gewoon vertrouwen op jezelf
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:13:18 #129
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60553390
Miauw!

Balen MoBlo!
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:33:59 #130
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60553846
@MoBlo wat ontzettend balen..... en ik zou ook supergeirriteerd zijn.....
hoop echt voor jullie dat het wat wordt....

straks lekker een maaltijdsalade met biefstuk eten jammie

en nog ff wat boodschappen voor de komenden dagen doen.
pi_60556410
Hoe denken jullie over een meet? Ik ben wel vóór moet ik zeggen. Ik ben erg benieuwd naar sommigen van jullie (en ook op enkelen al zeer gesteld!) Bij de dieetclub hebben ze aan de lopende band meets en wij hebben er nog geen gehad. Ik begrijp het ook wel ergens: want het kan natuurlijk vies tegenvallen en wat dan? Maar eigenlijk is er dan geen man overboord, want per Fok! is het sws gezellig, dus dat kan je dan blijven doen. Net als dat je met sommige vriendinnen uitgaat, met anderen winkelt en weer met anderen diepe gesprekken kan voeren, kan je met sommige mensen dus blijkbaar per internet goed communiceren. Tot nog toe heb ik alleen met Greys gemeet, maar dat vond ik direct haske leuk!

Wat vinden jullie?

* Conleche vindt het ook geen punt als er geen animo voor is hoor, dan blijft ze fijn ouwehoeren per toetsenbord
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:26:46 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60556519
Ik heb donderdag al een minimeet met BabblingBrook .
Niet meer actief op Fok!
pi_60556624
* Razztwizzle uit lurk <eh-scriptie> stand springt...

Conleche - Een meet lijkt me leuk! En ook .. eng! Ofzo. Maar ook leuk. Dus .

En als ik er dan toch ben, MoBlo - succes met je huuske, hoop dat 't 'm wordt . BJ - je bent niet mager, malle collega's, je bent gewoon hartstikke mooi en dat kunnen ze niet uitstaan . En de rest - hoi ik ga weer verder met de scriptie, zit er echt enorm goed in nu. Alleen ik eet echt dramatisch dus als ik dan ein-de-lijk klaar ben zien jullie me hier weer verschijnen. Dan ga ik echt voor de 70 kilo.
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:32:45 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60556668
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:30 schreef Razztwizzle het volgende:

ik ga weer verder met de scriptie, zit er echt enorm goed in nu.
You go girl!! .
quote:
Alleen ik eet echt dramatisch dus als ik dan ein-de-lijk klaar ben zien jullie me hier weer verschijnen. Dan ga ik echt voor de 70 kilo.
Komt goed. Je moet niet alles tegelijk willen doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_60556796
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 11:28 schreef conleche het volgende:
Ik ben dus zelf ook niet zo heel goed bezig want ik heb gisteravond gegeten/gedronken:

glas witte wijn. (wodka was op)
suikervrije stroopwafel
rundervink met ketchup mayo en ui. (een soort vink speciaal dus )
kippenpoot met uitjes uit de oven
suikervrij vanille-ijs met suikerrijke koffieboontjes d'r op
bolletje allerluchtigst koekje (moest ik heel lang naar zoeken, vond 'm in een koektrommel waarvan ik dacht dattie leeg was)
2 kroketten

Ik weet echt niet hoe het komt, maar ik kon me niet beheersen. Het is al een hele tijd geleden dat ik zo'n vreetbui had, waarin ik alles maar at wat ik kon vinden, want echt er van genoten heb ik natuurlijk niet.

(vooral dat 's nachts om 1 uur nog kroketten staan bakken in een pannetje met olie was maar een zielig gedoe...)
Dit had mijn post over dit weekend kunnen zijn
Ik zit dan ook meteen weer op mijn startgewicht.
pi_60556992
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:37 schreef Fruity het volgende:

[..]

Dit had mijn post over dit weekend kunnen zijn
Ik zit dan ook meteen weer op mijn startgewicht.
Kop op!! Ik ben vandaag ook weer goed begonnen. En het is echt waar: de helft van de kilo's die er nu bijzitten is vocht. Als je een paar dagen oplet, zit je weer terug op het gewicht van voor de uitspatting. Het belangrijkst is nu, dat je je hergroepeert en weer vol goede moed verder gaat. Dan is er niets aan de hand. (Behalve dat je een week hebt verloren, maar een week is hél-le-maal niks!)
pi_60557265
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:22 schreef conleche het volgende:
Hoe denken jullie over een meet? Ik ben wel vóór moet ik zeggen. Ik ben erg benieuwd naar sommigen van jullie (en ook op enkelen al zeer gesteld!) Bij de dieetclub hebben ze aan de lopende band meets en wij hebben er nog geen gehad. Ik begrijp het ook wel ergens: want het kan natuurlijk vies tegenvallen en wat dan? Maar eigenlijk is er dan geen man overboord, want per Fok! is het sws gezellig, dus dat kan je dan blijven doen. Net als dat je met sommige vriendinnen uitgaat, met anderen winkelt en weer met anderen diepe gesprekken kan voeren, kan je met sommige mensen dus blijkbaar per internet goed communiceren. Tot nog toe heb ik alleen met Greys gemeet, maar dat vond ik direct haske leuk!

Wat vinden jullie?

* Conleche vindt het ook geen punt als er geen animo voor is hoor, dan blijft ze fijn ouwehoeren per toetsenbord
Ik wil jou wel een keer zien Ik loop elke week over jouw gracht maar ik vergeet altijd hoe/wat/waar.
pi_60557363
Menu van vandaag:

O: twee gekookte eitjes
T: VitaLinea (met peer, die is me toch lekker! )
L: salade van 1/3 komkommer, 3 kleine tomaatjes en een half bakje gerookte kipreepjes, met dijonnaise (gevonden, bij een grote AH )
T: 250 g aardbeien
T: half blikje tonijn met een lik mayo erdoor
D: spinazie met chapmignons en knoflook en een kalkoenfilet in paprikamarinade (gekocht met marinade en al, maar zat niet al te veel meuk in)
pi_60557382
Vandaag geen chocoladeblokje als dessert want het is op. Morgen even nieuwe halen. En ook de gojimuesli is op, dus daar ga ik ook nieuwe van halen.
pi_60557735
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:22 schreef conleche het volgende:

Wat vinden jullie?

ik vind het wel gezellig lekker ergens borrelen/lunchen ofzo?
Ja doei.
pi_60557748
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 20:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik vind het wel gezellig lekker ergens borrelen/lunchen ofzo?
Bier drinken
Ik doe mee als ik een OV heb
pi_60557780
Oef, ik geloof dat ik meer van de 1-op-1-meets ben dan van de massameets Ik woon trouwens sowieso ver weg, denk ik.
pi_60557827
komen we 'allemaal' naar jou toe

en jij was héél gezellig op de tapa's massa meet CF
Ja doei.
pi_60557852
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 20:07 schreef ColdFeet het volgende:
Oef, ik geloof dat ik meer van de 1-op-1-meets ben dan van de massameets Ik woon trouwens sowieso ver weg, denk ik.
Dat hangt vooral af van de positie waarop anderen zich bevinden.
  maandag 4 augustus 2008 @ 20:14:31 #145
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60558005
lijkt me ook wel leuk eigenlijk... maar ook wel spannend. En het ligt er dan wel ff een beetje aan waar enzo...
*en aangezien ik dus onregelmatig werk is het bij mij altijd moeilijk om dingen te plannen....*

zijn dr hier ook dierentuinliefhebbers???
pi_60558092
nee, ik háát dierentuinen.

Dieren in kooitjes daar word ik echt triest van
Ja doei.
  maandag 4 augustus 2008 @ 20:17:14 #147
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60558105
en ik bevind me dus in het noorden, dus denk ook dat ik aan de andere kant woon>???
hoewel, misschien wil isa ook wel mee??? en freecell woont in groningen toch?
pi_60558207
gewoon ergens wat drinken/lunchen/borrelen in 't midden van het land ofzo lijkt mij het simpelst en het meest vrijblijvend....
Ja doei.
  maandag 4 augustus 2008 @ 20:20:21 #149
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60558225
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
nee, ik háát dierentuinen.

Dieren in kooitjes daar word ik echt triest van
uh ja als je het zo bekijkt is het best zielig..... moet zeggn dat het in emmen wel meevalt met kleine kooitjes enzo.. maja het is en blijft niet een natuurlijke omgeving voor die diertjes...
en nu ben ik ook triest....
pi_60558227
Ik vind Utrecht of Amsterdam wel een goed idee.
pi_60558239
Ik Rotterdam.
  maandag 4 augustus 2008 @ 20:21:00 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60558251
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik wil jou wel een keer zien Ik loop elke week over jouw gracht maar ik vergeet altijd hoe/wat/waar.
Ik ook. Ik neem me al tijden voor: 'Als ik een keer in A'dam ben, ga ik eens bij Colette's atelier langs.' .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 augustus 2008 @ 20:21:27 #153
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60558261
amsterdam is niet echt midden van het land toch>? denk dat utrecht voor de meesten wel aardig centraal ligt idd?
pi_60558263
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 20:20 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]
en nu ben ik ook triest....
niet zo aanstellen/omslaan

jij stelde het toch voor, dus blijkbaar vind jij het wel leuk, en dat mág, alleen mij zie je er niet zo snel

Amsterdam is misschien wel 's leuk. Eens wat anders dan Utrecht
Ja doei.
pi_60558266
Ik loop zo vaak over de grachten (echt 1 a 2 keer per week) en dan denk ik altijd.. shitt waar was het ook alweer.
pi_60558314
ik kom bijna nóóit in A'dam.. kan de keren dat ik er geweest ben in mn leven op één hand tellen denk ik
Ja doei.
  maandag 4 augustus 2008 @ 20:24:18 #157
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60558348
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 20:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

niet zo aanstellen/omslaan

jij stelde het toch voor, dus blijkbaar vind jij het wel leuk, en dat mág, alleen mij zie je er niet zo snel

Amsterdam is misschien wel 's leuk. Eens wat anders dan Utrecht
het is meer het jeugdsentiment, heeeeeel vroeger gingen wel elke zondagmorgen naar de dierentuin.. dus heb dr goede herinneringen aan... maar zoals jij het bekijkt is het best triest....

*maja dan kunnen we ook over de vleesindustrie enzo heel triest worden....* en ja ik eet ook gewoon vlees enzo.....
  maandag 4 augustus 2008 @ 20:24:25 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60558352
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 20:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom bijna nóóit in A'dam.. kan de keren dat ik er geweest ben in mn leven op één hand tellen denk ik
Ik ook .
4 of 5 keer geweest ofzo? In Utrecht kom ik ook niet vaak. Tis nog dankzij mijn vriendje van destijds dat ik er vaker ben geweest dan in Amsterdam. En ik wil nog in Utrecht gaan wonen ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_60558486
vriendje
pi_60558497
dat was in d'r ontkenningsfase-tijdperk
Ja doei.
  maandag 4 augustus 2008 @ 20:30:13 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60558538
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 20:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
vriendje
Ja, toen was ik 18 en hij was mijn laatste vriendje. Hij was de ideale schoonzoon en ik dacht: "Dit is de laatste keer dat ik met een man probeer. Als het nu niet werkt..." Nou de afloop is bekend .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 augustus 2008 @ 20:30:35 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60558549
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
dat was in d'r ontkenningsfase-tijdperk
Truus, anders zeg je even wat terug op MSN .
Niet meer actief op Fok!
pi_60558673
Op die manier
pi_60558734
hij gaf geen licht
Ja doei.
pi_60558778
zijn er hier ook mensen die een crosstrainer hebben? Het lijkt mij een goed apparaat (vroeger op sportschool ook vaak gebruikt) om mijn +8kilo eraf te trainen vanuit huis.
Ik heb dicipline genoeg om hem te gebruiken, maar zou het echt verschil maken? Dit voordat ik zon ding aanschaf voor 3 a 400 euro
pi_60558857
PF, doe's MSN ofzo kan je gezellig met Viking en mij op mannen afgeven in één schermpje !
Ja doei.
pi_60558921
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
PF, doe's MSN ofzo kan je gezellig met Viking en mij op mannen afgeven in één schermpje !
Oh zit viking alles te verklappen wat ik haar PM
  maandag 4 augustus 2008 @ 20:48:40 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60558983
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 20:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik zei dat je een schattige pm had gestudeerd .
Niet meer actief op Fok!
pi_60559167
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 20:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

nee, ze vindt je schattig, en dat zei ze
Ja doei.
  maandag 4 augustus 2008 @ 20:56:34 #170
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60559228
Leuk een meet! Wat dachten jullie van Arnhem of Nijmegen?
pi_60559664
Wat balen zeg MoBlo, dat je nu nog niks weet.

Niet naar luisteren BJ, is idd jaloezie, ik kreeg het te horen toen mijn bmi zelfs nog boven de 25 zat.

Dat er geen meets zijn geweest, komt omdat jullie nooit wilden. Ik ben heel vaak de enige uit 'dit' topic geweest die wel naar een meet ging.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:16:15 #172
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60559770
Ja! Een meet! Count me in .
pi_60559796
Herkenbaar hoor dat "nee, je moet nu echt niet meer afvallen, dan word je echt mager!". Krijg het ook regelmatig te horen. En ik krijg met geluk mijn kont in maat 42 gepropt. Sta je daar met je BMI van 24.

Owja, meetings zijn leuk!
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:19:48 #174
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60559879
Co, waar zit jouw atelier? De vriend van mijn moeder woont recht tegenover het Anne Frankhuis dus als ik daar een keer ben kan ik misschien koffie komen leuten?
pi_60559887
O en dikkerds. hier voor de liefhebber:
quote:
princesfalafel@hotmail.com
ene MB vroeg er naar geloof ik
pi_60559910
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:19 schreef Vivi het volgende:
Co, waar zit jouw atelier? De vriend van mijn moeder woont recht tegenover het Anne Frankhuis dus als ik daar een keer ben kan ik misschien koffie komen leuten?
In die straat (iig in de Rozenstraat) heb je een geweldig lekkere Italiaan (met lekkere broodjes en verse pesto en zo)
Ik weet niet precies waar maar tram 17 rijdt er langs
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:35:35 #177
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60560336
Als ik daar ben eten we vaak bij de Reiger, dat is zo'n gezellig tentje . Ongecompliceerd en lekker .
pi_60560371
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk een meet! Wat dachten jullie van Arnhem of Nijmegen?
ik ben natuurlijk hélemaal voor
Ja doei.
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:40:01 #179
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60560444
Die 2 weken high carb hebben me 3 kg extra opgeleverd. Zat ik nog 'braaf' op mijn top aan de 68, kruip ik nu weer de 70 voorbij.
Fuck die verdamte koolhydraten ook

naja...de pizza's en creme brulee zullen ook niet echt geholpen hebben

Buik ook helemaal raar; dus ik heb het experiment afgeblazen en mijn schoonzusje erop gezet. Ik ga maar weer braaf aan mijn kipfiletjes en groenten. Goed voor mijn darmpies en goed voor mijn bikini.
Was speed nog maar hip; dan had ik deze toestanden niet

Oeh, mama is vandaag bij Simone geweest van cambridge en ze is helemaal gebrainwashed. Ze denkt voor haar vakantie naar Mexico in december weer in een maatje 38 te passen.
Als haar dat lukt ruk ik mijn longen eruit.

Ps, ik hou niet van meets. Maar jullie zijn volgens mij wel jofel, dus als ik kan dan waag ik het er wel op.
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:42:26 #180
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60560510
En wat is er mis met Utrecht? Dat is centraler dan centraalst.
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:44:29 #181
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60560561
Ik stel overigens een sushibar voor. Kan ik veel eten zonder al te desastreuze gevolgen.
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:46:27 #182
331 Merel
Be here now.
pi_60560626
Ik doe al jaren niet meer aan Fok-meets. En als je wel iets plant weet je toch zeker dat iedereen op het laatste moment afzegt Maargoed, misschien wil ik het wel proberen, zeker als het sushi wordt
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60560628
ben al zo vaak in utrecht geweest voor Fok!meets vind A'dam dan wel eens een leuke afwisseling.

En Sushibar klinkt goed
Ja doei.
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:48:54 #184
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60560694
Ik ga als het geen Arnhem of Nijmegen wordt eerder voor Utrecht. Amsterdam is leuk, maar ken ik te goed.
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:49:41 #185
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60560724
Die Simone muts woont praktisch naast mij, heb ik zomaar een unieke kans gemist om mama-SHE voorbij te zien huppelen?!

Ik opteer ook liever voor Utrecht, ik heb geen auto namelijk.
pi_60560781
ja, maar ik ken A'dam niet
Ja doei.
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:53:54 #187
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60560837
Is er in Utrecht een leuke sushibar?
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:54:40 #188
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60560856
Je had haar toch niet herkend; mijn moeder lijkt namelijk helemaal niet op mij.
Mijn moeder is klein, kleine tietjes, blond steil haar en kleine pikzwarte ogen. Precies het tegenovergestelde van mij dus.

Ze was wel helemaal in d'r nopjes met Simone geloof ik
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:59:16 #189
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60561024
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
Is er in Utrecht een leuke sushibar?
Sushibar niet echt, maar wel een japanner vlak bij mij die echt to die for is. ( Hebben ook sushi overigens)
Zit op 5 min lopen van station. ( mariaplaats )
Konichiwa. Absoluut Japans zoals het hoort te zijn, maar niet goedkoop.
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:02:15 #190
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60561097
Daar zat ik vroegah elke donderdagavond (toen werkte ik nog in de Mariastraat).

Ik vind het Sushi gedeelte alleen een beetje ongezellig zitten, als je binnen zit dan. Of we moeten Teppan Yaki doen.

Ik heb die Simone ook nog aan de lijn (ha-ha) gehad, ze klonk als een blije muts met een pittig kort kapsel .
pi_60561196
hebben ze niet een wokrestaurant met een goede teppan-yaki?

Den Haag is niet centraal, dus zal niet opperen naar die 'ene goeie die ik ken' te gaan? Maar dat is ook nog enigszins betaalbaar enzo

maar opzich heb ik voor goeie sushi ook wel weer wat over
Ja doei.
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:15:40 #192
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60561550
En als het niet perse japans hoeft te zijn, dan is Delano een aanrader ( net geopend , ook mariaplaats )
Strakke tent, mooi eerlijk voer en achterin een loungeclub thingie met languit lig banken , rustige tunes en goddelijke cocktails.
Heeft ook een mooi terras tr ouwens. Al is de combi van Italiaans eten en cocktails natuurlijk wel de meest nare.
Alhoewel ik persoonlijk niet zo zit te wachten op verantwoord gedoe als ik uit eten ga
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:17:12 #193
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60561602
Zit dat waar vroeger Jazz Alley zat?
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:21:46 #194
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60561757
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:17 schreef Vivi het volgende:
Zit dat waar vroeger Jazz Alley zat?
Delano zit links van het conservatorium, in de hoek. ( Als je dus met je snufferd recht voor conservatorium staat )
Jazz alley zat toch aan de andere kant?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 augustus 2008 @ 22:22:41 #195
163650 Greys
pi_60561788
Viev, moet je doen, bij Co gaan leuten!
Dan heb je haar (en mij ook al eens) alvast gezien voordat we als een stel blote waternymfen in de sauna gaan hupsen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:26:12 #196
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60561897
Renzelltje, ook ik vind je berichtje heel lief en geloof er zelf ook op die manier in. Ik voel wel mijn neiging en zeker als het zo is zoals gisterochtend, dan wil ik alleen nog maar 'niet-eten'. Het doen is alleen wat anders, dus dat houdt me tegen.

Vandaag gegeten:

O klein restje Allbran Fruit'nFibre met melk
T roggebroodsnee met rookvlees
L 2 x roggebroodsnee met kipfilet
L cherrytomaatjes (stuk of 8?)
T bakje meloen van appie
T roggebroodsnee met kipfilet
A pasta met spinazie en gehakt, expres kleine portie genomen
Net: amandelen (flinke hand) en radijsjes (stuk of 6)

Wil iemand misschien nog slimme dingen hierop zeggen? Dus of dit een slim eetplan was, volgens jullie?
Bedankt!

Oh en meeten? Ik durf nooit na al die verhalen over mezelf en dik zijn en kilo's.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 augustus 2008 @ 22:29:29 #197
163650 Greys
pi_60562015
Hahaha Suugje, natuurlijk durf je wel.
En ik vind het juist een goed teken dat je dit zegt, omdat je dus zelf ook wel een beetje weet dat je helemaal niet dik bent en er goed uit ziet

Volgens mij ziet je lijstje er prima uit. Het lijkt een klein beetje aan de weinige kant, met mijn leken-oog.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60562033
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:26 schreef Sugar het volgende:
Oh en meeten? Ik durf nooit na al die verhalen over mezelf en dik zijn en kilo's.
dus stiekem weet je dat je niet moet miepen maar ontzettend mooi bent?
Ja doei.
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:30:14 #199
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60562037
Je hebt super gegeten Sugar. Nice 'n fiberous
Prima mix van eiwitten en kh's en netjes fruit in de middag en rustig met de suikers in de avond.
Good job!
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:31:28 #200
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60562072
Oh nee, zo bedoel ik het (helaas) niet, greys. Ik bedoel dat ik aandacht op mijn lijf vestig. Dat mensen gaan kijken, kritisch kijken. Maar goed, misschien zet ik me daar dan wel overheen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')