Wat je nog kunt doen naast 3 x per week sporten en calorien reduceren? Ik zou het echt werkelijk niet weten. Volgens mij doe je al genoeg. Misschien ook nog op de fiets naar je werk ofzo.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:43 schreef Spinster het volgende:
Ik werk 5 minuten fietsen van mijn huisquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat je nog kunt doen naast 3 x per week sporten en calorien reduceren? Ik zou het echt werkelijk niet weten. Volgens mij doe je al genoeg. Misschien ook nog op de fiets naar je werk ofzo.
Dan kan je gaan lopen. Is de bewegingsduur wat langer. En inderdaad wat ColdFeet zegt: waarschijnlijk wil je te hard.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:56 schreef Spinster het volgende:
[..]
Ik werk 5 minuten fietsen van mijn huis![]()
Ik kan het gewoon niet uitstaan dat het afvallen niet snel genoeg gaat
Vanavond ga ik een uur spinnen, morgen een uur bodycombat en woensdag een uur bodypumpen. Het is misschien beter om het gespreid over de week te doen, maar donderdag en vrijdag zijn er op de sportschool minder leuke lessen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:11 schreef conleche het volgende:
@Spinster: wat doe je, behalve skaten, aan sport? (skaten is trouwens heel goed voor je benen/kont!! Ik moet eigenlijk ook weer eens, maar de straten in mijn buurt zijn niet zo fijn...)
Ja, ik dacht achteraf: misschien klink ik onaardigquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan kan je gaan lopen. Is de bewegingsduur wat langer. En inderdaad wat ColdFeet zegt: waarschijnlijk wil je te hard.
En ik zeg het nog maar eens: pak die centimeter erbij!! Als je, zoals jij veel sport, gaat het in kilo's maar heel langzaam, maar des te sneller met de centimeter en dat is waar het uiteindelijk om gaat!quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:36 schreef Spinster het volgende:
[..]
Vanavond ga ik een uur spinnen, morgen een uur bodycombat en woensdag een uur bodypumpen. Het is misschien beter om het gespreid over de week te doen, maar donderdag en vrijdag zijn er op de sportschool minder leuke lessen.
Jullie hebben gelijk dat ik te snel wil, maar het is een redelijke obsessie (ik probeer er vanaf te komen). Na de vakantie gun ik mezelf meer tijd om af te vallen hoop ik
Hoe merken jouw collega's eigenlijk dat jij lijnt BJ? Bij mij merkt niemand verschil. Ik snoep niet meer, maar dat valt toch niet op. Eigen (warm) eten nam ik altijd al mee en daarnaast leeft iedereen hier op fruit en water (bijna iedereen is hier slank, niet dun, maar gewoon slank).quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm ik ben lichtelijk geirriteerd... een aantal collega;s vinden dat ik niet meer moet afvallen omdat ik mager wordt....
naja MAGER!!! echt niet dus.... ben gewoon redelijk slank en heb nog steeds een buik en stevige bovenbenen...
tis ook nooit goed ofzo
En van mij ook en jij en B-J zijn beide veel slanker.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
ach, niet zeuren, dat zeggen ze van mij ook, en jij bent vele malen slanker![]()
![]()
quote:ik ben hier ZWAAR geirriteerd![]()
Portaal gebeld, nu stellen ze het uitsluitsel weer uit naar WOENSDAG![]()
![]()
![]()
![]()
kastje, muur, uitstel, afstelben ze hélemaal zat! Maargoed, toch jammer dat we van ze afhankelijk zijn voor een (die) woning
Heb jij een buikkastje? ge-wel-digquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:31 schreef motorbloempje het volgende:dank jullie.. zit nu beetje René te pushen dat hij zo zelf maar moet gaan bellen
![]()
maar gaan zo maar eens oma's bolbuikkastje verven, therapeutisch, en dan laat ik hem om half 5, over een uurtje dus, wel weer die toko stalken
en dan ga ik (daarna) boodschapjes doen voor een heerlijke pasta met paddestoelen, dille en verse zalm gegrilled uit de oven met een tikje bieslook
Ik ken niet zo veel magere mensen met cup F en een bilomtrek groter dan 100 cm maar dat zal dan wel weer aan mij liggenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm ik ben lichtelijk geirriteerd... een aantal collega;s vinden dat ik niet meer moet afvallen omdat ik mager wordt....
naja MAGER!!! echt niet dus.... ben gewoon redelijk slank en heb nog steeds een buik en stevige bovenbenen...
tis ook nooit goed ofzo
You go girl!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:30 schreef Razztwizzle het volgende:
ik ga weer verder met de scriptie, zit er echt enorm goed in nu.
Komt goed. Je moet niet alles tegelijk willen doenquote:Alleen ik eet echt dramatischdus als ik dan ein-de-lijk klaar ben zien jullie me hier weer verschijnen. Dan ga ik echt voor de 70 kilo.
Dit had mijn post over dit weekend kunnen zijnquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:28 schreef conleche het volgende:
Ik ben dus zelf ook niet zo heel goed bezig want ik heb gisteravond gegeten/gedronken:
glas witte wijn. (wodka was op)
suikervrije stroopwafel
rundervink met ketchup mayo en ui. (een soort vink speciaal dus)
kippenpoot met uitjes uit de oven
suikervrij vanille-ijs met suikerrijke koffieboontjes d'r op
bolletje allerluchtigst koekje (moest ik heel lang naar zoeken, vond 'm in een koektrommel waarvan ik dacht dattie leeg was)
2 kroketten
Ik weet echt niet hoe het komt, maar ik kon me niet beheersen. Het is al een hele tijd geleden dat ik zo'n vreetbui had, waarin ik alles maar at wat ik kon vinden, want echt er van genoten heb ik natuurlijk niet.
(vooral dat 's nachts om 1 uur nog kroketten staan bakken in een pannetje met olie was maar een zielig gedoe...)
Kop op!! Ik ben vandaag ook weer goed begonnen. En het is echt waar: de helft van de kilo's die er nu bijzitten is vocht. Als je een paar dagen oplet, zit je weer terug op het gewicht van voor de uitspatting. Het belangrijkst is nu, dat je je hergroepeert en weer vol goede moed verder gaat. Dan is er niets aan de hand. (Behalve dat je een week hebt verloren, maar een week is hél-le-maal niks!)quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:37 schreef Fruity het volgende:
[..]
Dit had mijn post over dit weekend kunnen zijn
Ik zit dan ook meteen weer op mijn startgewicht.
Ik wil jou wel een keer zienquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:22 schreef conleche het volgende:
Hoe denken jullie over een meet? Ik ben wel vóór moet ik zeggen. Ik ben erg benieuwd naar sommigen van jullie (en ook op enkelen al zeer gesteld!) Bij de dieetclub hebben ze aan de lopende band meets en wij hebben er nog geen gehad. Ik begrijp het ook wel ergens: want het kan natuurlijk vies tegenvallen en wat dan? Maar eigenlijk is er dan geen man overboord, want per Fok! is het sws gezellig, dus dat kan je dan blijven doen. Net als dat je met sommige vriendinnen uitgaat, met anderen winkelt en weer met anderen diepe gesprekken kan voeren, kan je met sommige mensen dus blijkbaar per internet goed communiceren. Tot nog toe heb ik alleen met Greys gemeet, maar dat vond ik direct haske leuk!
Wat vinden jullie?
* Conleche vindt het ook geen punt als er geen animo voor is hoor, dan blijft ze fijn ouwehoeren per toetsenbord![]()
ik vind het wel gezelligquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:22 schreef conleche het volgende:
Hoe denken jullie over een meet? Ik ben wel vóór moet ik zeggen. Ik ben erg benieuwd naar sommigen van jullie (en ook op enkelen al zeer gesteld!) Bij de dieetclub hebben ze aan de lopende band meets en wij hebben er nog geen gehad. Ik begrijp het ook wel ergens: want het kan natuurlijk vies tegenvallen en wat dan? Maar eigenlijk is er dan geen man overboord, want per Fok! is het sws gezellig, dus dat kan je dan blijven doen. Net als dat je met sommige vriendinnen uitgaat, met anderen winkelt en weer met anderen diepe gesprekken kan voeren, kan je met sommige mensen dus blijkbaar per internet goed communiceren. Tot nog toe heb ik alleen met Greys gemeet, maar dat vond ik direct haske leuk!
Wat vinden jullie?
* Conleche vindt het ook geen punt als er geen animo voor is hoor, dan blijft ze fijn ouwehoeren per toetsenbord![]()
Bier drinkenquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind het wel gezelliglekker ergens borrelen/lunchen ofzo?
![]()
Dat hangt vooral af van de positie waarop anderen zich bevinden.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:07 schreef ColdFeet het volgende:
Oef, ik geloof dat ik meer van de 1-op-1-meets ben dan van de massameetsIk woon trouwens sowieso ver weg, denk ik.
uh ja als je het zo bekijkt is het best zielig..... moet zeggn dat het in emmen wel meevalt met kleine kooitjes enzo.. maja het is en blijft niet een natuurlijke omgeving voor die diertjes...quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
nee, ik háát dierentuinen.
Dieren in kooitjesdaar word ik echt triest van
Ik ook. Ik neem me al tijden voor: 'Als ik een keer in A'dam ben, ga ik eens bij Colette's atelier langs.'quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wil jou wel een keer zienIk loop elke week over jouw gracht maar ik vergeet altijd hoe/wat/waar.
niet zo aanstellen/omslaanquote:
het is meer het jeugdsentiment, heeeeeel vroeger gingen wel elke zondagmorgen naar de dierentuin.. dus heb dr goede herinneringen aan... maar zoals jij het bekijkt is het best triest....quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet zo aanstellen/omslaan![]()
jij stelde het toch voor, dus blijkbaar vind jij het wel leuk, en dat mág, alleen mij zie je er niet zo snel
Amsterdam is misschien wel 's leuk. Eens wat anders dan Utrecht
Ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom bijna nóóit in A'dam.. kan de keren dat ik er geweest ben in mn leven op één hand tellen denk ik
Ja, toen was ik 18 en hij was mijn laatste vriendje. Hij was de ideale schoonzoon en ik dacht: "Dit is de laatste keer dat ik met een man probeer. Als het nu niet werkt..." Nou de afloop is bekendquote:
Truus, anders zeg je even wat terug op MSNquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
dat was in d'r ontkenningsfase-tijdperk
Oh zit viking alles te verklappen wat ik haar PMquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
PF, doe's MSN ofzokan je gezellig met Viking en mij op mannen afgeven in één schermpje
!
Ik zei dat je een schattige pm had gestudeerdquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh zit viking alles te verklappen wat ik haar PM![]()
nee, ze vindt je schattig, en dat zei zequote:Op maandag 4 augustus 2008 20:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh zit viking alles te verklappen wat ik haar PM![]()
ene MB vroeg er naar geloof ikquote:princesfalafel@hotmail.com
In die straat (iig in de Rozenstraat) heb je een geweldig lekkere Italiaan (met lekkere broodjes en verse pesto en zo)quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:19 schreef Vivi het volgende:
Co, waar zit jouw atelier? De vriend van mijn moeder woont recht tegenover het Anne Frankhuis dus als ik daar een keer ben kan ik misschien koffie komen leuten?
ik ben natuurlijk hélemaal voorquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk een meet! Wat dachten jullie van Arnhem of Nijmegen?
Sushibar niet echt, maar wel een japanner vlak bij mij die echt to die for is. ( Hebben ook sushi overigens)quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
Is er in Utrecht een leuke sushibar?
Delano zit links van het conservatorium, in de hoek. ( Als je dus met je snufferd recht voor conservatorium staat )quote:
dus stiekem weet je dat je niet moet miepen maar ontzettend mooi bent?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:26 schreef Sugar het volgende:
Oh en meeten? Ik durf nooit na al die verhalen over mezelf en dik zijn en kilo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |