Wat je nog kunt doen naast 3 x per week sporten en calorien reduceren? Ik zou het echt werkelijk niet weten. Volgens mij doe je al genoeg. Misschien ook nog op de fiets naar je werk ofzo.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:43 schreef Spinster het volgende:
Ik werk 5 minuten fietsen van mijn huisquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat je nog kunt doen naast 3 x per week sporten en calorien reduceren? Ik zou het echt werkelijk niet weten. Volgens mij doe je al genoeg. Misschien ook nog op de fiets naar je werk ofzo.
Dan kan je gaan lopen. Is de bewegingsduur wat langer. En inderdaad wat ColdFeet zegt: waarschijnlijk wil je te hard.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:56 schreef Spinster het volgende:
[..]
Ik werk 5 minuten fietsen van mijn huis![]()
Ik kan het gewoon niet uitstaan dat het afvallen niet snel genoeg gaat
Vanavond ga ik een uur spinnen, morgen een uur bodycombat en woensdag een uur bodypumpen. Het is misschien beter om het gespreid over de week te doen, maar donderdag en vrijdag zijn er op de sportschool minder leuke lessen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:11 schreef conleche het volgende:
@Spinster: wat doe je, behalve skaten, aan sport? (skaten is trouwens heel goed voor je benen/kont!! Ik moet eigenlijk ook weer eens, maar de straten in mijn buurt zijn niet zo fijn...)
Ja, ik dacht achteraf: misschien klink ik onaardigquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan kan je gaan lopen. Is de bewegingsduur wat langer. En inderdaad wat ColdFeet zegt: waarschijnlijk wil je te hard.
En ik zeg het nog maar eens: pak die centimeter erbij!! Als je, zoals jij veel sport, gaat het in kilo's maar heel langzaam, maar des te sneller met de centimeter en dat is waar het uiteindelijk om gaat!quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:36 schreef Spinster het volgende:
[..]
Vanavond ga ik een uur spinnen, morgen een uur bodycombat en woensdag een uur bodypumpen. Het is misschien beter om het gespreid over de week te doen, maar donderdag en vrijdag zijn er op de sportschool minder leuke lessen.
Jullie hebben gelijk dat ik te snel wil, maar het is een redelijke obsessie (ik probeer er vanaf te komen). Na de vakantie gun ik mezelf meer tijd om af te vallen hoop ik
Hoe merken jouw collega's eigenlijk dat jij lijnt BJ? Bij mij merkt niemand verschil. Ik snoep niet meer, maar dat valt toch niet op. Eigen (warm) eten nam ik altijd al mee en daarnaast leeft iedereen hier op fruit en water (bijna iedereen is hier slank, niet dun, maar gewoon slank).quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm ik ben lichtelijk geirriteerd... een aantal collega;s vinden dat ik niet meer moet afvallen omdat ik mager wordt....
naja MAGER!!! echt niet dus.... ben gewoon redelijk slank en heb nog steeds een buik en stevige bovenbenen...
tis ook nooit goed ofzo
En van mij ook en jij en B-J zijn beide veel slanker.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
ach, niet zeuren, dat zeggen ze van mij ook, en jij bent vele malen slanker![]()
![]()
quote:ik ben hier ZWAAR geirriteerd![]()
Portaal gebeld, nu stellen ze het uitsluitsel weer uit naar WOENSDAG![]()
![]()
![]()
![]()
kastje, muur, uitstel, afstelben ze hélemaal zat! Maargoed, toch jammer dat we van ze afhankelijk zijn voor een (die) woning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |