abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60549983
Ik kom ook maar eens kijken in dit topic. Ik ben niet echt te zwaar, maar wil er graag wat af hebben. Ik ben 1.70m lang en zou niet weten wat ik weeg (kledingmaat 40/42). Mijn figuur en gewicht zijn een redelijke obsessie en daar wil ik erg graag van af dus probeer ik af te vallen en alles wat meer in vorm te krijgen. Dat is ook de reden dat wij geen weegschaal in huis hebben, elke keer dat ik er langs loop ga ik erop staan en voor mijn vriend is het niet gezellig als ik er chagrijnig van word...

Vorige maand heb ik geSonja-d en daar ben ik behoorlijk mee afgevallen (volgens de weegschaal van mn ouders ben ik 6 kilo aangekomen terwijl het duidelijk zichtbaar is dat het goed ging). Daarnaast sport ik 3x in de week en met goed weer ga ik een eind skaten, eten probeer ik ook zo gezond mogelijk te doen. Over 4 weken ga ik op vakantie en tot die tijd probeer ik me aan mijn 3x in de week sporten te houden en vanaf volgende week ga ik weer 3 weken Sonja-en (na de vakantie begin ik weer aan boek 1).

Heeft iemand tips wat ik meer kan doen om nog wat af te vallen voor (en na) de vakantie?
pi_60550063
SHlEttebak

we gaan vandaag zelf maar weer bellen rond een uurtje of half 5... vandaag of morgen... dus.. maar.. ze hebben dus nog éven de kans om zélf te bellen

Nijmegen

we gaan zó ontzettend tapa's eten als we definitief hebben gehoord dat 't in orde is
Ja doei.
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:46:56 #103
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60550069
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:43 schreef Spinster het volgende:
Wat je nog kunt doen naast 3 x per week sporten en calorien reduceren? Ik zou het echt werkelijk niet weten. Volgens mij doe je al genoeg. Misschien ook nog op de fiets naar je werk ofzo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60550296
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat je nog kunt doen naast 3 x per week sporten en calorien reduceren? Ik zou het echt werkelijk niet weten. Volgens mij doe je al genoeg. Misschien ook nog op de fiets naar je werk ofzo.
Ik werk 5 minuten fietsen van mijn huis

Ik kan het gewoon niet uitstaan dat het afvallen niet snel genoeg gaat
pi_60550386
je kunt eventueel nog gaan Cambridgen of aan de Modifast. Maar eerlijkgezegd denk ik dat je te veel te snel wilt. Hou eerst rekening met wat het beste is voor je lijf!
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:07:16 #106
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60550532
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:56 schreef Spinster het volgende:

[..]

Ik werk 5 minuten fietsen van mijn huis

Ik kan het gewoon niet uitstaan dat het afvallen niet snel genoeg gaat
Dan kan je gaan lopen. Is de bewegingsduur wat langer. En inderdaad wat ColdFeet zegt: waarschijnlijk wil je te hard.
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:07:27 #107
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60550538
MoBlo, ik duim voor je hoor .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Vis een optie? maandag 4 augustus 2008 @ 15:08:40 #108
70532 loveli
N
pi_60550569
Is er een verschil tussen Modifast en Cambridge?
crap in = crap out
pi_60550654
@Spinster: wat doe je, behalve skaten, aan sport? (skaten is trouwens heel goed voor je benen/kont!! Ik moet eigenlijk ook weer eens, maar de straten in mijn buurt zijn niet zo fijn...)
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:18:06 #110
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60550798
Ik zou allang aan de tapas én rosado zijn gegaan van onrust. Maar ik ben dan ook nogal ongeduldig en alles behalve stress bestendig.
pi_60551098
dank jullie.. zit nu beetje René te pushen dat hij zo zelf maar moet gaan bellen

maar gaan zo maar eens oma's bolbuikkastje verven, therapeutisch, en dan laat ik hem om half 5, over een uurtje dus, wel weer die toko stalken

en dan ga ik (daarna) boodschapjes doen voor een heerlijke pasta met paddestoelen, dille en verse zalm gegrilled uit de oven met een tikje bieslook
Ja doei.
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:36:12 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60551219
Kutdag op mijn werk (eigenlijk kutjaar..). Ik voer wederom te weinig uit en heb geen zin. Waar ik wel zin in heb is alcohol. Veel alcohol.
pi_60551225
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:11 schreef conleche het volgende:
@Spinster: wat doe je, behalve skaten, aan sport? (skaten is trouwens heel goed voor je benen/kont!! Ik moet eigenlijk ook weer eens, maar de straten in mijn buurt zijn niet zo fijn...)
Vanavond ga ik een uur spinnen, morgen een uur bodycombat en woensdag een uur bodypumpen. Het is misschien beter om het gespreid over de week te doen, maar donderdag en vrijdag zijn er op de sportschool minder leuke lessen.

Jullie hebben gelijk dat ik te snel wil, maar het is een redelijke obsessie (ik probeer er vanaf te komen). Na de vakantie gun ik mezelf meer tijd om af te vallen hoop ik
pi_60551252
klinkt bijna érger dan obsessief.. dacht dat ik af en toe erg was, maar in vergelijking met jou ben ik bijna careless Spinster
Ja doei.
pi_60551280
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan kan je gaan lopen. Is de bewegingsduur wat langer. En inderdaad wat ColdFeet zegt: waarschijnlijk wil je te hard.
Ja, ik dacht achteraf: misschien klink ik onaardig

Afijn Spinster: je bent goed bezig met gezond eten en bewegen, en je valt daarmee af. Prima dus
Eigenlijk wil je sneller resultaat zien: begrijpelijk, willen we stiekem allemaal wel. Maaarrrrr, hou ook in gedachten: met 1.70 en maatje 40/42 ben je misschien stevig, maar zeker niet echt dik. laat je dus niet gek maken! Flink hongeren leidt uiteindelijk tot een verstoord metabolisme; superveel sporten is vragen om blessures. Liever doe je het rustig aan. Je hebt tenslotte geen overgewicht, ofzo.
pi_60551493
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:36 schreef Spinster het volgende:

[..]

Vanavond ga ik een uur spinnen, morgen een uur bodycombat en woensdag een uur bodypumpen. Het is misschien beter om het gespreid over de week te doen, maar donderdag en vrijdag zijn er op de sportschool minder leuke lessen.

Jullie hebben gelijk dat ik te snel wil, maar het is een redelijke obsessie (ik probeer er vanaf te komen). Na de vakantie gun ik mezelf meer tijd om af te vallen hoop ik
En ik zeg het nog maar eens: pak die centimeter erbij!! Als je, zoals jij veel sport, gaat het in kilo's maar heel langzaam, maar des te sneller met de centimeter en dat is waar het uiteindelijk om gaat!

MoBlo, ik dacht dat jullie het huis al hadden?? Dat zal ik dan wel verkeerd hebben begrepen...
pi_60551533
Het komt misschien ook een beetje door thuis. Mijn moeder heeft een afwijking aan haar schildklier dus altijd bezig met lijnen (wat niet helpt). Ik heb de afwijking niet maar wel de aanleg.

Drie jaar geleden ben ik begonnen met sporten en ging ik van maat 46 naar 40. Het laatste jaar is het sporten erbij in geschoten, sinds mei ben ik weer bezig en pas sommige kledingstukken maat 40 weer. Het gaat dus wel de goede kant op.

Dank jullie wel!
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:55:35 #118
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60551627
hmm ik ben lichtelijk geirriteerd... een aantal collega;s vinden dat ik niet meer moet afvallen omdat ik mager wordt....

naja MAGER!!! echt niet dus.... ben gewoon redelijk slank en heb nog steeds een buik en stevige bovenbenen...

tis ook nooit goed ofzo
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:59:16 #119
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60551712
Dat heet jaloezie Bessie-Jen. Niks van aantrekken. Het is nou ook weer niet zo dat je eruit ziet als een strijkplan ofzo (nu baseer ik me op de foto die je laatst online hebt geplaatst),
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:00:48 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60551739
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm ik ben lichtelijk geirriteerd... een aantal collega;s vinden dat ik niet meer moet afvallen omdat ik mager wordt....

naja MAGER!!! echt niet dus.... ben gewoon redelijk slank en heb nog steeds een buik en stevige bovenbenen...

tis ook nooit goed ofzo
Hoe merken jouw collega's eigenlijk dat jij lijnt BJ? Bij mij merkt niemand verschil. Ik snoep niet meer, maar dat valt toch niet op. Eigen (warm) eten nam ik altijd al mee en daarnaast leeft iedereen hier op fruit en water (bijna iedereen is hier slank, niet dun, maar gewoon slank).
  Vis een optie? maandag 4 augustus 2008 @ 16:01:43 #121
70532 loveli
N
pi_60551752
Ik denk dat je collega's je hebben zien halveren. Die kijken niet objectief naar hoe jij eruit ziet, maar ze zien het restant van je vroegere lijf. En da's inderdaad niet meer zoveel
crap in = crap out
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:08:46 #122
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60551919
nou mijn collega,s kennen me alleen van deel 2 van het afvalplan... dus die hebben me nu 18 kg zien afvallen... (en hebben mijn max-gewicht dus helemaal nooit gezien)....
maar ik snap het echt niet... ben echt niet DUN... gewoon slank...
en mijn collega's merken dr verder niet zoveel van dat ik lijn... ik eet alleen gezond in de kantine (dus een vers broodje en salade) en als ik nacht of late dienst heb neem ik optimel en meusli mee.. (en natuurlijk fruit)....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60552709
ach, niet zeuren, dat zeggen ze van mij ook, en jij bent vele malen slanker

ik ben hier ZWAAR geirriteerd

Portaal gebeld, nu stellen ze het uitsluitsel weer uit naar WOENSDAG

kastje, muur, uitstel, afstel ben ze hélemaal zat! Maargoed, toch jammer dat we van ze afhankelijk zijn voor een (die) woning
Ja doei.
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:48:38 #124
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60552794
goeiemiddag. ik zie de cijfertjes zwemmen, morgen weer een neiuwe dag van significanties testen (en ik ben zo ontzettend een alpha dat t me heel wat hoofdbrekens kost om erachter to komen waaaar ik de significantie nu eigenlijk van test. afijn, dat heb ik nu uitgevonden, nu morgen de formules afmaken en alles op n rijtje zetten...)

lekker naar huis zo. baai!

@ moblo: balen joh! grrrrrrrrr
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:56:53 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60552981
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
ach, niet zeuren, dat zeggen ze van mij ook, en jij bent vele malen slanker
En van mij ook en jij en B-J zijn beide veel slanker.
Tegen mij werd al gezegd dat ik geen anorexia moest krijgen .
quote:
ik ben hier ZWAAR geirriteerd

Portaal gebeld, nu stellen ze het uitsluitsel weer uit naar WOENSDAG

kastje, muur, uitstel, afstel ben ze hélemaal zat! Maargoed, toch jammer dat we van ze afhankelijk zijn voor een (die) woning
. Wat kut!
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')