abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60528870

Het vorige deel: <Slank de zomer door #193 Liters plat water >

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
pi_60529060
fipo deluxe
pi_60529131
hellow ben ik weer

@ Greys, 182 cm is ook lang idd en ik voel me altijd zo onwijs lang met mijn vriendinnen enzo, dus ik ken dat gevoel wel... gelukkig is vriendlief wel bijna 10 cm langer dan ik ......

@Babbling Book, jeeeeeh eindelijk iemand die langer is dan ik en je hebt dezelfde streef ongeveer. Ik weeg nu 79,1 en wil ook rond de 75 wegen...
dan kijken hoe dat is, en misschien nog mijn plan wat bijstellen.

@Sugar, wat onwijs mooie trouwfoto's! jullie zien dr echt supergoed uit.

@bla bla bla, keurig toch 2,5 kg in 3 weken? moet ook niet te snel gaan... dan heb je alleen maar meer kans op het jojo-effect
en dat willen wel allemaal niet haha

Ik heb trek. maar is nog een beetje te vroeg om te eten. Heb net nog wel lekker een bakje verse ananas gegeten. Kan ik echt van genieten.
Voor straks op het programma, gestoomde kabeljauwfilet, met een rood sausje, gekookte worteltjes met pijnboompitjes en wat olijfjes erbij denk ik....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60529200
@ B-J, maar jij bent al flink wat afgevallen he? Ik las ergens dat je begonnen bent met 115 kg. Goed bezig jij Misschien een stomme vraag, maar die striae op je buik, had je die van het dikzijn gekregen of heb je ergens een koter rondlopen?
pi_60529298
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:46 schreef BabblingBrook het volgende:
@ B-J, maar jij bent al flink wat afgevallen he? Ik las ergens dat je begonnen bent met 115 kg. Goed bezig jij Misschien een stomme vraag, maar die striae op je buik, had je die van het dikzijn gekregen of heb je ergens een koter rondlopen?
het eerste, maar wel gelijk makkelijk voor het 2e (hoef dan niet meer uit te rekken haha )
en het was zelfs 119,8 kg pfffffffff.....
pi_60529483
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:51 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

het eerste, maar wel gelijk makkelijk voor het 2e (hoef dan niet meer uit te rekken haha )
en het was zelfs 119,8 kg pfffffffff.....
Wow, dat zijn een hoop extra kilootjes. Wel heerlijk lijkt me dat, zoveel slanker zijn na veel hard werk. Krijg je ook veel voldoening van. Hoelang geleden woog je nog bijna 120 kilo?
pi_60529490
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Ise, die chocolademousse klinkt echt heeeeerlijk krijg spontaan trek...
en vertel eens wat meer over dat fijne gezelschap??
Dat was Doffy, de leukste gay van heel Amsterdam. En van Fok natuurlijk.
pi_60529984
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:00 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat was Doffy, de leukste gay van heel Amsterdam. En van Fok natuurlijk.
Heb even in zijn fobo gelurkt en hij is er één van de categorie: zonde dat hij niet voor ons vrouwen is!!

Ik ga even een stukkie rennen....
pi_60530054
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb even in zijn fobo gelurkt en hij is er één van de categorie: zonde dat hij niet voor ons vrouwen is!!
Dat vind ik nou ook. Hij is ook nog eens erudiet, grappig en onwijs aardig. Én hij kan geweldig goed koken. Niet eerlijk.

Ik ga écht niet koken vanavond dus ik heb sushi besteld. Dat lijkt me wel verantwoord.
  zondag 3 augustus 2008 @ 17:24:27 #10
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60530059
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:00 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Wow, dat zijn een hoop extra kilootjes. Wel heerlijk lijkt me dat, zoveel slanker zijn na veel hard werk. Krijg je ook veel voldoening van. Hoelang geleden woog je nog bijna 120 kilo?
ongeveer 3 jaar geleden...
bewust in 2 delen het afvallen gedaan... ben sinds januari bezig met het tweede deel en inmiddels 18 kg kwijt.
gaat goed dus
pi_60530234
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
@bla bla bla, keurig toch 2,5 kg in 3 weken? moet ook niet te snel gaan... dan heb je alleen maar meer kans op het jojo-effect
en dat willen wel allemaal niet haha
moet idd niet te snel gaan, jojo'en sucks
en 2,5 kilo in 3 weken ben ik al blij mee, ik heb de tijd

verse ananas
pi_60530387
Doffy lijkt een beetje op een vriend van me (die wel op vrouwen valt ) Op de z/w-foto dacht ik even dat het dezelfde jongen was, maar de andere foto's zijn toch anders.

Ik ga vanavond ook niet koken, er wordt voor mij gekookt Naja, "gekookt", kliekjes opwarmen
pi_60530411
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:38 schreef omearos het volgende:
Doffy lijkt een beetje op een vriend van me (die wel op vrouwen valt ) Op de z/w-foto dacht ik even dat het dezelfde jongen was, maar de andere foto's zijn toch anders.
Lijkt inderdaad wel.
  zondag 3 augustus 2008 @ 17:50:04 #14
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60530610
tvp.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 3 augustus 2008 @ 17:56:26 #15
331 Merel
Be here now.
pi_60530733
Sorry dat ik geen nieuwe had geopend Maar de telefoon ging en toen kreeg ik herenbezoek en toen had ik even andere dingen aan m'n hoofd
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 3 augustus 2008 @ 17:59:24 #16
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60530773
Pffffffffffffffffffffffffffffffrrrrrrrrrt.
Vrijdag uit eten, zaterdag uit eten en vanavond was ik te lame om echt te koken en dus heb ik burritos gemaakt, met aardbeien romanov toe

Mijn heupen!!!

zo maar eens mijn shuldgevoel wegspoelen met tequila
  zondag 3 augustus 2008 @ 18:02:13 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60530807
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:59 schreef SHE het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffrrrrrrrrrt.
Vrijdag uit eten, zaterdag uit eten en vanavond was ik te lame om echt te koken en dus heb ik burritos gemaakt, met aardbeien romanov toe

Mijn heupen!!!

zo maar eens mijn shuldgevoel wegspoelen met tequila
heb je dr wel van genoten????

zo ja, dan was het het waard en is ook jouw stofwisseling weer goed op gang
  zondag 3 augustus 2008 @ 18:09:25 #18
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60530921
Nee, ik begin echt een verzuurde kok te worden. Ik heb overal wel commentaar op
Maar idd, stofwisseling is ook belangrijk
pi_60531199
De sushi was heerlijk. Alleen die surimisticks mogen ze van mij achterwege laten. Surimi is bah.
  zondag 3 augustus 2008 @ 18:28:28 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60531234
Ik heb ook zin in sushi! Jammer dat het zo'n berenklus is om het zelf te maken.....
Het leuke is dat mijn kinderen van bijna 4 en 5 erg graag met stokjes eten (en het ook goed kunnen) en ik heb gemerkt dat ik op deze manier toch wat minder eet dan met een vork. Deze week is dus stokjes week!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60531258
Ik heb nog nooit zelf sushi gemaakt, ben niet erg thuis in de Japanse keuken. Gelukkig kun je hier in Rotterdam prima sushi bestellen.
pi_60531267
Zo, 8k gerend, dan is weer een beetje van de ellende van gisteren uitgewist. Ik heb verdorie zin in wodka. Is er iemand die weet of de Gall & Gall bij de Appie bij de Dam ook op zondag open is. Ik kan natuurlijk ook ff googelen.........
pi_60531313
Ik ben vanmorgen, om mijn doorzakavondje te compenseren, vanuit Watergraafsmeer lopend naar A'dam CS gegaan. Kostte me een dik uur. Het was om 07:00 's ochtends, dus héérlijk rustig in de stad.
pi_60531422
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 18:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben vanmorgen, om mijn doorzakavondje te compenseren, vanuit Watergraafsmeer lopend naar A'dam CS gegaan. Kostte me een dik uur. Het was om 07:00 's ochtends, dus héérlijk rustig in de stad.
Das inderdaad een end!! Watergraafsmeer is op sommige plekken echt een mooie buurt om te wonen, maar ligt wel behoorlijk ver van het centrum!

Ik kan het niet vinden, van de gallengall het winkellocatiezoekding op hun site werkt alleen maar als je een windows machine hebt en dat heb ik niet. Ik fietst er wel even heen, moet toch nog wat van de AH zelf hebben ook.
pi_60531447
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 18:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Das inderdaad een end!! Watergraafsmeer is op sommige plekken echt een mooie buurt om te wonen, maar ligt wel behoorlijk ver van het centrum!
Die vriend van mij woont ook op een mooi plekje. Wel een heel klein hok, maar het is een mooie, rustige wijk.
pi_60531903
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 18:30 schreef conleche het volgende:
Zo, 8k gerend, dan is weer een beetje van de ellende van gisteren uitgewist. Ik heb verdorie zin in wodka. Is er iemand die weet of de Gall & Gall bij de Appie bij de Dam ook op zondag open is. Ik kan natuurlijk ook ff googelen.........
Ja, die is op zondag open. Heb er ooit gesolliciteerd

Vanavond tortilla's
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_60531918
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 18:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik kan het niet vinden, van de gallengall het winkellocatiezoekding op hun site werkt alleen maar als je een windows machine hebt en dat heb ik niet. Ik fietst er wel even heen, moet toch nog wat van de AH zelf hebben ook.
Valt wel mee, met de fiets ben je in een kwartier in het centrum
pi_60532083
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:08 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, die is op zondag open. Heb er ooit gesolliciteerd

Vanavond tortilla's
O shit, ik had net besloten toch niet te gaan omdat het regent, maar nu begin ik weer te twijfelen. Nee, ik ga niet. Glaasje weißwein is ook lekker!

Hmm, ik begin toch echt de kenmerken van een alcoholist te vertonen!! Ik drink nu bijna elke dag wel. Niet veel, meestal maar 1 glas (behalve als ik uitga), maar toch! Nog niet zolang geleden dronk ik weleens 2 weken achter elkaar niks!
pi_60532205
Ik drink niet vaak. Maar áls ik drink, dan is het meestal veel.
pi_60532252
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik drink niet vaak. Maar áls ik drink, dan is het meestal veel.
Ik drink bijna nooit meer echt veel, voor ik echt dronken ben, ben ik allang misselijk en dat wil ik niet. Sjiek hendig, zo'n ingebouwde rem
pi_60532478
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik drink bijna nooit meer echt veel, voor ik echt dronken ben, ben ik allang misselijk en dat wil ik niet. Sjiek hendig, zo'n ingebouwde rem
Die rem werkt alleen bij mij als ik bier drink. Maar meestal voel ik de grens wel goed aan.

Alleen trek ik me er soms niks van aan
pi_60532508
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:38 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Die rem werkt alleen bij mij als ik bier drink. Maar meestal voel ik de grens wel goed aan.

Alleen trek ik me er soms niks van aan
Ik denk dat ik dronken zijn toch wel een van de betere gemoedstoestanden vind. Ik ben graag dronken eigenlijk. Ik ben ook nooit misselijk na zo'n avondje. Ik drink dan ook wel meteen hele sterke dingen.
pi_60532531
Te dronken vind ik niet leuk, dan ga ik zwalkend lopen etc. Maar net op de grens van dronken/aangeschoten is heerlijk

En nu klink ik als een alcoholist. Terwijl ik bijna niet drink.
pi_60532579
Ik word nooit misselijk en ik vind dronken zijn heerlijk af en toe.
pi_60532600
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:42 schreef Ewelina het volgende:
Te dronken vind ik niet leuk, dan ga ik zwalkend lopen etc. Maar net op de grens van dronken/aangeschoten is heerlijk

En nu klink ik als een alcoholist. Terwijl ik bijna niet drink.
Geef maar toe, je zit nu alweer aan de wodka
pi_60532642
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:45 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Geef maar toe, je zit nu alweer aan de wodka
Helaas, ik lust dat niet. U gaat niet door voor de koelkast Wel geprobeerd, maar ik vind het écht niet lekker.

Tequila en goede wijn daarentegen...
pi_60532671
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Helaas, ik lust dat niet. U gaat niet door voor de koelkast Wel geprobeerd, maar ik vind het écht niet lekker.

Tequila en goede wijn daarentegen...
Tequila

Goldstrike vind ik altijd wel lekker. Je bent zo dronken en volgens mij is het geen dikmaker, want t is meer alcohol dan wat anders.
pi_60532692
Dat was ik, van de wodka. Maar ik zit er helaas ook niet achter. Ook niet voor, trouwens...
  zondag 3 augustus 2008 @ 19:50:58 #39
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60532708
ik drink ook niet zo vaak, moet vaak nog rijden en vind het eigenlijk een beetje zonde van de calorieen...
eens in de zoveel tijd, ga ik eens wild stappen of een bruiloft vieren en drink ik wel flink, om vervolgens een paar maanden niets te drinken....
of heel soms op vakantie ofzo een wijntje drinken
  zondag 3 augustus 2008 @ 19:51:09 #40
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60532715
Jullie kunnen me wat!

Ik drink elke dag. Goed voor bloed, hart, vaten en humeur
Wodka, Tequila, Cocktails, Vino,..ik lust ze allemaal.
Ik ben een gelukkige alcoholist.
pi_60532739
Ja, cocktails.
pi_60532754
Caiparinha's!!!!
pi_60532768
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:49 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Tequila

Goldstrike vind ik altijd wel lekker. Je bent zo dronken en volgens mij is het geen dikmaker, want t is meer alcohol dan wat anders.
Goldstrike

Ooit zo ongelofelijk dronken geweest van dat spul, dat ik het niet meer hoef. Mij wat te sterk.

Favo drankjes zijn wijn (vooral port!), tequila, cocktails en bier Rode wodka-redbull lust ik trouwens wel, maar daar ga ik van stuiteren.
pi_60532868
Goldstrike moet je gewoon mixen.
pi_60533546
Geen alcohol hier. Zijn mijn medicijnen niet zo blij mee.
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 15:30 schreef Sugar het volgende:
Jullie reageren heel lief. Bedankt.

Yppy en Greys, ik ben nu wel dikker dan toen ik trouwde 3 jaar geleden. De foto's daarvan staan hier.

Ik doe mijn best om dat heel negatieve niet te voelen. Bedankt voor jullie reacties echt.
Sugar: we kunnen het 100 keer zeggen (en ik vind dat ik het mag ), maar laat dat afvallen nou niet zo belangrijk zijn. En als je dat echt, echt, echt als eerst aan wil pakken, ga dan alsjeblieft naar een dieetiste zodat je het gezond en verantwoord kunt doen. Hoeveel jij ook afvalt, in je hoofd is het toch niet goed, begin daar nou eens. Je bent echt een supermens, supermama, superfotograaf en superverhuizer maar je kunt niet alles tegelijk. Echt, doe nou rustig aan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 3 augustus 2008 @ 20:29:02 #46
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60533608
Merel, nog even terugkomen op je berichtje in het vorige deel:
Ik ben juist met al die 'binnenkant'zaken erg bezig, al een hele poos. Dat gaat ook door en ik praat ook door over juist die dingen die dieper liggen dan het platte afvallen. Wel goed hoor, dat je dat even checkt.

Heb vandaag een best goede draai kunnen geven aan de dag en me er niet meer zo enorm op gefocust. Het getal blijft wel ergens in m'n hoofd branden, maar misschien is dat ook gewoon een goede stok achter de deur nu. Zonder te drastisch aan de gang te gaan.

En alcohol? Dat is lááááááng geleden! Nou ja, een glaasje rosé komt er nog wel van. Maar de 18 apfelkorn van vroeger? Ik zou niet weten waar ik ze moest laten! Dat ik nog enigszins normaal mijn zintuigen kon gebruiken is een wonder, nu kijk ik na 3 rosé al zo scheel als een otter.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 3 augustus 2008 @ 20:43:12 #47
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60533984
Maar weet je Yppy, ik loop steeds tegen mezelf aan, letterlijk, tegen mijn lijf. Juist daaraan nu ook wat doen, moet het makkelijker maken om de dingen die er echt toe doen en die goed gaan (die ik goed kan) te voelen en waarderen. Nu is er totaal geen ruimte voor, want ik walg van mezelf in die negatieve buien over mijn lijf.
Ik snap wel wat je zegt en hoor ook dat je heel lieve dingen zegt, maar ik heb serieus het idee dat me beter voelen over mijn lijf, me de kans geeft ook andere dingen te voelen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60534340
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:44 schreef Isegrim het volgende:
Ik word nooit misselijk en ik vind dronken zijn heerlijk af en toe.
Ik ben nog nooit dronken geweest!
Kreeg vroeger altijd bij het minste beetje alcohol een knalrood gezicht met jeukende witte vlekken, dat helpt ook niet echt natuurlijk.
Nu drink ik bijna elke dag een beetje rode wijn (half glas) bij het eten en heel af en toe bij erg warm weer (dus niet vnadaag) 1 wit biertje.
pi_60534410
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 20:43 schreef Sugar het volgende:
Maar weet je Yppy, ik loop steeds tegen mezelf aan, letterlijk, tegen mijn lijf. Juist daaraan nu ook wat doen, moet het makkelijker maken om de dingen die er echt toe doen en die goed gaan (die ik goed kan) te voelen en waarderen. Nu is er totaal geen ruimte voor, want ik walg van mezelf in die negatieve buien over mijn lijf.
Ik snap wel wat je zegt en hoor ook dat je heel lieve dingen zegt, maar ik heb serieus het idee dat me beter voelen over mijn lijf, me de kans geeft ook andere dingen te voelen.
Zonder je te kennen, toch even deze gedachte: is dat niet het type onrealistische gedachtengang "Als dit ene ding nou maar anders is, dan kan ik echt gelukkig worden"? Dat je alles daaraan ophangt?
pi_60534415
Dat snap ik wel hoor, als je je goed voelt over je lijf, dat het dan makkelijker is om beter met de rest om te gaan. Maar denk je, als je afgevallen bent, dat je dan echt blijer bent? Of is het een hulpmiddel? Toen je dat schreef over die 4 kilo, leek het alsof het alleen daarom gaat. Terwijl het gaat om je goed voelen, of dat met een kilo meer of minder is. Niet op het getal precies. Juist omdat je hier al zoveel moeite mee hebt gehad in het verleden, liggen er zoveel valkuilen op de loer. Zorg je wel voor goede begeleiding? Je bent 't waard.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:14:00 #51
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60534804
Lieve Sugarbabe,
N.a.v. je post in het moedertopic ben ik even gaan zoeken waar je zoal uithangt.
Ik herken zó wat je zegt, en daarmee herken ik ook de hersenkronkels. Je praat recht wat krom is.
Maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen, dat ik indertijd goedbedoelde woorden/waarschuwingen (ook) niet geloofde, het onzin vond. Daarom alleen maar een zeer welgemeende . Ben een beetje lief voor jezelf....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:55:34 #52
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60535872
zeer loze, zeer lege, teeveepee.

@ sugar: toen ik met mezelf in de kreukels lag dacht ik ook dat afvallen me zou helpen... helaas ben ik er na jaren achtergekomen dat afvallen pas lukt nu de kreukels grotendeels gladgestreken zijn... en...dat bedoel ik niet lullig, maar bij mij zát er ook echt veel vet in de weg, ik had een bmi boven de 40!!! als t maar een paar kilo's zijn waardoor jij zo van jezelf walgt is t toch veel beter om te proberen een manier te vinden om niet meer van jezelf te walgen? want als die 4 er af zijn walg je anders ws. nog steeds van jezelf....en waar stopt het dan?

zo vanaf nu hou ik mn psychologie van de koude grond lekker voor me, en ik bemoei me e rverder niet meer tegenaan.

dikke knuf voor suug, want niet ok zijn met jezelf is hoe dan ook ontzettend kut (hug) pas goed op jezelf...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 augustus 2008 @ 22:35:03 #53
163650 Greys
pi_60536977
Het enige aan 'drank' dat ik lekker vind is rode wodka met redbull
Of martini met een olijfje (dat heb ik op de Sex & The City farewell party ontdekt dat ik dat lust ).
Ik ben eigenlijk altijd degene die rijdt want ik kan ook prima zonder alcohol als ik ga terrassen.

Sugar, dank voor nogmaals het linkje naar je trouwfoto's, ik vind ze geweldig en de ALLERmooiste vind ik die ene in de auto, dat je jouw gezicht van heel dichtbij ziet en je knapperd daar achter.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:42:48 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60538867
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:40 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dronken zijn toch wel een van de betere gemoedstoestanden vind. Ik ben graag dronken eigenlijk. Ik ben ook nooit misselijk na zo'n avondje. Ik drink dan ook wel meteen hele sterke dingen.
Ik ben ook dol op aangeschoten zijn.
Alleen bepaalde mensen om mij heen niet, want als ik aangeschoten ben, word ik heel aanhankelijk .

Hier uit eten geweest, dus moet weer eens balansen. Zomervakantie + lijnen = (hier iig).
Niet meer actief op Fok!
pi_60540399
zo even een tvp
gister naar de gay pride geweest,
echt geweldig!
  Vis een optie? maandag 4 augustus 2008 @ 00:56:41 #56
70532 loveli
N
pi_60540667
Sugar, ik had eerst een verhaal getypt over dat hoe je je voelt zich uit in je lijf en dat ik me dan kan voorstellen dat je je lijf weer wilt verbeteren. Toch heb ik eerst even in je postgeschiedenis gespiekt en ik begrijp daaruit dat je een postnatale depressie hebt gehad?
Zoals de meeste mensen kan ik niet uit ervaring meeleven, maar ik wil je wel een hele dikke knuffel geven. Heel erg welkom hier in de slank reeks en ik wens je toe dat je je lekker in je vel mag zitten, hoe dat vel er ook uit mag zien. En met je trouwfoto's als basis (en zeker als je zegt dat je kledingmaat 38-40 is), dan zie je er nu nog steeds stukken beter uit dan de gemiddelde nederlander.
Maar ik weet ook dat no matter what wij over je denken, het er voor jou om gaat hoe jij je erbij voelt. Nogmaals heel erg welkom hier, zet jezelf niet te erg onder druk en een hele dikke
crap in = crap out
pi_60541065
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 23:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben ook dol op aangeschoten zijn.
Alleen bepaalde mensen om mij heen niet, want als ik aangeschoten ben, word ik heel aanhankelijk .

Hier uit eten geweest, dus moet weer eens balansen. Zomervakantie + lijnen = (hier iig).
Ik had gister de eerste ruzie met vriendje
omdat ik na heel veel alcohol vrij klef werd met wildvreemde jongens.
De meisjes trok hij nog wel Vaag.
pi_60541235
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 01:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik had gister de eerste ruzie met vriendje
omdat ik na heel veel alcohol vrij klef werd met wildvreemde jongens.
De meisjes trok hij nog wel Vaag.
Hihi, jij bent echt een rare!

Wat is klef? Amandelonderzoek enzo??
pi_60541275
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 01:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Hihi, jij bent echt een rare!

Wat is klef? Amandelonderzoek enzo??
Ben ik raar ? Ik vond iedereen gewoon heel lief en gezellig! (Om nekken heen hangen en zo, ik weet het eigenlijk niet meer)
Alleen hij trok het na een tijdje niet meer
Later na nog wat andere hulpmiddelen werd alles nog mooier en blijer
  maandag 4 augustus 2008 @ 02:07:04 #60
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_60541742
tvp

weet niks te posten dus hoi
Bernie en ik zijn tof.
pi_60542639
Ik word vooral heel hitsig als ik teveel drink. Dat was afgelopen zaterdag wel irritant met al die lekkere homo's om me heen.
pi_60542656
Ik zit nu op mijn eigen weegschaal onder mijn begingewicht. 72,6 kg. Als ik de afwijking van de weegschaal van mijn moeder meeneem, ben ik 1 kg afgevallen.
  maandag 4 augustus 2008 @ 07:45:02 #63
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60542704
loveli, dankjewel voor je lieve post, echt heel fijn om te lezen.

Lieve lieve Moonah, ik vreesde al wel dat jij het zou herkennen, hoewel ik ook echt denk dat de instelling die ik nu heb niet zo mis is als jullie misschien denken. Ik wéét dat ik niet automatisch gelukkig ben als ik in alle maten 38 weer pas (of 36), maar ik weet wel zeker dat ik dan minder vlug tegen dat enorme rotgevoel aanloop.

En hoera voor Isegrim!!! Fijn dat je resultaat ziet, mooi zo!
pi_60542709
Weet je verstand dat of weet je gevoel dat? Sugar, zal je vanavond of morgen nog wel pm'en. Nu eerst de wandeling naar de psycholoog.
*OUD heilige*
  maandag 4 augustus 2008 @ 07:56:38 #65
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60542761
Succes, Yppy, ook met de 5 uur reizen daarna.
  maandag 4 augustus 2008 @ 08:02:57 #66
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60542784
En SHE, ben je nu vanaf vandaag gestopt met roken? Succes in dat geval!
Heb moed, hou vol, compenseer en kijk steeds maar 1 uurt vooruit. Dat helpt!
pi_60542915
Hele dikke knuffel voor Sugar . Goed dat je ook de problemen 'aan de binnenkant' aanpakt.

Voor de rest vrij weinig te melden. Leef meer uit dan thuis op dit moment, en moet nu weer werken. Oh ja, en straks een dietist bellen. Als ik het niet weer uitstel/vergeet .

Drinken doe ik trouwens niet . Wel ooit gedaan, nooit dronken geweest, maar er kwam een punt dat ik het niet meer leuk vond om wazig te zijn, nuchter vind ik de wereld veel leuker en sindsdien nooit meer een glas alcohol aangeraakt. Wel soms verwerkt in het avondeten, maar zelfs dat nu niet meer. Ik mis het ook geen moment.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 4 augustus 2008 @ 09:34:52 #68
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_60543565
Lieve Sugarsnaps, ik snap de bezorgdheid van sommige lezers hier wel, maar toch vind ik dat je juist wél goed bezig bent. Zo anders dan hoe ik dat vroeger bij je gezien hebt. Veel gezonder en veel bewuster. Niet meer zo 'alles of niets' en altijd balancerend op het randje. Volgens mij ben je ook geenszins van plan zoiets ooit nog te laten gebeuren. Ik geloof ook dat je je heel goed beseft dat een paar kilo eraf geen instant geluk betekent. Je bent op alle fronten aan het werk met jezelf, en met succes (denk aan die mooie sms! ). Gezond en matig eten (en daarbij een paar kilo verliezen) is daar een onderdeel van. Je klinkt realistisch en ondanks je verdriet en onzekerheid ook sterk. Een dikke zoen van mij.

[ Bericht 7% gewijzigd door renzell op 04-08-2008 09:48:49 ]
pi_60543594
Mogge!
Ik voel me vadsig, komt door die mcdonalds van zaterdag (ik had laten vallen dat die glazen er wel grappig uit zagen, dus zegt ie 'dan gaan we ze toch halen?'.) Nou ja, liever niet uiteindelijk, in mijn herinnering was een mcchicken best te doen, maar die vieze pruttige ondefinieerbare 'saus' die tussen een (kleiner geworden?) broodje en gepaneerde pletkip zat...
Weet ik ook weer wat ik niet moet doen.
Gisteren wel heel erg lekkere olijven gevuld met amandel op
Het mooi kotsende meisje.
pi_60543612
Hoe is het SHE ? Ram je het toetsenbord al door je scherm ?

Hier gaat het redelijk ok. Ik heb zelfs het idee dat mijn lijf eraan went, aantal momenten van de dag zijn zeker k*t, maar als ik daar dan doorheen ben, dan ben ik ook weer trots.

Vanochtend stond de teller op 70 kilo, maar ik zit bij mijn ouders. Dus dat telt niet helemaal, denk ik.
Gisterochtend was het 72,5 en toen was ik thuis.

Resultaat is dus ok, maar wat is dit ongezellig.......
  maandag 4 augustus 2008 @ 10:10:56 #71
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60544114
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 08:02 schreef Sugar het volgende:
En SHE, ben je nu vanaf vandaag gestopt met roken? Succes in dat geval!
Heb moed, hou vol, compenseer en kijk steeds maar 1 uurt vooruit. Dat helpt!
Nee.

En ik zal ook even uitleggen waarom.
Mijn lief heeft me omgepraat en niet omdat hij niet wil stoppen met roken, maar omdat hij vind dat ik weer
teveel hooi op mijn vork neem.
Boekje maken, carriere switch , mijn lijf weer sterk en fit maken, laatste loodjes bij de hoofddokter etc.
Waarmee hij eigenlijk wil zeggen dat ik weer als een dolle bezig ben en sraks zomaar eens heel teleurgesteld zou kunnen worden.

Hij wil dus dat ik een rustiger moment kies en vooral een moment dat ik een boel van mijn lijstje al heb kunnen afstrepen. Hij kan het niet toestaan dat ik weer eng perfectionistisch ga doen
Anyway; hoop dat dit een coherent verhaal was, maar het stop moment is dus uitgesteld; zodat hij ook kan meedoen. Ik heb alleen wel al de meds in huis, dus ga ik ze wel nemen zodat ik alvast drastisch kan minderen. Krijg ik toch een beetje mijn zin.
pi_60544426
Oké, een beetje angstig, want bang dat ik de SHE-DEVILL oproep hiermee, zeg ik toch: Muts!! Smoesjes!! Stoppen met roken zou het belangrijkst moeten zijn!!

Gaat zich verstoppen achter de hond
  maandag 4 augustus 2008 @ 10:34:40 #73
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60544545
Ja, dat vind ik dus ook.
Hij zegt dat mijn algehele state of mind en fit lichaam belangrijker zijn. Daarbij de rust en regelmaat.
Althans, om de stop poging een geslaagde te maken.

Overigens is het echt geen smoesje hoor, ik heb hier niet zoveel te bewijzen
Maar zijn argumenten waren vrij zinnig en persoonlijk zou ik het ook fijner vinden als hij met me mee stopt.
Ik denk er nog even over na.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 augustus 2008 @ 10:35:31 #74
163650 Greys
pi_60544566
Dan moet je je wel heeeeel klein kunnen opvouwen als je je achter De Koekie wilt verschuilen!
Gelukkig ben jij heel petiterig, dus misschien dat het net moet lukken

* Greys gaat er voor de zekerheid even voor staan met haar 1.82, dan kan Co zich zeker verstoppen.
SHE, bring it on!

Ik vind namelijk óók dat, van al die dingen die je noemt, stoppen met roken het belangrijkste zou moeten zijn...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 augustus 2008 @ 10:36:09 #75
163650 Greys
pi_60544578
Oh. Nou, dat valt mee.
SHE, wat ben je mild lately. Gaat het wel goed met je?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60544596
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 10:34 schreef SHE het volgende:
Ja, dat vind ik dus ook.
Hij zegt dat mijn algehele state of mind en fit lichaam belangrijker zijn. Daarbij de rust en regelmaat.
Althans, om de stop poging een geslaagde te maken.

Overigens is het echt geen smoesje hoor, ik heb hier niet zoveel te bewijzen
Maar zijn argumenten waren vrij zinnig en persoonlijk zou ik het ook fijner vinden als hij met me mee stopt.
Ik denk er nog even over na.
Maar denkt hij er helemaal niet over om te stoppen?
  maandag 4 augustus 2008 @ 10:38:33 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60544624
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 10:36 schreef Greys het volgende:
Nou, dat dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_60544633
quote:
Oh. Nou, dat valt mee.
Ja heel mellow, bijna Zen!!
  maandag 4 augustus 2008 @ 10:51:44 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60544869
quote:
Oh. Nou, dat valt mee.
Misschien heeft vriendlief wel gelijk en weet SHE dat ook? Ondanks dat stoppen met roken prioriteit kan hebben, is het in sommige gevallen beter om toch even te wachten. UIt de posts van SHE krijg ik de indruk dat ze soms op obsessieve wijze "het perfecte" kan nastreven en er, als dat niet lukt, zeer ongelukkig van kan worden. In deze gevallen kán het echt beter zijn om niet teveel tegelijk te willen en te doen. Ik snap het eigenlijk wel.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 augustus 2008 @ 10:56:31 #80
163650 Greys
pi_60544961
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 10:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Misschien heeft vriendlief wel gelijk en weet SHE dat ook? Ondanks dat stoppen met roken prioriteit kan hebben, is het in sommige gevallen beter om toch even te wachten. UIt de posts van SHE krijg ik de indruk dat ze soms op obsessieve wijze "het perfecte" kan nastreven en er, als dat niet lukt, zeer ongelukkig van kan worden. In deze gevallen kán het echt beter zijn om niet teveel tegelijk te willen en te doen. Ik snap het eigenlijk wel.
Ik begrijp het ook, alleen snap ik de prioriteiten niet zo goed, de volgorde, zeg maar.
Je kunt wel niet teveel tegelijk willen doen, maar dan lijkt mij dat stoppen met roken belangrijker is dan een boekje of een carrièreswitch. Want dan krijg je het daar straks als het goed is nog veel drukker mee en dan is er dus nooit een moment om te stoppen met roken.

Maar hé. Ik rook zelf, dus trek je vooral niet teveel van mij aan.
Ze leek alleen zo vastbesloten om te gaan stoppen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60544964
Morgen dames! Ongelooflijk zwaar weekend, slecht gegeten, halve voedselvergiftiging, veel teveel alcohol... Nu weer een paar weken zoet zijn
Ik ben verdeurie drie kilo zwaarder na het weekend Zal nog wel een deel afgaan.

Sugar, ik heb t ook een keer gehad, dat ik 6 kilo zwaarder was dan ik dacht Ik snap zo goed dat je ervan baalt! Ik vond mezelf zo dikkkk (hoewel dat wel wat extremer was, trouwens, ik zat op een BMI >30 ). Gelukkig oog je echt nog steeds slank. En de kilo's waarvan je zo baalt verdwijnen ook echt wel, als je verantwoord eet en regelmatig sport. Give it some time.
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:06:34 #82
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60545130
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 10:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ken jij Olivier ?

Maar dat dus. Hij signaleert weer eens obsessieve drang naar perfectie ( in huis, werk, hobbies, vrienden eigenlijk alles )
En hij weet dat als iets me dan niet lukt, ik meteen in een ontzettend diep gat val.
Hij wil eerst rust in de tent; verbouwing moet af zijn, ik moet met nieuwe werk zijn begonnen, regelmaat met sport, knie moet helemaal ok zijn, en dan vind hij dat we SAMEN het roken moeten aanpakken.

Ik vind het overigens wel erg gemeen van mezelf dat ik hem ( door zijn relaas ) ervan verdacht dit alleen maar te zeggen omdat hij niet buiten wilde roken.
Zo is hij helemaal niet, maar ik dacht het wel
Anyhow, hij heeft me nog nooit een slecht advies gegeven; dus ik ga voor de middenweg. Alvast minderen.

Vwb het milde; ik ben denk ik het laatste beetje van mijn stress aan het kwijtraken? Normaal gesproken ben ik ook heel aardig hoor maar was afgelopen jaren een beetje overwerkt. Nu heb ik al een maandje vakantie ivm de verbouwing e.d. en blijkbaar doet het me goed.
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:09:46 #83
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60545199
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 10:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar denkt hij er helemaal niet over om te stoppen?
Ja, zeker wel. Maar hij zegt dat nu niet het moment is. Hij denkt meer aan het einde van de zomer, als alle razernij weer een beetje voorbij is. Hij denkt sowieso dat het beter werkt als we het samen doen.
pi_60545247
Ik weet niet hoe lang je rookt, SHE
maar stel dat je nu al tien jaar rookt dan maken die paar maandjes meer ook niet meer uit..
Succes en sterkte!
pi_60545306
Dat was Greys zegt vind ik ook. Bovendien we hebben het hier niet over 3 sigaretjes, maar 3 pakjes per dag. En dat voor iemand die astmatisch is aangelegd. Hij heeft het waarschijnlijk het niet eens zelf in de gaten, maar de vriend van SHE is natuurlijk als de dood dat z'n rookbuddy er nu mee stopt. Niks zo ongezellig als in je eenje paffen en niks zo gezellig om dat met z'n tweeen te doen. En ja, het is klote om te stoppen en ja, het zou zoveel makkelijker zijn als hij óók zou stoppen.

Misschien is het zo dat SHE wat te vaak obsessief met dingen bezig is, dat weet ik niet, want ik ken haar natuurlijk niet, maar het lijkt mij dan een goed iets, in dit geval, omdat je dan eerder geneigd bent om te slagen in je stoppoging omdat je niet wilt of kunt falen. Dat boek komt dan later wel. Bovendien als je rookt terwijl je een boek schrijft, rook je binnen 3 dagen geen 3 pakjes, maar 5 pakjes per dag. Ik heb een keer een boek uitgetikt voor iemand toen ik nog rookte (terwijl ik met drie vingers type, liefde maakt blind, maar dit terzijde ) Anyhoe: ik stak de ene sigaret zo'n beetje met de andere aan.

-edit- ik typte dit terwijl jij jouw verhaal deed, eind van de zomer dat is te overzien, vooral als hij ook stopt dan. Prik een datum!
pi_60546661
tvp-tje....

ben te stressig om op mn eten te letten
Ja doei.
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:26:38 #87
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60546739
Hi guys, ik kom net van de sportschool en ik weeg het minste wat ik ooit heb gewogen ná het werpen .

K_I_M, hoeveel weeg jij nu?

Ik weeg nu 74,8 Met mijn sportkleren aan .

Ik was al walgelijk aan het gloaten in mezelf toen er een instructrice naar me toekwam die opmerkte dat ik "echt al een stuk was afgevallen". YAY! En het leukste is, het gaat echt heel makkelijk zo; overdag eet ik de Weight Care repen en 's avonds gewoon een lekker lichte maaltijd, en in het weekend zondig ik .

Oh ja, en ik ben 3 weken geleden gestopt met roken, cold turkey

Ik ben stiekem best een beetje trots op mezelf .

Ik ben dus ook zo'n alles of niets tiepje.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:27:05 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60546752
Ik ben niet eens aangekomen na mijn schandalige schranspartij van gisteravond! .
Maar dat blijft niet zo natuurlijk, dus vanavond eet ik braaf een maaltijdsalade .

En SHE, succes met stoppen met roken! Mijn zus doet ook alles beetje bij beetje: eerst afvallen, toen haar nagels, toen weer afvallen en stoppen met roken staat ook nog ergens op het lijstje. Mag ik hopen iig .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:27:32 #89
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60546760
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 09:34 schreef renzell het volgende:
Lieve Sugarsnaps, ik snap de bezorgdheid van sommige lezers hier wel, maar toch vind ik dat je juist wél goed bezig bent. Zo anders dan hoe ik dat vroeger bij je gezien hebt. Veel gezonder en veel bewuster. Niet meer zo 'alles of niets' en altijd balancerend op het randje. Volgens mij ben je ook geenszins van plan zoiets ooit nog te laten gebeuren. Ik geloof ook dat je je heel goed beseft dat een paar kilo eraf geen instant geluk betekent. Je bent op alle fronten aan het werk met jezelf, en met succes (denk aan die mooie sms! ). Gezond en matig eten (en daarbij een paar kilo verliezen) is daar een onderdeel van. Je klinkt realistisch en ondanks je verdriet en onzekerheid ook sterk. Een dikke zoen van mij.
Wat een lieve post Renzell.
Ik hoop van harte dat je gelijk hebt. Jij kent Sugar ook al veel langer en beter. Aan de andere kant, ik weet zó goed hoe hardnekkig, ondermijnend, slinks en destructief een eetstoornis is... Maar hopelijk projecteer ik te veel.
Anyway, ik ben weer weg uit dit voor mij verraderlijke topic...

Nu ik toch hier ben/was, SHE, je man klinkt erg verstandig. Fijn he, zo iemand die je een beetje in toom kan houden?
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:28:55 #90
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60546785
Vief! Yay!
En terecht dat je trots bent!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 augustus 2008 @ 12:33:48 #91
163650 Greys
pi_60546891
Viev, ik ben allemachtig trots op je! Gestopt met roken en succesvol lijnen, jij heldin!
Het werkt natuurlijk supermotiverend dat je complimentjes krijgt en dat het zo goed werkt, dus ik voorzie een voortzetting van dit succes!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:35:17 #92
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60546923
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 12:28 schreef Moonah het volgende:
Vief! Yay!
En terecht dat je trots bent!
Hey beeb, ben je er ook weer .
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:37:57 #93
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60546983
hallo allemaal! ik ben weer op kantoor... even een pauze van het hersencelondermijnende tel en overschrijfwerk dat oook bij onderzoek hoort

bijna klaar! en dan kan ik gaan interpreteren en een paper boetseren, dingen die leuk zijn dus!

ik blijf voor mn gevoel steeds hangen met mn gewicht, maar in werkelijkheid is t wel steeds een andere "kilo" waar ik op blijf hangen... kan me al haast niet meer herinneren hoe ik bleef hangen op de 88...maar zo lang geleden is dat nog niet. dus we gaan dapper door!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:42:18 #94
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60547083
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 12:33 schreef Greys het volgende:
Viev, ik ben allemachtig trots op je! Gestopt met roken en succesvol lijnen, jij heldin!
Het werkt natuurlijk supermotiverend dat je complimentjes krijgt en dat het zo goed werkt, dus ik voorzie een voortzetting van dit succes!
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:46:41 #95
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60547204
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 12:26 schreef Vivi het volgende:
Hi guys, ik kom net van de sportschool en ik weeg het minste wat ik ooit heb gewogen ná het werpen .

K_I_M, hoeveel weeg jij nu?
Ik heb toevallig vandaag het lijstje nog geupdate .

Goed man, van dat stoppen met roken. Ik moet ook binnenkort. Ben nu al aan het bezuinigen, maar omdat ik toch bijna een jaar gestopt ben gaat het nog vrij makkelijk gelukkig.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:56:16 #96
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60547423
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 12:27 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nu ik toch hier ben/was, SHE, je man klinkt erg verstandig. Fijn he, zo iemand die je een beetje in toom kan houden?
Het kost me wel elke dag weer moeite me eraan over te geven

En bedankt allemaal voor de succeswensen en zeker voor de kritische noot. Dat kan ik echt waarderen.
Jullie zijn zo schattig allemaal dat ik zin krijg om taartjes te bakken.
En ik lust helemaal geen taartjes.
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:58:03 #97
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60547454
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
tvp-tje....

ben te stressig om op mn eten te letten
Hey bitch, wanneer hoor je het?
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:06:25 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60547673
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 12:58 schreef SHE het volgende:

[..]

Hey bitch, wanneer hoor je het?
Wat hoort ze? Of ze zwanger is? .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:11:58 #99
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60547820
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat hoort ze? Of ze zwanger is? .
Ja, mijn eierstokken bleken verdort, dus Lucifer heeft besloten dat Moblo dan toch wel de meest relevante tweede keus zou zijn voor het dragen van de anti-christ

Nee, ik vermoed dat het Nijmeegse lonkt. ( nieuw huis )
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:17:22 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60549354
Bah, ik heb net twee snoepjes gegeten (soort kruizing tussen karamel en hopje) en nu ben ik misselijk. Bah, bah, bah. Als ik dan iets ongezonds eet wil ik het natuurlijk wel lekker vinden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')