het eerste, maar wel gelijk makkelijk voor het 2e (hoef dan niet meer uit te rekken hahaquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:46 schreef BabblingBrook het volgende:
@ B-J, maar jij bent al flink wat afgevallen he? Ik las ergens dat je begonnen bent met 115 kg. Goed bezig jijMisschien een stomme vraag, maar die striae op je buik, had je die van het dikzijn gekregen of heb je ergens een koter rondlopen?
Wow, dat zijn een hoop extra kilootjes. Wel heerlijk lijkt me dat, zoveel slanker zijn na veel hard werk. Krijg je ook veel voldoening van. Hoelang geleden woog je nog bijna 120 kilo?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
het eerste, maar wel gelijk makkelijk voor het 2e (hoef dan niet meer uit te rekken haha)
en het was zelfs 119,8 kg pfffffffff.....
Dat was Doffy, de leukste gay van heel Amsterdam.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Ise, die chocolademousse klinkt echt heeeeerlijkkrijg spontaan trek...
en vertel eens wat meer over dat fijne gezelschap??
Heb even in zijn fobo gelurkt en hij is er één van de categorie: zonde dat hij niet voor ons vrouwen is!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat was Doffy, de leukste gay van heel Amsterdam.En van Fok natuurlijk.
Dat vind ik nou ook.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb even in zijn fobo gelurkt en hij is er één van de categorie: zonde dat hij niet voor ons vrouwen is!!![]()
ongeveer 3 jaar geleden...quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:00 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Wow, dat zijn een hoop extra kilootjes. Wel heerlijk lijkt me dat, zoveel slanker zijn na veel hard werk. Krijg je ook veel voldoening van. Hoelang geleden woog je nog bijna 120 kilo?
moet idd niet te snel gaan, jojo'en sucksquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
@bla bla bla, keurig toch 2,5 kg in 3 weken? moet ook niet te snel gaan... dan heb je alleen maar meer kans op het jojo-effect
en dat willen wel allemaal niethaha
Lijkt inderdaad wel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:38 schreef omearos het volgende:
Doffy lijkt een beetje op een vriend van me (die wel op vrouwen valt) Op de z/w-foto dacht ik even dat het dezelfde jongen was, maar de andere foto's zijn toch anders.
heb je dr wel van genoten????quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:59 schreef SHE het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffrrrrrrrrrt.
Vrijdag uit eten, zaterdag uit eten en vanavond was ik te lame om echt te koken en dus heb ik burritos gemaakt, met aardbeien romanov toe
Mijn heupen!!!![]()
zo maar eens mijn shuldgevoel wegspoelen met tequila
Das inderdaad een end!! Watergraafsmeer is op sommige plekken echt een mooie buurt om te wonen, maar ligt wel behoorlijk ver van het centrum!quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben vanmorgen, om mijn doorzakavondje te compenseren, vanuit Watergraafsmeer lopend naar A'dam CS gegaan. Kostte me een dik uur. Het was om 07:00 's ochtends, dus héérlijk rustig in de stad.
Die vriend van mij woont ook op een mooi plekje.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Das inderdaad een end!! Watergraafsmeer is op sommige plekken echt een mooie buurt om te wonen, maar ligt wel behoorlijk ver van het centrum!
Ja, die is op zondag open. Heb er ooit gesolliciteerdquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:30 schreef conleche het volgende:
Zo, 8k gerend, dan is weer een beetje van de ellende van gisteren uitgewist. Ik heb verdorie zin in wodka. Is er iemand die weet of de Gall & Gall bij de Appie bij de Dam ook op zondag open is. Ik kan natuurlijk ook ff googelen.........
Valt wel mee, met de fiets ben je in een kwartier in het centrumquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Das inderdaad een end!! Watergraafsmeer is op sommige plekken echt een mooie buurt om te wonen, maar ligt wel behoorlijk ver van het centrum!
Ik kan het niet vinden, van de gallengall het winkellocatiezoekding op hun site werkt alleen maar als je een windows machine hebt en dat heb ik niet. Ik fietst er wel even heen, moet toch nog wat van de AH zelf hebben ook.
O shit, ik had net besloten toch niet te gaan omdat het regent, maar nu begin ik weer te twijfelen. Nee, ik ga niet. Glaasje weißwein is ook lekker!quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, die is op zondag open. Heb er ooit gesolliciteerd![]()
Vanavond tortilla's
Ik drink bijna nooit meer echt veel, voor ik echt dronken ben, ben ik allang misselijk en dat wil ik niet. Sjiek hendig, zo'n ingebouwde remquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik drink niet vaak. Maar áls ik drink, dan is het meestal veel.
Die rem werkt alleen bij mij als ik bier drink. Maar meestal voel ik de grens wel goed aan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit meer echt veel, voor ik echt dronken ben, ben ik allang misselijk en dat wil ik niet. Sjiek hendig, zo'n ingebouwde rem
Ik denk dat ik dronken zijn toch wel een van de betere gemoedstoestanden vind. Ik ben graag dronken eigenlijk. Ik ben ook nooit misselijk na zo'n avondje. Ik drink dan ook wel meteen hele sterke dingen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die rem werkt alleen bij mij als ik bier drink. Maar meestal voel ik de grens wel goed aan.
Alleen trek ik me er soms niks van aan
Geef maar toe, je zit nu alweer aan de wodkaquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:42 schreef Ewelina het volgende:
Te dronken vind ik niet leuk, dan ga ik zwalkend lopen etc. Maar net op de grens van dronken/aangeschoten is heerlijk
En nu klink ik als een alcoholist. Terwijl ik bijna niet drink.
Helaas, ik lust dat niet. U gaat niet door voor de koelkastquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:45 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Geef maar toe, je zit nu alweer aan de wodka
Tequilaquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Helaas, ik lust dat niet. U gaat niet door voor de koelkastWel geprobeerd, maar ik vind het écht niet lekker.
Tequila en goede wijn daarentegen...
Goldstrikequote:Op zondag 3 augustus 2008 19:49 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Tequila![]()
Goldstrike vind ik altijd wel lekker. Je bent zo dronken en volgens mij is het geen dikmaker, want t is meer alcohol dan wat anders.
Sugar: we kunnen het 100 keer zeggen (en ik vind dat ik het magquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:30 schreef Sugar het volgende:
Jullie reageren heel lief. Bedankt.
Yppy en Greys, ik ben nu wel dikker dan toen ik trouwde 3 jaar geleden. De foto's daarvan staan hier.
Ik doe mijn best om dat heel negatieve niet te voelen. Bedankt voor jullie reacties echt.
Ik ben nog nooit dronken geweest!quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:44 schreef Isegrim het volgende:
Ik word nooit misselijk en ik vind dronken zijn heerlijk af en toe.
Zonder je te kennen, toch even deze gedachte: is dat niet het type onrealistische gedachtengang "Als dit ene ding nou maar anders is, dan kan ik echt gelukkig worden"? Dat je alles daaraan ophangt?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:43 schreef Sugar het volgende:
Maar weet je Yppy, ik loop steeds tegen mezelf aan, letterlijk, tegen mijn lijf. Juist daaraan nu ook wat doen, moet het makkelijker maken om de dingen die er echt toe doen en die goed gaan (die ik goed kan) te voelen en waarderen. Nu is er totaal geen ruimte voor, want ik walg van mezelf in die negatieve buien over mijn lijf.
Ik snap wel wat je zegt en hoor ook dat je heel lieve dingen zegt, maar ik heb serieus het idee dat me beter voelen over mijn lijf, me de kans geeft ook andere dingen te voelen.
Ik ben ook dol op aangeschoten zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:40 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dronken zijn toch wel een van de betere gemoedstoestanden vind. Ik ben graag dronken eigenlijk. Ik ben ook nooit misselijk na zo'n avondje. Ik drink dan ook wel meteen hele sterke dingen.
Ik had gister de eerste ruzie met vriendjequote:Op zondag 3 augustus 2008 23:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op aangeschoten zijn.
Alleen bepaalde mensen om mij heen niet, want als ik aangeschoten ben, word ik heel aanhankelijk![]()
.
Hier uit eten geweest, dus moet weer eens balansen. Zomervakantie + lijnen =(hier iig).
Hihi, jij bent echt een rare!quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik had gister de eerste ruzie met vriendje
omdat ik na heel veel alcohol vrij klef werd met wildvreemde jongens.
De meisjes trok hij nog welVaag.
Ben ik raarquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihi, jij bent echt een rare!
Wat is klef? Amandelonderzoek enzo??
Nee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:02 schreef Sugar het volgende:
En SHE, ben je nu vanaf vandaag gestopt met roken?Succes in dat geval!
Heb moed, hou vol, compenseeren kijk steeds maar 1 uurt vooruit. Dat helpt!
Maar denkt hij er helemaal niet over om te stoppen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:34 schreef SHE het volgende:
Ja, dat vind ik dus ook.
Hij zegt dat mijn algehele state of mind en fit lichaam belangrijker zijn. Daarbij de rust en regelmaat.
Althans, om de stop poging een geslaagde te maken.
Overigens is het echt geen smoesje hoor, ik heb hier niet zoveel te bewijzen![]()
Maar zijn argumenten waren vrij zinnig en persoonlijk zou ik het ook fijner vinden als hij met me mee stopt.
Ik denk er nog even over na.
Nou, dat dusquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:36 schreef Greys het volgende:
SHE, wat ben je mild lately. Gaat het wel goed met je?![]()
Ja heel mellow, bijna Zen!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:36 schreef Greys het volgende:
Oh. Nou, dat valt mee.
Misschien heeft vriendlief wel gelijk en weet SHE dat ook? Ondanks dat stoppen met roken prioriteit kan hebben, is het in sommige gevallen beter om toch even te wachten. UIt de posts van SHE krijg ik de indruk dat ze soms op obsessieve wijze "het perfecte" kan nastreven en er, als dat niet lukt, zeer ongelukkig van kan worden. In deze gevallen kán het echt beter zijn om niet teveel tegelijk te willen en te doen. Ik snap het eigenlijk wel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:36 schreef Greys het volgende:
Oh. Nou, dat valt mee.
Ik begrijp het ook, alleen snap ik de prioriteiten niet zo goed, de volgorde, zeg maar.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien heeft vriendlief wel gelijk en weet SHE dat ook? Ondanks dat stoppen met roken prioriteit kan hebben, is het in sommige gevallen beter om toch even te wachten. UIt de posts van SHE krijg ik de indruk dat ze soms op obsessieve wijze "het perfecte" kan nastreven en er, als dat niet lukt, zeer ongelukkig van kan worden. In deze gevallen kán het echt beter zijn om niet teveel tegelijk te willen en te doen. Ik snap het eigenlijk wel.
Ken jij Olivier ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien heeft vriendlief wel gelijk en weet SHE dat ook? Ondanks dat stoppen met roken prioriteit kan hebben, is het in sommige gevallen beter om toch even te wachten. UIt de posts van SHE krijg ik de indruk dat ze soms op obsessieve wijze "het perfecte" kan nastreven en er, als dat niet lukt, zeer ongelukkig van kan worden. In deze gevallen kán het echt beter zijn om niet teveel tegelijk te willen en te doen. Ik snap het eigenlijk wel.
Ja, zeker wel. Maar hij zegt dat nu niet het moment is. Hij denkt meer aan het einde van de zomer, als alle razernij weer een beetje voorbij is. Hij denkt sowieso dat het beter werkt als we het samen doen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar denkt hij er helemaal niet over om te stoppen?
Wat een lieve post Renzell.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:34 schreef renzell het volgende:
Lieve Sugarsnaps, ik snap de bezorgdheid van sommige lezers hier wel, maar toch vind ik dat je juist wél goed bezig bent. Zo anders dan hoe ik dat vroeger bij je gezien hebt. Veel gezonder en veel bewuster. Niet meer zo 'alles of niets' en altijd balancerend op het randje. Volgens mij ben je ook geenszins van plan zoiets ooit nog te laten gebeuren. Ik geloof ook dat je je heel goed beseft dat een paar kilo eraf geen instant geluk betekent. Je bent op alle fronten aan het werk met jezelf, en met succes (denk aan die mooie sms!). Gezond en matig eten (en daarbij een paar kilo verliezen) is daar een onderdeel van. Je klinkt realistisch en ondanks je verdriet en onzekerheid ook sterk. Een dikke zoen van mij.
![]()
Hey beeb, ben je er ook weerquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:28 schreef Moonah het volgende:
Vief! Yay!
En terecht dat je trots bent!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:33 schreef Greys het volgende:
Viev, ik ben allemachtig trots op je! Gestopt met roken en succesvol lijnen, jij heldin!
Het werkt natuurlijk supermotiverend dat je complimentjes krijgt en dat het zo goed werkt, dus ik voorzie een voortzetting van dit succes!
Ik heb toevallig vandaag het lijstje nog geupdatequote:Op maandag 4 augustus 2008 12:26 schreef Vivi het volgende:
Hi guys, ik kom net van de sportschool en ik weeg het minste wat ik ooit heb gewogen ná het werpen.
K_I_M, hoeveel weeg jij nu?
Het kost me wel elke dag weer moeite me eraan over te gevenquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nu ik toch hier ben/was, SHE, je man klinkt erg verstandig. Fijn he, zo iemand die je een beetje in toom kan houden?![]()
Hey bitch, wanneer hoor je het?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
tvp-tje....
ben te stressig om op mn eten te letten![]()
Ja, mijn eierstokken bleken verdort, dus Lucifer heeft besloten dat Moblo dan toch wel de meest relevante tweede keus zou zijn voor het dragen van de anti-christquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat hoort ze? Of ze zwanger is?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |