Ik ben ook dol op aangeschoten zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:40 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dronken zijn toch wel een van de betere gemoedstoestanden vind. Ik ben graag dronken eigenlijk. Ik ben ook nooit misselijk na zo'n avondje. Ik drink dan ook wel meteen hele sterke dingen.
Ik had gister de eerste ruzie met vriendjequote:Op zondag 3 augustus 2008 23:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op aangeschoten zijn.
Alleen bepaalde mensen om mij heen niet, want als ik aangeschoten ben, word ik heel aanhankelijk![]()
.
Hier uit eten geweest, dus moet weer eens balansen. Zomervakantie + lijnen =(hier iig).
Hihi, jij bent echt een rare!quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik had gister de eerste ruzie met vriendje
omdat ik na heel veel alcohol vrij klef werd met wildvreemde jongens.
De meisjes trok hij nog welVaag.
Ben ik raarquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihi, jij bent echt een rare!
Wat is klef? Amandelonderzoek enzo??
Nee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:02 schreef Sugar het volgende:
En SHE, ben je nu vanaf vandaag gestopt met roken?Succes in dat geval!
Heb moed, hou vol, compenseeren kijk steeds maar 1 uurt vooruit. Dat helpt!
Maar denkt hij er helemaal niet over om te stoppen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:34 schreef SHE het volgende:
Ja, dat vind ik dus ook.
Hij zegt dat mijn algehele state of mind en fit lichaam belangrijker zijn. Daarbij de rust en regelmaat.
Althans, om de stop poging een geslaagde te maken.
Overigens is het echt geen smoesje hoor, ik heb hier niet zoveel te bewijzen![]()
Maar zijn argumenten waren vrij zinnig en persoonlijk zou ik het ook fijner vinden als hij met me mee stopt.
Ik denk er nog even over na.
Nou, dat dusquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:36 schreef Greys het volgende:
SHE, wat ben je mild lately. Gaat het wel goed met je?![]()
Ja heel mellow, bijna Zen!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:36 schreef Greys het volgende:
Oh. Nou, dat valt mee.
Misschien heeft vriendlief wel gelijk en weet SHE dat ook? Ondanks dat stoppen met roken prioriteit kan hebben, is het in sommige gevallen beter om toch even te wachten. UIt de posts van SHE krijg ik de indruk dat ze soms op obsessieve wijze "het perfecte" kan nastreven en er, als dat niet lukt, zeer ongelukkig van kan worden. In deze gevallen kán het echt beter zijn om niet teveel tegelijk te willen en te doen. Ik snap het eigenlijk wel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:36 schreef Greys het volgende:
Oh. Nou, dat valt mee.
Ik begrijp het ook, alleen snap ik de prioriteiten niet zo goed, de volgorde, zeg maar.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien heeft vriendlief wel gelijk en weet SHE dat ook? Ondanks dat stoppen met roken prioriteit kan hebben, is het in sommige gevallen beter om toch even te wachten. UIt de posts van SHE krijg ik de indruk dat ze soms op obsessieve wijze "het perfecte" kan nastreven en er, als dat niet lukt, zeer ongelukkig van kan worden. In deze gevallen kán het echt beter zijn om niet teveel tegelijk te willen en te doen. Ik snap het eigenlijk wel.
Ken jij Olivier ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien heeft vriendlief wel gelijk en weet SHE dat ook? Ondanks dat stoppen met roken prioriteit kan hebben, is het in sommige gevallen beter om toch even te wachten. UIt de posts van SHE krijg ik de indruk dat ze soms op obsessieve wijze "het perfecte" kan nastreven en er, als dat niet lukt, zeer ongelukkig van kan worden. In deze gevallen kán het echt beter zijn om niet teveel tegelijk te willen en te doen. Ik snap het eigenlijk wel.
Ja, zeker wel. Maar hij zegt dat nu niet het moment is. Hij denkt meer aan het einde van de zomer, als alle razernij weer een beetje voorbij is. Hij denkt sowieso dat het beter werkt als we het samen doen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar denkt hij er helemaal niet over om te stoppen?
Wat een lieve post Renzell.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:34 schreef renzell het volgende:
Lieve Sugarsnaps, ik snap de bezorgdheid van sommige lezers hier wel, maar toch vind ik dat je juist wél goed bezig bent. Zo anders dan hoe ik dat vroeger bij je gezien hebt. Veel gezonder en veel bewuster. Niet meer zo 'alles of niets' en altijd balancerend op het randje. Volgens mij ben je ook geenszins van plan zoiets ooit nog te laten gebeuren. Ik geloof ook dat je je heel goed beseft dat een paar kilo eraf geen instant geluk betekent. Je bent op alle fronten aan het werk met jezelf, en met succes (denk aan die mooie sms!). Gezond en matig eten (en daarbij een paar kilo verliezen) is daar een onderdeel van. Je klinkt realistisch en ondanks je verdriet en onzekerheid ook sterk. Een dikke zoen van mij.
![]()
Hey beeb, ben je er ook weerquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:28 schreef Moonah het volgende:
Vief! Yay!
En terecht dat je trots bent!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:33 schreef Greys het volgende:
Viev, ik ben allemachtig trots op je! Gestopt met roken en succesvol lijnen, jij heldin!
Het werkt natuurlijk supermotiverend dat je complimentjes krijgt en dat het zo goed werkt, dus ik voorzie een voortzetting van dit succes!
Ik heb toevallig vandaag het lijstje nog geupdatequote:Op maandag 4 augustus 2008 12:26 schreef Vivi het volgende:
Hi guys, ik kom net van de sportschool en ik weeg het minste wat ik ooit heb gewogen ná het werpen.
K_I_M, hoeveel weeg jij nu?
Het kost me wel elke dag weer moeite me eraan over te gevenquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nu ik toch hier ben/was, SHE, je man klinkt erg verstandig. Fijn he, zo iemand die je een beetje in toom kan houden?![]()
Hey bitch, wanneer hoor je het?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
tvp-tje....
ben te stressig om op mn eten te letten![]()
Ja, mijn eierstokken bleken verdort, dus Lucifer heeft besloten dat Moblo dan toch wel de meest relevante tweede keus zou zijn voor het dragen van de anti-christquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat hoort ze? Of ze zwanger is?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |