Lekker!quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
een grote patat met, 2 bamiblokken en een grote milkshake banaan
Welke radio maakt dit allemaal weer waar ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:43 schreef Dementor het volgende:
Vanavond verzorgd Sly een tissue night.
Okay dan!?
Ik schrok me dood en dan heb ik het niet alleen over het haar.quote:
MG ik moet nog eten hequote:Op zondag 3 augustus 2008 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
En vergeet zijn cover niet hè?
[ afbeelding ]
Ach..............zolang baboe er maar van profiteert..........quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
En vergeet zijn cover niet hè?
[ afbeelding ]
Een tissue-night?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:43 schreef Dementor het volgende:
Vanavond verzorgd Sly een tissue night.
Okay dan!?
Smakelijk, ik ga ook in de pannen roeren.quote:
Baboequote:Op zondag 3 augustus 2008 17:46 schreef PeterNB het volgende:
Ach..............zolang baboe er maar van profiteert..........
Het is het duiveltje in me. Ik hoor van Peter dat het alweer is uitgewerkt, dus probeer het nu nog maar eens met Vic.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schrok me dood en dan heb ik het niet alleen over het haar.
ik bedoelde jaceequote:Op zondag 3 augustus 2008 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Baboe. Ik hoop dat je niet Jacee-Lynn bedoelt maar die ander huilbaby?
Ik zet mijn preischotel nu in de oven, duurt een uurtje. Moet lukken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:50 schreef Disana het volgende:
Het is het duiveltje in me. Ik hoor van Peter dat het alweer is uitgewerkt, dus probeer het nu nog maar eens met Vic.
Je bedoelt 's nachtsquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heeft hij ook weer gepikt, dat doen wij al iedere avond.
Het moet niet gekker worden hoor.
Ha ha arghhhquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik voel me ziek, want ik mag niet meer op NL...... NOT
Geen idee, maar ik geloof dat ik naar 'treiter de gebanden' radio luister. Zeer professioneel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:00 schreef liesje1979 het volgende:
???? naar welke smurf luisterde ik nou net?
Ik ben en blijf Peter fan hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een wansmaak he, maar schijnbaar is hier behoefte aan.
Ik weet niet of ik de term: radio zou gebruiken, maar idd proef ik ook een nanananaa ondertoontje.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik geloof dat ik naar 'treiter de gebanden' radio luister. Zeer professioneel.
Nou, met dit soort muziek treitert Sly inderdaad je orenquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik geloof dat ik naar 'treiter de gebanden' radio luister. Zeer professioneel.
Tuurlijk...klanten werven is hun hoofddoel,voor Claire en Huub ook...het gaat allemaal om de moneyquote:
Jaap in ieder geval niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:26 schreef riri het volgende:
[..]
Tuurlijk...klanten werven is hun hoofddoel,voor Claire en Huub ook...het gaat allemaal om de money
Denk je dat ze voor hun plezier naar zo'n fandag gaan?
ja met de 7,50 per persoon zijn ze wl binnen vqandaagquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:26 schreef riri het volgende:
[..]
Tuurlijk...klanten werven is hun hoofddoel,voor Claire en Huub ook...het gaat allemaal om de money
zij van DOB, tommie heb ik ook nog gehoordquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:26 schreef Juud79 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een idee wie er aanwezig zijn? Ik kom nog niet verder dan, Eric, Jaap, Huub, Claire, Palma, Cora zal er vast ook zijn. En een bende zangers...
Ow en Claire is top.
Eh ja, dat weet ik zeker. Ze gaan namelijk niet alleen naar hun eigen fandag, maar ook naar andere meetings, als ze er geen zin in hebben dan kunnen ze dat ook gewoon laten voor wat het is. Naar wat ik er van heb gezien de laatste keer vermaken ze zich prima op zo'n middag...quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:26 schreef riri het volgende:
[..]
Ach...als je het al niet snapt valt er weinig uit te leggen natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:28 schreef blomst het volgende:
[..]
ja met de 7,50 per persoon zijn ze wl binnen vqandaag
Hahaha, eet smakelijk!quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:32 schreef PeterNB het volgende:
Zo daar ben ik weer.........MET PATAT EN MILKSHAKE![]()
Is Sly al achter de bruine bonen vandaan ?
kunnen we toch testen? vragen we gewoon plaatjes aan....quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:53 schreef Juud79 het volgende:
tis verdikke net alsof ie meeleest,......
Ja hoor, die gaan straks meteen naar België emigreren als de poen binnen isquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:28 schreef blomst het volgende:
[..]
ja met de 7,50 per persoon zijn ze wl binnen vqandaag
Bekijk deze YouTube-video://www.nowlive.eu/nieuws/6444quote:Kinderdroom in officieel beëindigd op nowlive met een groot succes. Dankzij de inzet van Minosabbie is er een mooi filmpje gemaakt over kinderdroom waarvoor wij Minosabbie willen bedanken (het hoofd van Sly is op de zwager van Minosabbie geplakt hahahahaha). Ook danken wij iedereen die mee heeft gewerkt aan dit enorme grote succes voor de zieke kindertjes. Met name Sterre en Amber die dit opgezet hebben willen wij ook enorm bedanken. Natuurlijk ook de kopers en de mensen die hun spullen beschikbaar hebben gesteld voor de veiling. Wij willen morgenavond de oprichter van kinderdroom gaan bellen om het bedrag bekend te maken.
is ookquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:36 schreef Dementor het volgende:
Urbanus is leuk.
Ik las vroeger zijn strips.![]()
"ik moet nie hebben van madammen met nen bontjas, madamme met nen bontjas zijn gemeen!"
thanxquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video://www.nowlive.eu/nieuws/6444
Daarom stoppen ze ook zo vroeg, het vliegtuig staat al klaar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hoor, die gaan straks meteen naar België emigreren als de poen binnen is
Ik denk dat ze blij zijn als ze uit de kosten zijn, ik hoorde dat er iets minder mensen zijn gekomen als verwacht....quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:39 schreef blomst het volgende:
[..]
Daarom stoppen ze ook zo vroeg, het vliegtuig staat al klaar.
Huub wilde direkt na het innen al vertrekken, maar dat wilde Claire niet.
en jij bent wijfie??quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:41 schreef PeterNB het volgende:
ohgod hij neemt geen ano telefoontjes op
Zie jij de nummers voordat je opneemt?quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:41 schreef PeterNB het volgende:
Ja bij de niet-anoniemen wel. De meeste cossers sturen gewoon hun nummerquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zie jij de nummers voordat je opneemt?
Met nummerherkenning ook niet, de lafbekquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:41 schreef PeterNB het volgende:
Ik vroeg het me af, want ik bel gewoon met een zichtbaar nummer.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja bij de niet-anoniemen wel. De meeste cossers sturen gewoon hun nummer
mee en bij mij is dat in veilige handen, ik ga je niet de week erop bellen voor een lening
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vroeg het me af, want ik bel gewoon met een zichtbaar nummer.
Dus dat zie je wel.
Nee, dat niet... Maar je belt wel terug om vragen te stellen als 'Hoe ziet je vriend eruit' en 'Heeft die kat ook een lekker kontje'!quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja bij de niet-anoniemen wel. De meeste cossers sturen gewoon hun nummer
mee en bij mij is dat in veilige handen, ik ga je niet de week erop bellen voor een lening
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze blij zijn als ze uit de kosten zijn, ik hoorde dat er iets minder mensen zijn gekomen als verwacht....
Dat denk ik ook, komt bij dat áls ze iets overhouden dat naar KIKA gaat. Dus niemand kan hier over zeiken....o wacht, natuurlijk kan datwelquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze blij zijn als ze uit de kosten zijn, ik hoorde dat er iets minder mensen zijn gekomen als verwacht....
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
is wel een mooi liedje![]()
of mag ik dat niet zeggen.....
Dat heb ik ALLEEN bij jou gedaan.................quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat niet... Maar je belt wel terug om vragen te stellen als 'Hoe ziet je vriend eruit' en 'Heeft die kat ook een lekker kontje'!
Voor die lening kwam je bij mij hequote:Op zondag 3 augustus 2008 18:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat heb ik ALLEEN bij jou gedaan.................
Ja en toen wou je langskomen... Ik moest mijn kat in de schuur verbergenquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat heb ik ALLEEN bij jou gedaan.................
SSSssssshhhttt......................willen de mensen die ik WEL gebeld hebquote:
Jij had kattensaté heus wel lekker gevonden als je het geprobeerd had !!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:51 schreef Disana het volgende:
Ja en toen wou je langskomen... Ik moest mijn kat in de schuur verbergen
Sly is als de dood dat zijn vijanden, bedreigers, schuldeisers, exsecteleden in dequote:Op zondag 3 augustus 2008 18:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
In de PPPS kom je gewoon live in de uitzending. Slijk durft dat niet aan.
Het heeft hier maar een beetje gesputterd, van mij mag er wel een wolkbreuk komen hier.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:52 schreef Dementor het volgende:
Het mag wel even stoppen met regenen, dan kan ik fietsen.
Ik zal het zeggen, wolken naar LS toe!quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het heeft hier maar een beetje gesputterd, van mij mag er wel een wolkbreuk komen hier.
Maar mocht er iets gebeuren, dan is hij er wel weer.... dus allemaal bellen naar 06-PMLSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |