Lekker!quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
een grote patat met, 2 bamiblokken en een grote milkshake banaan
Welke radio maakt dit allemaal weer waar ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:43 schreef Dementor het volgende:
Vanavond verzorgd Sly een tissue night.
Okay dan!?
Ik schrok me dood en dan heb ik het niet alleen over het haar.quote:
MG ik moet nog eten hequote:Op zondag 3 augustus 2008 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
En vergeet zijn cover niet hè?
[ afbeelding ]
Ach..............zolang baboe er maar van profiteert..........quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
En vergeet zijn cover niet hè?
[ afbeelding ]
Een tissue-night?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:43 schreef Dementor het volgende:
Vanavond verzorgd Sly een tissue night.
Okay dan!?
Smakelijk, ik ga ook in de pannen roeren.quote:
Baboequote:Op zondag 3 augustus 2008 17:46 schreef PeterNB het volgende:
Ach..............zolang baboe er maar van profiteert..........
Het is het duiveltje in me. Ik hoor van Peter dat het alweer is uitgewerkt, dus probeer het nu nog maar eens met Vic.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schrok me dood en dan heb ik het niet alleen over het haar.
ik bedoelde jaceequote:Op zondag 3 augustus 2008 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Baboe. Ik hoop dat je niet Jacee-Lynn bedoelt maar die ander huilbaby?
Ik zet mijn preischotel nu in de oven, duurt een uurtje. Moet lukken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:50 schreef Disana het volgende:
Het is het duiveltje in me. Ik hoor van Peter dat het alweer is uitgewerkt, dus probeer het nu nog maar eens met Vic.
Je bedoelt 's nachtsquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heeft hij ook weer gepikt, dat doen wij al iedere avond.
Het moet niet gekker worden hoor.
Ha ha arghhhquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik voel me ziek, want ik mag niet meer op NL...... NOT
Geen idee, maar ik geloof dat ik naar 'treiter de gebanden' radio luister. Zeer professioneel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:00 schreef liesje1979 het volgende:
???? naar welke smurf luisterde ik nou net?
Ik ben en blijf Peter fan hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een wansmaak he, maar schijnbaar is hier behoefte aan.
Ik weet niet of ik de term: radio zou gebruiken, maar idd proef ik ook een nanananaa ondertoontje.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik geloof dat ik naar 'treiter de gebanden' radio luister. Zeer professioneel.
Nou, met dit soort muziek treitert Sly inderdaad je orenquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik geloof dat ik naar 'treiter de gebanden' radio luister. Zeer professioneel.
Tuurlijk...klanten werven is hun hoofddoel,voor Claire en Huub ook...het gaat allemaal om de moneyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |