Ehm...quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, gelukkig nog iemand die me bijstaat in moelijke tijden. Ik duik nu met Mikey het bed in, laterzzzzz.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, gelukkig nog iemand die me bijstaat in moelijke tijden. Ik duik nu met Mikey het bed in, laterzzzzz.
Hij ZOU het wel 'redelijk' kunnen doen via een nokia en een umts verbindingquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:08 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hehehe, gun die jongen zijn pleziertje, grin...
Hij kan beter doen alsof ie het laat horen en dan gewoon de single instarten
Ik heb er al 23.345 verkocht tegen 5¤ per handtekening, maar dat ga ik jou niet vertellen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
gaat de verkoop van de handtekeningen goed ?![]()
heb je al strooifoto's laten maken?
Ik stel voor dat je om een uur of zes een patatje bij de bram aan de kruiskade gaat halen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:10 schreef Dementor het volgende:
Meh.. boterham met runder rookvlees of een appel.
Fuckin kruiskade.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je om een uur of zes een patatje bij de bram aan de kruiskade gaat halen.
Nee niet echtquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt? Ik heb geen donder meer gedaan sinds ik die radio heb aangezet... niet omdat ik zo ontspannen ben, maar omdat die muziek en stem zo hinderlijk zijn
Tuurlijk, kijk maar in het het NL-verzoekjes topic. Dat loopt storm !quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:10 schreef Dementor het volgende:
Die muziek he, zouden dat allemaal verzoekjes zijn?
Jij bent gewoon jaloersquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Tuurlijk, kijk maar in het het NL-verzoekjes topic. Dat loopt storm !
Ja, maar nu heb ik al drie boze PM's van Peter gekregen omdat ik de urls naar Sly's radio erin heb gezetquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
Mooie op Disana ik ben gelijk weer helemaal bij en
Heb mijn broer laatst ook even naar hem laten luisteren, die maakt al een paar jaar radio voor de lokale omroep hier. Hij kreeg last van plaatsvervangende schaamte, grin...quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij ZOU het wel 'redelijk' kunnen doen via een nokia en een umts verbinding
maar zover zijn we nog niet in zijn radio-lessen![]()
Ja ga ook nog effe onze PMs openbaar zitten maken...........quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar nu heb ik al drie boze PM's van Peter gekregen omdat ik de urls naar Sly's radio erin heb gezet
Ga je nu naar IkBenGenaaid'?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja ga ook nog effe onze PMs openbaar zitten maken...........
Gewoon doen ! Ken ik je ook es uitlachenquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fuckin kruiskade.
Dat is toch niet de plek voor Het Beruchte Bolletje?
Ik weet precies welke je bedoelt.
Ik was er erg blij mee in ieder gevalquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar nu heb ik al drie boze PM's van Peter gekregen omdat ik de urls naar Sly's radio erin heb gezet
Dat kun je toch wel hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Gewoon doen ! Ken ik je ook es uitlachen
Wat Peter zei, Sly zit gewoon naar zichzelf te bellen om te doen alsof hij het druk heeft. Oh wacht, VERBINDING!quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:18 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik was er erg blij mee in ieder gevalPeter hoeft zich geen zorgen te maken dat stemgeluid van Slaai is niet te harden. en Bellen kan die ook al niet
wat gebeurde daar nou net?
Daar heeft die wel talent voor inderdaad.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:17 schreef Dementor het volgende:
Die muziek, het zijn echt alle foute nummers achter elkaar he.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb er al 23.345 verkocht tegen 5¤ per handtekening, maar dat ga ik jou niet vertellen.
Heb ik van Sly geleerd, om al het geld in eigen zak te stoppen.
Dus je kan wel nagaan hoe mijn zak er nu uitziet met al dat geld erin.
Als ik klaarkom spuit ik euro's
quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:21 schreef PeterNB het volgende:
We gaan een stukje optreden horen........
Nou, dan kun jij die sig nu wel vast weghalenquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Danny zit nu met Yvonne te chinezen maar zodra hij thuis is zit jij niet meer op Fok!
En we krijgen ook de groetuh.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Er komen in indergeval nog optredus
Huub gaat ook nog belluhquote:
Zuh schreeuwuh omdat zuh in een tent staanquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:26 schreef PeterNB het volgende:
't is druk op de radio..............................
Slaai gaat eeerst ff etenquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:27 schreef Disana het volgende:
Sly kan ook echt geen gesprek voeren, de bellers moeten al het werk doen.
Waarom ga jij nooit eten tijdens de uitzending? Onprofessioneel hoor...quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:28 schreef PeterNB het volgende:
Ik bel jooouw straks wel anders kost het joooouw allemaal geld.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:28 schreef PeterNB het volgende:
Ik bel jooouw straks wel anders kost het joooouw allemaal geld.
MG wat is dit platquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Han belt later terug........ ze stopt slaaaaaaaaaai even in haar broekzak ........
nou dat word vegen zo met al dat as.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:23 schreef PeterNB het volgende:
palma gaat nog optreden, huub en jaap, dus het is verassing op verassing.......................nou!
Ik zal vrijdag gaan zitten dineren tijdens de uitzending...............quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom ga jij nooit eten tijdens de uitzending? Onprofessioneel hoor...
Nee dat hij weg komt met zulke bullshit op de "radio".quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:30 schreef Sporti het volgende:
[..]
]
Dat ik luister bedoel je? ik zit met schaamrood op mijn wangen hoor hoor
ja dat ook, tis een wonderquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee dat hij weg komt met zulke bullshit op de "radio".
quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:31 schreef Dementor het volgende:
De single van Dennis, het kan dus nog erger.
afgezien van de tekst hij kan wel echt zingen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:31 schreef Dementor het volgende:
De single van Dennis, het kan dus nog erger.
daar heb je wel een puntquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
afgezien van de tekst hij kan wel echt zingen.
Hij kan zingen, maar de gemaaktheid doet pijn aan mijn oren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
afgezien van de tekst hij kan wel echt zingen.
Dennis is the best !!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nou da's ook weer overdreven hoor......
Je bent er weer, terug van weggeweest.quote:
Die hele single drijft op de 'autotune' (software waardoor hijquote:
Das ook niet zo moeilijk hè? Maar om nou te zeggen, ik koop of download zijn single.....nah, nee.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:36 schreef Juud79 het volgende:
Nou Dennis is wel van alle DGK mensen de beste zanger...dat dan weer wel..
Waarom gebruiken ze dat dan alleen bij Dennisquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:36 schreef PeterNB het volgende:
Die hele single drijft op de 'autotune' (software waardoor hij
zo zuiver als een loepje klinkt)
niet?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das ook niet zo moeilijk hè? Maar om nou te zeggen, ik koop of download zijn single.....nah, nee.![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:38 schreef Sporti het volgende:
[..]
zijn hele uitzending leven is voor spek en bonen.
Nee, José weer. The hurting doesn't stop.quote:
Er zijn genoeg 'zangers' die dat gebruiken. Alleen kun je die software SUBTIEL instellenquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:38 schreef Sporti het volgende:
[..]
Waarom gebruiken ze dat dan alleen bij Dennis
Zeg dat maar niet tegen zijn congregatie, oeh.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:38 schreef Sporti het volgende:
zijn hele uitzending is voor spek en bonen.
Palma de diva ....hoe krijgt ze het uit haar strotquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:40 schreef Juud79 het volgende:
Die Palma kan trouwens leuk optreden, dat heeft ze op de fandag gedaan en was eigenlijk heel goed... Dat lied is alleen, ehm, niet mijn ding....
En vergeet zijn cover niet hè?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:40 schreef PeterNB het volgende:
Er zijn genoeg 'zangers' die dat gebruiken. Alleen kun je die software SUBTIEL instellen
zodat je er niets van hoort, of TOOMUCHIE zoals je in Dennis' single hoort, of zoals je op de plaat
van Cher (I beliiieeeeve) hoort, hoewel het bij Cher geen autotune was maar ander spul....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |