Ja bij de niet-anoniemen wel. De meeste cossers sturen gewoon hun nummerquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zie jij de nummers voordat je opneemt?
Met nummerherkenning ook niet, de lafbekquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:41 schreef PeterNB het volgende:
ohgod hij neemt geen ano telefoontjes op
Ik vroeg het me af, want ik bel gewoon met een zichtbaar nummer.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja bij de niet-anoniemen wel. De meeste cossers sturen gewoon hun nummer
mee en bij mij is dat in veilige handen, ik ga je niet de week erop bellen voor een lening
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vroeg het me af, want ik bel gewoon met een zichtbaar nummer.
Dus dat zie je wel.
Nee, dat niet... Maar je belt wel terug om vragen te stellen als 'Hoe ziet je vriend eruit' en 'Heeft die kat ook een lekker kontje'!quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja bij de niet-anoniemen wel. De meeste cossers sturen gewoon hun nummer
mee en bij mij is dat in veilige handen, ik ga je niet de week erop bellen voor een lening
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze blij zijn als ze uit de kosten zijn, ik hoorde dat er iets minder mensen zijn gekomen als verwacht....
Dat denk ik ook, komt bij dat áls ze iets overhouden dat naar KIKA gaat. Dus niemand kan hier over zeiken....o wacht, natuurlijk kan datwelquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze blij zijn als ze uit de kosten zijn, ik hoorde dat er iets minder mensen zijn gekomen als verwacht....
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
is wel een mooi liedje![]()
of mag ik dat niet zeggen.....
Dat heb ik ALLEEN bij jou gedaan.................quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat niet... Maar je belt wel terug om vragen te stellen als 'Hoe ziet je vriend eruit' en 'Heeft die kat ook een lekker kontje'!
Voor die lening kwam je bij mij hequote:Op zondag 3 augustus 2008 18:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat heb ik ALLEEN bij jou gedaan.................
Ja en toen wou je langskomen... Ik moest mijn kat in de schuur verbergenquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat heb ik ALLEEN bij jou gedaan.................
SSSssssshhhttt......................willen de mensen die ik WEL gebeld hebquote:
Jij had kattensaté heus wel lekker gevonden als je het geprobeerd had !!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:51 schreef Disana het volgende:
Ja en toen wou je langskomen... Ik moest mijn kat in de schuur verbergen
Sly is als de dood dat zijn vijanden, bedreigers, schuldeisers, exsecteleden in dequote:Op zondag 3 augustus 2008 18:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
In de PPPS kom je gewoon live in de uitzending. Slijk durft dat niet aan.
Het heeft hier maar een beetje gesputterd, van mij mag er wel een wolkbreuk komen hier.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:52 schreef Dementor het volgende:
Het mag wel even stoppen met regenen, dan kan ik fietsen.
Ik zal het zeggen, wolken naar LS toe!quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het heeft hier maar een beetje gesputterd, van mij mag er wel een wolkbreuk komen hier.
Maar mocht er iets gebeuren, dan is hij er wel weer.... dus allemaal bellen naar 06-PMLSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |