quote:
Jup, probeer het eens een keer. Het is niet zo eng als het lijkt, maar laat wel je vlasbaardje staan. Zelfs jij kunt dan binnenkomen in iets anders dan het buurthuis.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jup, probeer het eens een keer. Het is niet zo eng als het lijkt, maar laat wel je vlasbaardje staan. Zelfs jij kunt dan binnenkomen in iets anders dan het buurthuis.
Hmm, ik kan niet ontkennen dat ik de meeste nummers van hun wel prettig vind aanhoren. Bij deze heb je voor het eerst aan me bewezen niet volledig vreemd te zijn.quote:
Ajax hooliganquote:
Jep, tof tochquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:36 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest, maar dat is toch een redelijk emo-paradise?
Sorry hoor maar Beauregard .quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zo kun je het ook uitdrukken, inderdaad.
Verder wil ik bij deze even melden dat het enorm triest is om 'dronken' een topic te openen. Als je echt dronken bent dan heb je echt wel iets beters te doen dan een topicje te openen op FOK!.
Echt, wat ben je dan een treurig geval. Dan kom je na een avondje stappen thuis, geen wijf gescoord omdat je een nerd bent, niet bewogen omdat je autistische trekjes hebt, uitgelachen door meisjes omdat je ronduit lelijk bent. Wat doe je dan? Vraag het supertard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tokio Hotel, fokking rot op tyfusTHfan. Ga dood, krijg de cholera, vuile tmf-kijker.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:41 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Als je een stramme kabouter in je broek krijgt van Tokio Hotel wel, ja.
die ene meid daarvan is wel lekkerquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:41 schreef Beauregard het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:41 schreef supertard het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Beauregard .
Ik weet dat je het leuk vind om iedereeen de grond in te stampen op fok, maar hoogst waarschijnlijk ben jij jezelf aan het reflecteren in je verhaal.
Zoals ik al zei, je probeert jezelf alleen maar beter te voelen om andere hier de grond in te stampen.
Waarom? Vraag het Beauregard, IRL scoort hij zo laag dat die zijn dagen toch maar op FOK! moet doorbrengen.
En dan begin je over mij dat ik geen meisje gescoort heb, terwijl die van jou enkel JPEG van hun achternaam heten.
Er zit dus een behoorlijk grote discrepantie tussen ons, Meneer Beauregard.
Dag Beauregard.
Ik vind hem niet grappig, en mag hem niet zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag Beauregard dan ook niet, maar jou helemaal niet.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Zittuh daar wijvuh in dan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:41 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik zou haar lekker afrukken als ik jou was, wel geyl.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
die ene meid daarvan is wel lekker
Ik zou haar clitje zo hard zuigen dat ie geheel mijn keel in schuift!quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou haar lekker afrukken als ik jou was, wel geyl.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:41 schreef supertard het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Beauregard .
Ik weet dat je het leuk vind om iedereeen de grond in te stampen op fok, maar hoogst waarschijnlijk ben jij jezelf aan het reflecteren in je verhaal.
Zoals ik al zei, je probeert jezelf alleen maar beter te voelen om andere hier de grond in te stampen.
Waarom? Vraag het Beauregard, IRL scoort hij zo laag dat die zijn dagen toch maar op FOK! moet doorbrengen.
En dan begin je over mij dat ik geen meisje gescoort heb, terwijl die van jou enkel JPEG van hun achternaam heten.
Er zit dus een behoorlijk grote discrepantie tussen ons, Meneer Beauregard.
Dag Beauregard.
Poeh, dat is inderdaad net zo slecht onderbouwd als mijn verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar laat ik je uit de waan helpen. Ik probeer geen mensen de grond in te stampen. Als jij dat wel zo ervaart neem je dit forum eigenlijk net iets te serieus. Da's niet zo best.
En mezelf reflecteren? Waarom zou ik dat doen? Als ik hier mezelf zou gaan reflecteren krijg je toch alleen maar reacties als: "TUUUURLIJK!". Waarom? Omdat ik voldoe aan het profiel waar menig FOK!ker zegt aan te voldoen, wat natuurlijk niet zo is.
Inderdaad, WO'er, appetijtelijke vriendin, sociaal leven en bovenal: niet zo verdomd achterlijk als het gros hier op FOK!.
GEIL HE?!![]()
Ik vind het wel grappigquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind hem niet grappig, en mag hem niet zo.
Ik mag Beauregard dan ook niet, maar jou helemaal niet.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tokio Hotel, fokking rot op tyfusTHfan. Ga dood, krijg de cholera, vuile tmf-kijker.
Maar kijk Beauregard, als elke Fok!ker zegt aan dat profiel te voldoen, hoe weet jij dan dat iedere andere Fok!ker niet aan dat profiel voldoet, en hoe weten wij dat jij wel aan dat profiel voldoet?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:47 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Poeh, dat is inderdaad net zo slecht onderbouwd als mijn verhaal.
Maar laat ik je uit de waan helpen. Ik probeer geen mensen de grond in te stampen. Als jij dat wel zo ervaart neem je dit forum eigenlijk net iets te serieus. Da's niet zo best.
En mezelf reflecteren? Waarom zou ik dat doen? Als ik hier mezelf zou gaan reflecteren krijg je toch alleen maar reacties als: "TUUUURLIJK!". Waarom? Omdat ik voldoe aan het profiel waar menig FOK!ker zegt aan te voldoen, wat natuurlijk niet zo is.
Inderdaad, WO'er, appetijtelijke vriendin, sociaal leven en bovenal: niet zo verdomd achterlijk als het gros hier op FOK!.
GEIL HE?!
Heheh, turlich.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:47 schreef Beauregard het volgende:
Omdat ik voldoe aan het profiel waar menig FOK!ker
sociaal leven
Ik ben het met sackboy eensch!!!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:50 schreef Sackboy het volgende:
Derhalve: pics van je vriendin or bust!
Juicyhil is emoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |