Ik hoop Ten Napelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:15 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is Snoeks vs Ter Napels
Benieuwd wie d'r gaat winnen

Dat moet natuurlijk een eitje voor Evert gaan worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:15 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is Snoeks vs Ter Napels
Benieuwd wie d'r gaat winnen

Ze zitten er in ieder geval allebei, dus we hebben sowieso Evert.quote:

bummer...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:38 schreef Ciolekfan het volgende:
Zal ik eens doen, maar zal niet meer lukken voor de OS...

Volgens NOS-TT pagina 224 tot 17.40 uur.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:27 schreef sbientje het volgende:
nou ik ga kijken hoor, met dit weer kan je weinig anders (en volgens mij is het om 2 uur nog zo'n bagger)
weet iemand tot hoe laat het duurt ong?

Meligheid troef, waarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Snoeks en Ten Napel zijn wel een leuke combi denk ik

Ja, mijn vs was ook meer bedoeld als wie gaat de ander de loef afsteken tijdens het commentaar. Gebeurd er genoeg voor Frank om grappen over te maken en gaat Evert op routine (klasbak ed.) of gaat ie nieuwe klasiekers opvoerenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:43 schreef ElmarO het volgende:
Ze zitten er in ieder geval allebei, dus we hebben sowieso Evert.

okee mooiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens NOS-TT pagina 224 tot 17.40 uur.

Ah, dan begreep ik het niet helemaal goed. Het belooft in ieder geval dolle pret te worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:13 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ja, mijn vs was ook meer bedoeld als wie gaat de ander de loef afsteken tijdens het commentaar. Gebeurd er genoeg voor Frank om grappen over te maken en gaat Evert op routine (klasbak ed.) of gaat ie nieuwe klasiekers opvoeren

Toch wel aardig van ze dat ze daar netjes rekening mee houden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:16 schreef sbientje het volgende:
[..]
okee mooi
ik ga om een uur of 6 weg, uit eten

ja dat vind ik ook wel jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:20 schreef ElmarO het volgende:
Toch wel aardig van ze dat ze daar netjes rekening mee houden.
 en ik ga niet eens naar de chinees
 en ik ga niet eens naar de chinees  

Als het goed is via http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/0 ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:46 schreef Federer-fan het volgende:
Is er straks ergens een stream waarvoor geen download nodig is?

Als hoeveelste land komt Zwitserland voorbij?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:11 schreef thloreg het volgende:
Gezien mijn achtergrond/afkomst ga ik even met gepaste trots kijken naar m'n moederland [ afbeelding ] natuurlijk. Het mooie is dat Turkije als 3de land in de openings-ceremonie langskomt en Nederland 150st!
kortom: [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] maar ook Hup Holland hoor.

Daarvoor moet je Microsoft Silverlight installeren (zit op werk en daar kan ik niks downloaden). Heeft iemand iets waarvoor geen download nodig is?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als het goed is via http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/0 ?

quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als hoeveelste land komt Zwitserland voorbij?

Hoeft volgens mij niet. Je kan het ook met WMP afspelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daarvoor moet je Microsoft Silverlight installeren (zit op werk en daar kan ik niks downloaden). Heeft iemand iets waarvoor geen download nodig is?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |