en H a n n equote:De streeflengte voor deze jongen is 195.5cm.
Een eindlengte van 9 centimeter boven of onder de streeflengte is normaal.
quote:De streeflengte voor dit meisje is 182.5cm.
Een eindlengte van 9 centimeter boven of onder de streeflengte is normaal.
In mijn geval klopte het niet, zou naar schatting röntgen 1.76 worden ben alleen blijven hangen op 1.68.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:12 schreef lady-wrb het volgende:
op die manier kom ik voor luca op 1,79.
die andere lengte is vastgesteld aan de hand van een röntgenfoto van zijn hand.
dat is gedaan toen hij 1 was.
zou zoiets nog veranderen in de loop van de jaren?
hema en coolcat of cars af geprobeerd?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:23 schreef lily het volgende:
ja, ken ik
en in de breedte zijn ze dan veel te groot (bij Damon dan want hij is 1.36 en weegt 24 kilo)
Ik kocht altijd de broeken bij H&M met elastiek in de band. Maar die gaan maar tot 128. Probleem dus...
Ik vind ze er prima uitzienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:43 schreef lily het volgende:
@ Rewimo: hmm, Action.. is dat wel een beetje leuk model dan![]()
Cas heeft altijd last van die knoopjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:46 schreef easy-going het volgende:
Hier ook het probleem dat als de broeken net een beetje lekker gaan zitten ze hoog water hebben.
Ik heb ze ook met elastiek erin, maar op de een of andere manier zit dat toch niet zo lekker.
Timo ook : ik naai dus nu gewoon een stuk elastiek in zijn broeken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Cas heeft altijd last van die knoopjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |