Hij wordt 9 in september alweer, een hele vent wordt het alquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:50 schreef Luchtbel het volgende:
He wat sneu LadyS, hopelijk is ze gauw beter.
En fijn dat het goed ging bij jullie allemaal. Dat eerste dagje.
En Erodome, hoe oud is jouw zoon ook alweer ongeveer? Dat lijkt me ook gek om dan weer een aantal weken een groter kind wel in huis te hebben en vervolgens weer niet.
Jolie moet één middag in de week naar bso. De tweede week kan ik haar meteen niet zelf ophalen, mijn zus haalt haar dan. Ze wilde Jolie dan eigenlijk meteen om 13:15 uur uit school halen maar ik ben bang dat het dan te lang duurt voordat ze weer naar bso gaat. Het is altijd maar afwachten zulke dingen en kijken met werken en hoe het gaat wat er allemaal kan. Ik kan de eerste schooldag ook niet langer dan een kwartiertje blijven. Sneu vind ik ook maar het is niet anders....
ze gaat inderdaad nu naar groep 3(klas 1).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Wat naar dat ze er zo'n moeite mee hebben, knor. Hopelijk wennen ze snel hè. Alicia gaat nu naar groep 3 begrijp ik? Spannend hoor.
zo lang wordt luca volgens de kinderartsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het risico is dat hij te vroeg z`n groeispurt maakt, en daardoor te klein blijft. Ik zou graag zien dat hij langer dan 1.70 wordt..daaronder is toch vrij kort voor mannen.
Dat hangt er wmb van af wat de uiteindelijke lengte dan zal gaan worden. Ik hoef hem echt niet koste wat kost naar de 1m80 te hebben..die hormonen zal ook niet geweldig gezond zijn. Dan moeten we denk ik een afweging gaan maken tussen het voordeel van meer lengte, en het nadeel van hormonen toedienen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:07 schreef Noli. het volgende:
En wat als het er naar uit ziet dat hij wel zo klein blijft?
Laten jullie het dan zo of is er een mogelijkheid tot groeihormonen ofzo?
meisjes groeien nog maar maximaal 5 centimeter na het beginnen van hun menstruatie.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het risico is dat hij te vroeg z`n groeispurt maakt, en daardoor te klein blijft. Ik zou graag zien dat hij langer dan 1.70 wordt..daaronder is toch vrij kort voor mannen.
en H a n n equote:De streeflengte voor deze jongen is 195.5cm.
Een eindlengte van 9 centimeter boven of onder de streeflengte is normaal.
quote:De streeflengte voor dit meisje is 182.5cm.
Een eindlengte van 9 centimeter boven of onder de streeflengte is normaal.
In mijn geval klopte het niet, zou naar schatting röntgen 1.76 worden ben alleen blijven hangen op 1.68.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:12 schreef lady-wrb het volgende:
op die manier kom ik voor luca op 1,79.
die andere lengte is vastgesteld aan de hand van een röntgenfoto van zijn hand.
dat is gedaan toen hij 1 was.
zou zoiets nog veranderen in de loop van de jaren?
hema en coolcat of cars af geprobeerd?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:23 schreef lily het volgende:
ja, ken ik
en in de breedte zijn ze dan veel te groot (bij Damon dan want hij is 1.36 en weegt 24 kilo)
Ik kocht altijd de broeken bij H&M met elastiek in de band. Maar die gaan maar tot 128. Probleem dus...
Ik vind ze er prima uitzienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:43 schreef lily het volgende:
@ Rewimo: hmm, Action.. is dat wel een beetje leuk model dan![]()
Cas heeft altijd last van die knoopjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:46 schreef easy-going het volgende:
Hier ook het probleem dat als de broeken net een beetje lekker gaan zitten ze hoog water hebben.
Ik heb ze ook met elastiek erin, maar op de een of andere manier zit dat toch niet zo lekker.
Timo ook : ik naai dus nu gewoon een stuk elastiek in zijn broeken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Cas heeft altijd last van die knoopjes.
nou, ik ook. En dan ben ik met mijn 1.80 niet eens héél klein.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie dat echt zo voor me over een jaar of 10, een OUD-meet met allemaal hele lange kinderen en kleine mama's
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie dat echt zo voor me over een jaar of 10, een OUD-meet met allemaal hele lange kinderen en kleine mama's
oeps dan kijk merijn je dus bijna in de ogenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:41 schreef moussy het volgende:
[..]René scheelt niet zo heel veel meer met mij, maar dat kan al snel met mijn 1.54
En vandaag kwam ze helemaal niet blij de klas uitquote:
Och, de tranen springen me in de ogen. Jolie kan zoveel juist, ze is zo'n knap kind. Ik begrijp dat je dat echt rottig vindt. Natuurlijk betekent het niet dat het echt rottig ís, maar zoals je zelf zegt: "Het is wel Jolie."quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
En vandaag kwam ze helemaal niet blij de klas uit![]()
'Ik kan niks en ik ben te klein. Mag ik morgen bij jou blijven?'
Niet leuk. Ondanks dat de juf zei dat ze ook echt wel plezier gehad heeft en dat ik heus wel weet dat het maandag allemaal weer anders kan zijn. Gewoon echt niet leuk.
ow joh, als je eens wist hoe vaak Liam uit school komt met "het is niet leuk en ik wordt gepest en en en..." ik heb ook het idee dat ze (of sommige dan) zich even moeten afreageren na school. het is vermoeiend in het begin allemaal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
En vandaag kwam ze helemaal niet blij de klas uit![]()
'Ik kan niks en ik ben te klein. Mag ik morgen bij jou blijven?'
Niet leuk. Ondanks dat de juf zei dat ze ook echt wel plezier gehad heeft en dat ik heus wel weet dat het maandag allemaal weer anders kan zijn. Gewoon echt niet leuk.
Welnee, ze schrijven dat weg onder doktersbezoek, ziek of wat dan ook, niet druk om maken, als het kind op is en zo verschrikkelijk verdrietig van vermoeidheid kan ik me niet voorstellen dat ze er echt moeilijk om doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:34 schreef Lois het volgende:
Wat een leuke verjaardag Cas
LB het is heel herkenbaar hoor, Iris is hier de 1e weken dagelijks boos geweest omdat ze nog niet had leren lezen en schrijven. Iris was afgelopen donderdag bij een vriendinnetje lunchen en ik zag haar weer toen ik Bram na de lunch in de klas bracht. Het was hartstikke leuk geweest bij het vriendinnetje maar toen ze mij zag storte ze in elkaar en kon alleen nog maar huilen. Doodmoe was ze, en na een tijdje te hebben gepraat zagen juf en ik allebei wel in dat we haar niet konden troosten, ze moest gewoon een dutje doen. Ik heb haar lekker mee naar huis genomen en we hebben heerlijk op de bank gelegen samen.
Zo fijn als dat nog kan, als ze eenmaal 5 is zal dat erg moeilijk worden....
Ik las er iets over net..... Wát verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:30 schreef Stout het volgende:
Gisteren is er hier in de buurt een 8-jarige jongetje uit een boom gevallen...6 meter naar beneden...dood
Trauma helicopter en 2 ambu's + motor ambu, maar hij is later in het ziekenhuis overleden.
Vreselijk zo iets....je kind buiten laten spelen en het dan zo verliezen...
Onze mannen klimmen ook in bomen, ik moet er niet aan denken dat dit bij ons ook had kunnen gebeuren.
Ze waren flink onder de indruk en durven niet meer in de boom te klimmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |