quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:50 schreef Luchtbel het volgende:He wat sneu LadyS, hopelijk is ze gauw beter.
En fijn dat het goed ging bij jullie allemaal. Dat eerste dagje.
En Erodome, hoe oud is jouw zoon ook alweer ongeveer? Dat lijkt me ook gek om dan weer een aantal weken een groter kind wel in huis te hebben en vervolgens weer niet.
Jolie moet één middag in de week naar bso. De tweede week kan ik haar meteen niet zelf ophalen, mijn zus haalt haar dan. Ze wilde Jolie dan eigenlijk meteen om 13:15 uur uit school halen maar ik ben bang dat het dan te lang duurt voordat ze weer naar bso gaat. Het is altijd maar afwachten zulke dingen en kijken met werken en hoe het gaat wat er allemaal kan. Ik kan de eerste schooldag ook niet langer dan een kwartiertje blijven. Sneu vind ik ook maar het is niet anders....
Hij wordt 9 in september alweer, een hele vent wordt het al

Ik hoor sommige ouders zeggen dat ze het wel fijn vinden, weer wat rust in huis, maar ik vind er niks aan, het is zo gezellig met hem thuis, hij is ook nog zat weg door spelen e.d., maar ze spelen hier ook veel, het is een huis vol bedrijvigheid in de vakantie, veel volk over de vloer.
Ik kan daar echt van genieten.
Maar hij geniet, heeft al een mooi griezelboek te pakken die geshowt werd vanmorgen(met een knijpkamer met allemaal vingers, een skelettenkamer, erg leuk allemaal), een vriendje van hem is blijven zitten en zit nu naast hem, vorig jaar zaten ze niet in dezelfde klas, dus die zijn door het dolle heen, hij vindt de juf super.
Het gaat een mooi schooljaar worden als het even meezit zo te zien.
Maar voor mij blijft het wennen zo zonder die drukte in huis, moet weer even wennen aan mezelf vermaken ipv die kleine kletskous en een berg andere kinderen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.