Ja idd, je ouders zijn geboren en waren meteen met elkaar getrouwd en hadden kinderen! Jouw ouders hebben nooit sex gehad. en zijn ervan overtuigd dat hun kinderen dat ook niet doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:03 schreef F04 het volgende:
Het lijkt mij namelijk geen leuke gedachte dat je ouders evt alles kunnen horen en weten dat je met je vriendin bezig bent.
Je kent de ouders van TS?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:07 schreef ruud.nl het volgende:
Gewoon thuis natuurlijk, die mensen zijn ook niet achterlijk.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:16 schreef Rosbief het volgende:
Ik mag het gewoon thuis doen, op voorwaarde dat mijn vader ook een keer mag batsen met mijn chick.
Prima deal toch?![]()
Gewoon thuis met de meid, maar niet, zoals hier beneden al werd gezegd, om 3 uur 's middags. Maar mijn ouders zijn ook 6 maanden voor de geboorte van mijn oudste zus getrouwdquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:03 schreef F04 het volgende:
Waar hebben jullie eigenlijk seks terwijl je nog bij je ouders woont? Het lijkt mij namelijk geen leuke gedachte dat je ouders evt alles kunnen horen en weten dat je met je vriendin bezig bent. Hebben jullie gewacht met seks toen je het ouderlijk huis uitging, of deden jullie het op plaatsen buiten het ouderlijk huis, zoals de auto of hotel? Of hoe gaan jullie ouders hiermee om, weten ze het, of is dat onderwerp onbespreekbaar thuis?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:12 schreef botterfly het volgende:
Wat jij wil! Wij bieden geen vrijplaats aan maar wel de mogelijkheid dat ze het niet "op straat" hoeven te doen! En willen ze meer vrijheid? Dan moeten ze zorgen dat ze op zichzelf wonen. Dan hangen ze daar maar de kettingen aan het plafond.
Volgens mij woont iedereen thuisquote:
Ja, dat begrijp ik dan weer wel. Ik heb ook nooit de neiging gehad om bij m'n broerke of ouders in bed te klimmen.quote:had ik gewoon seks op mijn slaapkamer.
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nooit gesekst in m'n ouderlijk huis. Altijd bij anderen en ik ging gelukkig al vrij jong het huis uit.
Nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:59 schreef einnojS het volgende:
[..]
en zo is het maar net!
Moet gewoon kunnen, ze hebben zelf toch ook "zo nu en dan" sex!
Maaar dat betekend dus dat je wel in iemands ouderlijk huis sex hebt gehad! Of begrijp ik het verkeerd en woonde je al op je eigen voordat je voor de 1ste keer sex had?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nooit gesekst in m'n ouderlijk huis. Altijd bij anderen en ik ging gelukkig al vrij jong het huis uit.
Nooit in iemands ouderlijk huis, want mijn sekspartners woonden allemaal al op zichzelf (waren ouder dan ikquote:Op zondag 3 augustus 2008 03:05 schreef botterfly het volgende:
[..]
Maaar dat betekend dus dat je wel in iemands ouderlijk huis sex hebt gehad! Of begrijp ik het verkeerd en woonde je al op je eigen voordat je voor de 1ste keer sex had?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:55 schreef Droomert het volgende:
Moest ik eens proberen en dat hun erachter kwamen
Meestal gewoon bij vriendje thuis
Ouders doen niet aan seks en kinderen ook niet. Het is geheel bezijden de waarheid maar het maakt het allemaal wel zo makkelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:12 schreef botterfly het volgende:
Beide kinderen (leeftijd boven 20 ) wonen nog thuis. Als ze een partner meenemen en die blijft slapen weten wij echt wel wat er gebeurd. Echter wij hoeven er geen deelgenoot van te zijn. Dus hier is het ook niet om 3 uur: ik heb zin ga je mee naar boven. Bekrompen dan? Wat jij wil! Wij beiden geen vrijplaats aan maar wel de mogelijkheid dat ze het niet "op straat" hoeven te doen! En willen ze meer vrijheid? Dan moeten ze zorgen dat ze op zichzelf wonen. Dan hangen ze daar maar de kettingen aan het plafond.
ik w8 tot ik de 25 miljoen winquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:03 schreef F04 het volgende:
Hebben jullie gewacht met seks toen je het ouderlijk huis uitging
als het niet mag slaapt je vriend of vriendin op een ander kamerquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:06 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk heb ik geen idee of het "toegestaan" was, nooit gedaan.
Ik weet niet of die ouwe dat wel zou willen met mijn chick (ladyboy)????quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:16 schreef Rosbief het volgende:
Ik mag het gewoon thuis doen, op voorwaarde dat mijn vader ook een keer mag batsen met mijn chick.
Prima deal toch?![]()
Nou 'mijn kind doet dat niet'. Dat namelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:06 schreef fratsman het volgende:
Gewoon thuis altijd gedaan. Jezus, wat voor bekrompen ouders heb je als je niet eens thuis kunt batsen?
Niet oudergeworden dan 10 jaar toenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het gewoon thuis gedaan. Net alsof ze dat niet wisten
We deden wel altijd erg stil
Beetje matig moment was toen mijn broertje van 10 ineens zonder kloppen mijn kamer binnen walste
Maakt het wel wat spannender natuurlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar liever niet in ouderlijk huis, want je moet dan toch aardig stil zijn en opletten etc etc..
Dat is waar.. maar ik hou meer van spanning als familieleden niet in het verhaal voorkomenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 06:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maakt het wel wat spannender natuurlijk
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:46 schreef Poeke het volgende:
Daartegenover staat dat ik op mijn 20e 4 maanden iets had met een jongen (hij 23) die 120 km van me af woonde. De tijd was aangebroken dat ik zijn ouders ging ontmoeten(hij was tot die tijd gewoon bij mij thuis geweest) Zo gezegd zo gedaan, netjes voorgesteld, gezellig in de tuin gezeten enzo, de avond brak aan. Vraagt zijn moeder heel attent: "Moeten we je even afzetten op het station straks? Hoelaat gaat je trein?" Ik kijk mijn vriend aan en die stamelt tegen zijn ouders "Uh, ja.. we dachten eigenlijk dat ze hier bleef slapen" Zegt zijn moeder: "Oh, geen probleem hoor *glimlach* Dan maak ik even de logeerkamer in orde" en dat deed ze
![]()
Had ik ooit met een Zweeds vriendinnetje, ik was daar met de millennium wisseling, en we gingen een dagje snowboarden en vervolgens bij haar oma slapen (woonde vlakbij).. Bedtijd kwam, en zij sliep bij oma in bed, en ik boven in de logeerkamer...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:46 schreef Poeke het volgende:
Toen ik 15 was (bijna 16 hoor) had ik 2 maanden een vriendje. Op een avond vroeg mijn moeder of ie niet eens een keertje wilde blijven slapen
Mijn moeder is dan ook van de hippie-generatie maar was toch enigszins verbaast.
Daartegenover staat dat ik op mijn 20e 4 maanden iets had met een jongen (hij 23) die 120 km van me af woonde. De tijd was aangebroken dat ik zijn ouders ging ontmoeten(hij was tot die tijd gewoon bij mij thuis geweest) Zo gezegd zo gedaan, netjes voorgesteld, gezellig in de tuin gezeten enzo, de avond brak aan. Vraagt zijn moeder heel attent: "Moeten we je even afzetten op het station straks? Hoelaat gaat je trein?" Ik kijk mijn vriend aan en die stamelt tegen zijn ouders "Uh, ja.. we dachten eigenlijk dat ze hier bleef slapen" Zegt zijn moeder: "Oh, geen probleem hoor *glimlach* Dan maak ik even de logeerkamer in orde" en dat deed ze
![]()
Ben netjes is de logeerkamer gaan liggen en 's nachts gewoon bij mijn vriend in bed gekropen en toen ik 's morgens zijn vader op de gang tegenkwam heb ik er nooit meer wat over gehoord en sliep ik lekker bij mijn vriend in bed.
Die Brabander blijft voor eeuwig in me zitten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:06 schreef Guus Muisarm het volgende:
Volgens mij woont iedereen thuis![]()
Dat vind ik echt een instelling van niets, sommige ouders leggen hun kinderen belachelijke regels op of voeden hun kinderen gewoon op een foute manier op, en dat kun je naar mijn mening niet goedkeuren met het argument 'haar huis, haar regels'. Zou je dat ook zeggen als je een pak slaag kreeg van je ouders?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:02 schreef Oblivion het volgende:
Maar heb mijn moeder nooit die 3 jaar verweten, het is haar huis, haar regels.
Ik vind dat geen vergelijking.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een instelling van niets, sommige ouders leggen hun kinderen belachelijke regels op of voeden hun kinderen gewoon op een foute manier op, en dat kun je naar mijn mening niet goedkeuren met het argument 'haar huis, haar regels'. Zou je dat ook zeggen als je een pak slaag kreeg van je ouders?
Ja, waarom rekening houden met anderenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Mijn en zijn ouders vinden het prima, zolang ze het maar niet horen.
Maar goed, ik hou er geen rekening mee dat ze het weleens zouden kunnen horen. Zowel bij hem thuis als bij mij thuis, gewoon jezelf laten gaan
Dat vind ik helemaal niet. Het komt overigens ook lichtelijk sadistisch over.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik vind dat geen vergelijking.
Als zij het geen prettig idee vind dat haar dochter boven ligt te batsen, is dat haar goed recht.
Nee, niet mee eens.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet. Het komt overigens ook lichtelijk sadistisch over.
En de vergelijking is niet krom, want je past immers hetzelfde principe toe.
Zoals je zelf zegt: je hebt zelf 3 jaar moeten aanmodderenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:02 schreef Oblivion het volgende:
Oh, mijn ouders hebben ons toch langer dan 3 jaar laten aanmodderen...
Toen kwam ik op het geniale idee om eens langs neus en lippen te zeggen dat het best te doen was tussen de vrachtwagens op een verlaten parkeer terrein.
Volgende dag kreeg ik te horen dan vriendjelief gewoon mocht blijven slapen.
Maar heb mijn moeder nooit die 3 jaar verweten, het is haar huis, haar regels.
Zo zal het bij mij en mijn kind ook gaan.
Eerst maar eens een leuk vriendinnetje (of vriendje, who knows) aan de haak slaan en kijken of het blijft.
Dat elk ander weekend een ander liefje...nee, daar hoeft ie niet mee aan te komen.
Ook mee eens, zeg ook niet dat ik mijn zoon 3 jaar lang laat aanmodderen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:02 schreef Poeke het volgende:
[..]
Zoals je zelf zegt: je hebt zelf 3 jaar moeten aanmodderenHeeft dat je weerhouden om het ergens anders te doen in die 3 jaar (misschien ook op plaatsen die niet helemaal je van het waren) Je doet dat je zoon/dochter toch niet aan??
Dat je enigszinds gereserveerd bent met een nieuwe relatie oke, maar als dat toch al een maandje of 2 duurt zou ik er verder niet moeilijk over doen (mits geen overlast natuurlijk). Dat soort dingen horen nou eenmaal bij je jeugd.
waar moet je het anders doen? buiten is leuk voor een keer, maar om nou elke keer als je zin hebt de bosjes op te zoeken of buiten te gaan "wandelen" gaat ook opvallen :xquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:41 schreef Paramnesia het volgende:
Wat hebben jullie libereale ouders gehad zeg. In al die jaren zouden mn ballen erafgehakt zijn en ik neergeknald als ze er ooit achter waren gekomen dat ik het in hun huis deed. Laat staan dat ik het durfde te doen.
Laten we eerlijk wezen, ik vind het alleen maar juist dat je niet binnen 1 week met elkaar ligt te hobbien. Mijn ouders hebben er nooit iets over gezegd, maar ik vond het niet nodig om mijn vriendin binnen een week in mijn bed te hebben.... Misschien wel een ongeschreven fantsoens norm die ze mij hebben bijgebrachtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:02 schreef Poeke het volgende:
[..]
Zoals je zelf zegt: je hebt zelf 3 jaar moeten aanmodderenHeeft dat je weerhouden om het ergens anders te doen in die 3 jaar (misschien ook op plaatsen die niet helemaal je van het waren) Je doet dat je zoon/dochter toch niet aan??
Dat je enigszinds gereserveerd bent met een nieuwe relatie oke, maar als dat toch al een maandje of 2 duurt zou ik er verder niet moeilijk over doen (mits geen overlast natuurlijk). Dat soort dingen horen nou eenmaal bij je jeugd.
Je verwart fatsoen met aangeleerde, onzinnige preutsheid.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:46 schreef Roel0f het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, ik vind het alleen maar juist dat je niet binnen 1 week met elkaar ligt te hobbien. Mijn ouders hebben er nooit iets over gezegd, maar ik vond het niet nodig om mijn vriendin binnen een week in mijn bed te hebben.... Misschien wel een ongeschreven fantsoens norm die ze mij hebben bijgebracht![]()
na 1,5 maand bleef mijn toenmalige vriendin slapen... 3 jaar lang, en daar is weer niks raars aan
Als je op jezelf woont moet je ook de juiste fantsoens normen weten, en niet iedere vrouw/man die lief lacht je hobbykamer laten zien.
ja want je dochter mag met jan en allemaal in bed stappen...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je verwart fatsoen met aangeleerde, onzinnige preutsheid.
Waarom niet? Dat heeft niets met fatsoen te maken. Er is geen enkele goede, rationele reden te bedenken waarom dat een probleem is.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
ja want je dochter mag met jan en allemaal in bed stappen...
En wat voor wijsheid krijg je kind hiervan mee dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat heeft niets met fatsoen te maken. Er is geen enkele goede, rationele reden te bedenken waarom dat een probleem is.
Dat is alleen maar jouw kromme interpretatie, omdat jij blijkbaar een ontzettend negatief oordeel hebt over mensen die nogal rondneuken. Om dat complex nou op je kinderen over te willen brengen, tja... dat lijkt me niet zo'n goed plan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En wat voor wijsheid krijg je kind hiervan mee dan?
Dat ze "makkelijk" is?
Dat ze "gebruikt" wordt? (want bij hunnie kan je lekker neukuh)
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:17 schreef DainBramage het volgende:
mij schoonvader sprak een keer zijn bewondering uit voor mijn uithoudingsvermogen en tempo.
Bij mijn vrindin thuis was het goed te horen als je op zolder 'sliep.' Mijn schoonouders sliepen eronder.
Kijjk, de jeugd doet niet meer aan sport, maar doet dit daarentegenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:17 schreef DainBramage het volgende:
mij schoonvader sprak een keer zijn bewondering uit voor mijn uithoudingsvermogen en tempo.
Bij mijn vrindin thuis was het goed te horen als je op zolder 'sliep.' Mijn schoonouders sliepen eronder.
Je bent nogal slaapverwekkend blijkbaarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:46 schreef Roel0f het volgende:
[..]
na 1,5 maand bleef mijn toenmalige vriendin slapen... 3 jaar lang, en daar is weer niks raars aan
Je woont niet toevallig in Oostenrijk?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:31 schreef DoggyDog het volgende:
[..]
Kijjk, de jeugd doet niet meer aan sport, maar doet dit daarentegen![]()
Muah, ik leef in de kelder (omgebouwd tot woonruimte) en de rest leeft 2 verdiepinge hoger. Geen last van evnetueel gekreun dus (desnoods zet ik muziek aan). Voordeel is wel dat je hier een grote ruimte hebt zodat je verscheidene dingen kan uitproberen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je bent nogal slaapverwekkend blijkbaar
Met verbazing en sprakeloos heb ik de reacties van Heiden6 gelezen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:58 schreef Oblivion het volgende:
Weet je wat?
Jij krijgt gelijk!![]()
Ik gun je 7 dochters!
Nee, timboektoequote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:54 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Je woont niet toevallig in Oostenrijk?
komop je bent van '85.. lerkker naieve ouders heb je dan zeg.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:55 schreef Droomert het volgende:
Moest ik eens proberen en dat hun erachter kwamen
Meestal gewoon bij vriendje thuis
Ook op zolder en op de kamer van je ouders ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:08 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
komop je bent van '85.. lerkker naieve ouders heb je dan zeg.
* Sport_Life deed gewoon overal thuis..
Nog steeds wanhopig?quote:
Der is natuurlijk een middenweg tussen jezelf goedkoop en duur maken. Verder is alles rationeel bekijken heel leuk, maar niet echt praktisch (helaas:)). Probleem is altijd dat je een maatschappij hebt waarin je als persoon graag geaccepteerd wil worden (dat maakt een mens gelukkiger). Als het maatschappelijk gezien not done is om met jan en alleman naar bed te gaan, dan zou ik mijn kind dat ook bijbrengen. Omdat ik wil dat zij niet later door iedereen aangekeken wordt als slet of hoer. Of ik het echt erg vind dat mijn kind sex heeft als ze daar zin in heeft staat daar een beetje los van.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:46 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben het eens met heiden6.
Als je zoon/dochter dat graag wil, waarom niet?
Het is bij de christenen zo dat het een schande is dat je met verschillende mensen naar bed gaat.
En als je "Waarom?" vraagt krijg je antwoorden als "dat hoort niet" of "dan ben je goedkoop".
Waarom is het zo goed als je jezelf heel "duur" maakt en maagd blijft tot je 30ste. Ik kan er geen antwoord op bedenken? En ik denk dat de christenen dat ook niet kunnen, want ik heb nog nooit een verklaring van ze gehoord.
het hemelse mag je pas beleven als je getrouwd bentquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:46 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben het eens met heiden6.
Als je zoon/dochter dat graag wil, waarom niet?
Het is bij de christenen zo dat het een schande is dat je met verschillende mensen naar bed gaat.
En als je "Waarom?" vraagt krijg je antwoorden als "dat hoort niet" of "dan ben je goedkoop".
Waarom is het zo goed als je jezelf heel "duur" maakt en maagd blijft tot je 30ste. Ik kan er geen antwoord op bedenken? En ik denk dat de christenen dat ook niet kunnen, want ik heb nog nooit een verklaring van ze gehoord.
Wat is er mis met een slet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:46 schreef LoPrEtNi het volgende:
[..]
Der is natuurlijk een middenweg tussen jezelf goedkoop en duur maken. Verder is alles rationeel bekijken heel leuk, maar niet echt praktisch (helaas:)). Probleem is altijd dat je een maatschappij hebt waarin je als persoon graag geaccepteerd wil worden (dat maakt een mens gelukkiger). Als het maatschappelijk gezien not done is om met jan en alleman naar bed te gaan, dan zou ik mijn kind dat ook bijbrengen. Omdat ik wil dat zij niet later door iedereen aangekeken wordt als slet of hoer. Of ik het echt erg vind dat mijn kind sex heeft als ze daar zin in heeft staat daar een beetje los van.
soa'squote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wat is er mis met een slet?
Wie heeft er last van? Wat kan het kwaad?
Mijn rationeel gevoel zegt dat er niks mis mee is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wat is er mis met een slet?
Wie heeft er last van? Wat kan het kwaad?
Als je het slim aanpakt is dat heel makkelijk te voorkomen.quote:
Leg uitquote:zwanger[/idem]
Idem
[quote]breezah
Idemquote:geen centjes
Mooi vind ik dat juist, dat zoiets gewoon kan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:31 schreef Aiwendil het volgende:
Mijn ouders zijn daarin echt makkelijk... echt 'de eerste keer dat er n jongen over kwam (na mn 1e jeugd liefde want toen wask 10-13 en die bleef ook slapen) duwde ze een doosje condooms in m'n hand.. zo van.. als je wat doet, doe het dan iig veilig. (was toen 16, en mn vriend 18 ofzo)
Maar m'n ouders hebben er echt geen moeite mee.. Doe het dan ook gewoon in mn ouderlijk huis en alles wat daar op lijkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |