Hoe lang is dat, weet je dat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:06 schreef Nappeklapperapper het volgende:
M'n ouders hebben ook een caravan, en ja, die heeft een maximale tijd dat ie mag staan op een parkeerplaats, staat volgens mij zelfs in de wet. Als ie op 3 plaatsen staat is het vast gedeeld door 3.
TS woont vast ergens in Woensel-westquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:04 schreef Rosbief het volgende:
Heb je geen eigen oprit in die pauperbuurt van je?
Tsjah, wat wil je, als je als werkeloze familie te boek staat, dan heb je tijd om over dit soort nutteloze zaken te klagen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:47 schreef Djeez het volgende:
Idd, gewoon politie bellen! Deed mijn pa ook altijd, als ze langer dan drie dagen stonden of als er overal auto's geparkeerd stonden. En dan komen die agenten wel, makkelijker kunnen ze het niet verdienen!
eeuwigquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:47 schreef Fortitudo het volgende:
hoe lang mag je hen op eigen terrein hebben staan, de buren op de hoek hebben em al een maand staan
En heb jij daar last van ofzo??????quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:47 schreef Fortitudo het volgende:
hoe lang mag je hen op eigen terrein hebben staan, de buren op de hoek hebben em al een maand staan
ja, als ik er langs fiets erger ik me eraanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:57 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
En heb jij daar last van ofzo??????
EIGEN TERREIN.
mensen die graag in de modder ploeterenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:51 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Mensen die met sleurhut en potten pindakaas op vakantie gaan.
Kamperen in een tentje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |