Hoe lang is dat, weet je dat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:06 schreef Nappeklapperapper het volgende:
M'n ouders hebben ook een caravan, en ja, die heeft een maximale tijd dat ie mag staan op een parkeerplaats, staat volgens mij zelfs in de wet. Als ie op 3 plaatsen staat is het vast gedeeld door 3.
TS woont vast ergens in Woensel-westquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:04 schreef Rosbief het volgende:
Heb je geen eigen oprit in die pauperbuurt van je?
Tsjah, wat wil je, als je als werkeloze familie te boek staat, dan heb je tijd om over dit soort nutteloze zaken te klagen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:47 schreef Djeez het volgende:
Idd, gewoon politie bellen! Deed mijn pa ook altijd, als ze langer dan drie dagen stonden of als er overal auto's geparkeerd stonden. En dan komen die agenten wel, makkelijker kunnen ze het niet verdienen!
eeuwigquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:47 schreef Fortitudo het volgende:
hoe lang mag je hen op eigen terrein hebben staan, de buren op de hoek hebben em al een maand staan
En heb jij daar last van ofzo??????quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:47 schreef Fortitudo het volgende:
hoe lang mag je hen op eigen terrein hebben staan, de buren op de hoek hebben em al een maand staan
ja, als ik er langs fiets erger ik me eraanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:57 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
En heb jij daar last van ofzo??????
EIGEN TERREIN.
mensen die graag in de modder ploeterenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:51 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Mensen die met sleurhut en potten pindakaas op vakantie gaan.
Kamperen in een tentje.
Bungalowparkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:00 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen die graag in de modder ploeteren
vakantiebungalow
En je opa vertelde de duitsers waar onderduikers verborgen zaten? NSB'ers!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:47 schreef Djeez het volgende:
Idd, gewoon politie bellen! Deed mijn pa ook altijd, als ze langer dan drie dagen stonden of als er overal auto's geparkeerd stonden. En dan komen die agenten wel, makkelijker kunnen ze het niet verdienen!
Goeie reden knulquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:59 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ja, als ik er langs fiets erger ik me eraan
grappig dat je een oordeel kunt vellen over iemand die je niet kentquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:27 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Goeie reden knul
Ze zullen hetzelfde denken over jouw hoofd.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:29 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
grappig dat je een oordeel kunt vellen over iemand die je niet kent
proleet
Het is toch gewoon zwaar hinderlijk als je op eens je auto niet meer kwijt kan omdat er mensen zonodig een caravan moeten dumpen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
En je opa vertelde de duitsers waar onderduikers verborgen zaten? NSB'ers!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:40 schreef B.E.D het volgende:
[..]
TS woont vast ergens in Woensel-west
[ afbeelding ]
ga dan in een huis wonen met een eigen oprit ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:22 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zwaar hinderlijk als je op eens je auto niet meer kwijt kan omdat er mensen zonodig een caravan moeten dumpen?
Niet iedereen woont in een dorpquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:12 schreef B.E.D het volgende:
[..]
ga dan in een huis wonen met een eigen oprit ofzo.
Mensen die hun auto moeten parkeren op een openbare parkeerplek
laat me raden: je woont in een gehucht of op het platteland..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:12 schreef B.E.D het volgende:
[..]
ga dan in een huis wonen met een eigen oprit ofzo.
Mensen die hun auto moeten parkeren op een openbare parkeerplek
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:32 schreef mschol het volgende:
[..]
laat me raden: je woont in een gehucht of op het platteland..
eye opener: in de stad kan dat lang niet altijd
lezen is ook een kunst blijkt...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:31 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Alsof in een stad alleen maar rijtjeshuizen en flats staan.
Ik woon zelf ook in een stad, een tweekapper met oprit.
Klopt! Ik heb het ooit eens aan een wijkagent gevraagd die bij mij door de straat liep. Politie kan er weinig aan doen, want als een caravan een vak opzij wordt verplaatst, of andersom in het vak wordt neergezet, de drie dagen weer opnieuw ingaan. Wél werd diezelfde dag door de politie een aanhanger meegenomen die naast een parkeervak in het groen geparkeerd stond.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:16 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Veelal maximaal 3 dagen
moet je even je gemeente opzoeken
Wat smerig zeg! Dat soort laag huftergedrag verziekt de hele verstandhouding in een buurt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:47 schreef Djeez het volgende:
Niks mis metquote:
Dat interesseert me geen biet meer. 't is hier toch een kutwijk met egocentrische mensen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:04 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Wat smerig zeg! Dat soort laag huftergedrag verziekt de hele verstandhouding in een buurt.
zichzelf.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat interesseert me geen biet meer. 't is hier toch een kutwijk met egocentrische mensen.![]()
Denken alleen maar aan hun eigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |