quote:Orange, ik ben er zoiezo ook niet echt
Je zou bijna denken dat de gemiddelde fokker er wel minstens één onder ogen heeft gekregen waardoor iedereen hier het woord sowieso juist weet te spellen. Maar nee dus.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:46 schreef Mobster273 het volgende:
het lijkt wel een rage om KLB-topics over sowieso te openen...
Daar staat zoiezo niet tussenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:47 schreef Candera het volgende:
Komt me bekend voor.
Oh wacht: Hoe moeilijk is het nou: "sowieso"
maar had hem dan daarbij gezet....quote:Op maandag 27 maart 2006 15:48 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Daar staat zoiezo niet tussen
Dit is dus weer een nieuwe spelling!
zal ook wel nooit gebeuren lijkt mequote:Op maandag 27 maart 2006 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de gemiddelde fokker er wel minstens één onder ogen heeft gekregen waardoor iedereen hier het woord sowieso juist weet te spellen. Maar nee dus.
Ik had het dus goed?? HELL YEAHquote:Op maandag 27 maart 2006 15:45 schreef RedFever007 het volgende:
sowieso
is er ook al een topic langsgekomen over 'nieuwschierig', ook een woord wat voor een aantal mensen blijkbaar te hoog gegrepen isquote:Op maandag 27 maart 2006 15:47 schreef Candera het volgende:
Komt me bekend voor.
Oh wacht: Hoe moeilijk is het nou: "sowieso"
Mensen die zoiezo schrijven, maar sowieso bedoelenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:51 schreef Steve-O het volgende:
http://www.vandale.nl/nieuws/taalnieuws/75748
pauperquote:Op maandag 27 maart 2006 15:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dan ben je idd pauper
De Nederlandse taal verpaupert!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:51 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
is er ook al een topic langsgekomen over 'nieuwschierig', ook een woord wat voor een aantal mensen blijkbaar te hoog gegrepen is
QEDquote:
komt ook door woorden toe te voegen zoals 'blingbling'......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |