Heej binnekort is dus mijn Abbo bij Orange afgelopen, heb op dit moment een Samsung E600, 2 jarig abbo 32,50 p/maand… nou is mij dus al aangeraden om te stoppen met Orange, ik ben er zoiezo ook niet echt tevreden over, denk dat ik liever naar KPN of Vodafone oid heen wil. Alleen nu hoor en lees ik echt van alles over van die goedkope mobiel abbo’s waar ik eerlijk gezegd niet echt veel van begrijp
![]()
.
Heb me wel al wat proberen te verdiepen maar ik vraag me af wat nou het voordeligste voor mij is.
Zie het zo: Ik wil een nieuwe mobiel+abbo, voor natuurlijk zo goedkoop mogelijk en ook een echte nieuwe telefoon.. voor zeker 200min p/maand want ik heb op dit moment Orange van 32,50 das dus denk ik wel vergelijkbaar...
Ik heb al op sites gekeken zoals
www.telecomvergelijker.nl en als ik het goed begrijp kan je daar dus aanbiedingen van allerlei maatschappijen vergelijken enzo? Maar ik lees er zo veel over dak het soms niet meer echt volg dus hoop dat jullie me kunnen helpen
![]()
met wat nou het voordeligste is voor mij..
Verder moet ik me Orange nog afzeggen, met watvoor “soort” brief is dat voldoende? en stel ik regel dat via zon site, zou ik dan ook nog mn nr kunne behoude?
Alvast tnx! hoiiiii