Jazeker, 9 uurtjes, 6 uur klaar en dan eindelijk weekendquote:
werkse!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:02 schreef Deansensitized het volgende:
Ohja, Ajax gebouw... barmhartig... rellen
Trouwens wel eens tegen dat gebouw aan gezeken![]()
"Dude! Wat doe je! Dat is het Ajax clubhuis!!"
- WTF!! *zip! Rennen gek!Sta je daar met je Heerenveen t-shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Op mijn laptop had ik ook Vista, dus ben het nu wel gewend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:27 schreef Deansensitized het volgende:
Mwah, geef maar XP. Zusje heeft ook Vista op haar nieuwe laptop, maar kan er maar niet aan wennen...
Zal ik me ook proberen koest te houden vanavondquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:42 schreef Deansensitized het volgende:
Ja inderdaad... langzaamste ooit!
DEANquote:Kees
Vista, was er zo aan gewendquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:30 schreef PieterBas het volgende:
Op mijn laptop had ik ook Vista, dus ben het nu wel gewend.
Mooi hèquote:http://www.mojaveexperiment.com/![]()
Oh ja, dat ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:50 schreef mash_ het volgende:
Pileshet is gelukt met dat title gedoe
Mensen die kritiek hadden op Vista werden uitgenodigd voor een showcase van "Mojave". Wat bleek.. 80% vond het allemaal heel mooi en goed, maar wisten dus niet dat ze met Vista aan de slag waren.quote:
Met zulke dagen, ja dat vind ik ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind zo dat ik het verdiend heb.
Nee hoor, er was zelfs een topic ruim anderhalve week openquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:41 schreef Piles het volgende:
Dit wordt een nieuw diepterecord voor de StageSC![]()
\
Hallo allemaal
Hoelangquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee hoor, er was zelfs een topic ruim anderhalve week open
Ja, had het wat in de gaten... wel mooi om te zienquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mensen die kritiek hadden op Vista werden uitgenodigd voor een showcase van "Mojave". Wat bleek.. 80% vond het allemaal heel mooi en goed, maar wisten dus niet dat ze met Vista aan de slag waren.
Rustig met je Ik-ben-fanatiek-hetero-bootje varen door de Amsterdam grachten tijdens de Gay Pride is nooit grappigquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mop van de dag: Een homo die in het o-tje word genomen is nooit grappig
Was volgens mij in kerstvakantie van 2006quote:
Stage SC # 242 Zomerse taferelen of toch orkanen was van 22 augustus tot 11 september openquote:
Hele slechte film...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
Uit verveling Rat Race maar weer kijken
Vind 'm wel leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hele slechte film...
Zegt iemand die gisteren Van Wilder heeft gekeken![]()
Is Mr. Bean op tv?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind 'm wel leuk eigenlijk![]()
Ben sowieso niet iemand die ziet of een film goed of slecht is
Bij nader inzien toch maar een Mr. Bean film
Ja, ik heb echt een goede film-smaak
Goedgevulde dvd-kofferquote:
OS, deze keer maar eens kijken misschienquote:Wat heb ik een hekel aan komkommertijd, niks fatsoenlijks op tv en de OS is pas volgende week donderdag (als je de voetbalwedstrijden mee rekent). Opening is inderdaad vrijdag
Preciesquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:25 schreef Deansensitized het volgende:
En mij boeit het niet of iemand het een slechte film vind. Kijk hem gewoon en bepaal het zelf altijd wel
Ja, zo kan ik zelfs een leven hebbenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:30 schreef Deansensitized het volgende:
Begint bijna al op een leven te lijken
Maar heb ook vrienden waar ik zo nu en dan wat mee doe en rondhang somsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik zelfs een leven hebben![]()
Welk forum ben jij admin van?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar heb ook vrienden waar ik zo nu en dan wat mee doe en rondhang soms
Ik haak afquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar heb ook vrienden waar ik zo nu en dan wat mee doe en rondhang soms
Moeders is ook binnenquote:
Ja maandag, maar morgen pas inpakkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, toch niet
Koffers al ingepakt?
Maandag gaan jullie weg toch
Ben me toch een portie gaarquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maandag, maar morgen pas inpakken
Ja ik ook man, echt niet normaal laatste paar dagen. Zo tegen de avond is het helemaal mis.quote:
Jaquote:
Als zo'n beetje sinds ik leef zeg maarquote:En sinds wanneer heb jij een zus
Omdat jullie al veel over mij weten, maar over mijn omgeving verder niet zoveel. En ja, dat is bewustquote:En waarom weten wij dat niet?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:47 schreef Houniet het volgende:
PICS PILES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Het is al heel wat dat er foto's van mij online staanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:50 schreef Deansensitized het volgende:
Maar word nu wel tijd voor een foto![]()
Ohquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:02 schreef Deansensitized het volgende:
Zit je maar te stangen hoor Kees
Nja, weet nietquote:Waarom zou je geen foto van jezelf posten, doe het ook gerust hoor, zie het probleem niet echt...
Die heb ik ook nog liggen! Goed plan!quote:
Truste alvast, mocht je opeens omvallen zometeenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:46 schreef Deansensitized het volgende:
Mijn hersens gaan bijna op stand-by man... bijna op...
Hier ook, maar dan in de vorm van colaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:52 schreef Deansensitized het volgende:
Hehe, valt nog mee hoor, noodgeneratortje
BIER EN TIETUH!quote:
Die zwarte balkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ging net een clip opzoeken, van het nummer wat ik luister:
True, maar anders hoor je niet meer hoe leuk het liedje isquote:
Benny Benassi had tenminste nog een na 22 uur versie.quote:
Daar wacht je toch op, alleen is de balkengrap dan weer weg.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
[..]
En waarom is de ongecensureerde versie nog niet uitgelekt![]()
Ja, maar dan van Who's Your Daddyquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:10 schreef Deansensitized het volgende:
Is dat zo?? Benni Benassi?? Die met die bouwchicks?
En zit ook nog te wachten op de gelekte versie van Holly Valance - Kiss Kiss
Ja, dat speelde ze ook nog ja.. Een Australische die een Russische/Oost Europese hoer moest spelenquote:
Nou ja, het gebrek aan ID3-tagsquote:
Precies, en de zooi die ze er soms van makenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou ja, het gebrek aan ID3-tags
Various Artist - Track01quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies, en de zooi die ze er soms van maken
Deed ze heel erg goed moet ik zeggenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, dat speelde ze ook nog ja.. Een Australische die een Russische/Oost Europese hoer moest spelen
quote:
Vraag ik me toch af hoe jij dat weetquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:33 schreef Deansensitized het volgende:
Deed ze heel erg goed moet ik zeggen
Oordeel zelf..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
Vraag ik me toch af hoe jij dat weet
Nou, ik kan wel kijken, maar kan niet zeggen of ze het goed doet. Heb geen vergelijkingsmateriaal bedoel ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oordeel zelf..
http://www.revver.com/vid(...)e-in-prison-break-2/
Moet wel zeggen, het is lichtelijk NSFW
Ik heb zelfs een fotoshoot gedaan en als model gefungeerdquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:12 schreef Piles het volgende:
Ben ik hier de enige die nog nooit een fotoshoot heeft gehad ofzo?
Toffe foto's![]()
Echtquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:41 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb zelfs een fotoshoot gedaan en als model gefungeerd. De foto's zal ik maar niet online zetten...
En heel vroeger in een advertentie van CenterParcs gestaan
Ga ik niet doen, ik zie er nog al raar uit...quote:
Uhmm, nee, laat ook maarquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ga ik niet doen, ik zie er nog al raar uit...
Stel je een schaatspak voor met een bochel aan de voor- en achterkant.. en nee, ik ga ook geen paint maken
Heujquote:
Chatlogquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:59 schreef mash_ het volgende:
whaha een vriendin van me zat met 2 vriendinnen op msn maar ze waren dronkendan weet je echt niet wat je mee maakt
Welterusten Deanquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:01 schreef Deansensitized het volgende:
Maargoed, ik ga slapen, tot morgen
Ik ben ook maar weg, anders wordt het morgen weer niksquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:01 schreef Deansensitized het volgende:
Maargoed, ik ga slapen, tot morgen
nee ga geen logs laten lezenquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Chatlog
Een bekend meisje van mij zat laatst ook dronken met mij te msnen.. en nu zegt ze niks meer op msn
fucking vette filmquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dark Knight was tof.
Ik heb hem alleen gezien en vond hem ook tofquote:Op zondag 3 augustus 2008 02:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
dan moes tje wel met een hele leuke chick gekeken hebben wil je die film leuk vinden
Olav Mol had wat "persoonlijke problemen"quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:31 schreef Deansensitized het volgende:
Doe mij ook een bakje
Maar waarom hoor ik nu Allard Kalff, en niet Olav Mol? Die is wel in Hongarije...
Beetje wel, maar toch wel ff lekker..quote:
Topfilm, zelfs alleenquote:Op zondag 3 augustus 2008 02:25 schreef mash_ het volgende:
dan moes tje wel met een hele leuke chick gekeken hebben wil je die film leuk vinden
Had ik ook, maar werd om 8 uur uit bed gehaald om zus te gaan verhuizenquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
wakker...![]()
Volgens mij had ik slaap nodig
Nou ja, het moest gebeurenquote:
We spraken ook een stel meiden met strandspullen aan.. "Op het strand is het beter weer hoor".. toen ze ons een beetje vragend aankeken, verstonden ze blijkbaar geen Nederlands.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hier in Julianadorp ook, bergen toeristen. Nou ik zit nu lekker met een goed boek en een warm kopje thee op de bank met mijn laptopje naast me.
Schoon heeft daar een andere maatstaf.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, het moest gebeuren
En nu nog uitladen, maar eerst ff pauze
En ik weet nu ook dat ik blij ben dat ik niet in een studentenhuis woon. Gatverdamme
Heyquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:46 schreef lienelien het volgende:
Ik ga vanaf volgende week ook weer stagelopen![]()
Van 11 augustus t/m 19 december, dus wel wat langer dan de vorige keer
Ik dacht al, jij nog hier?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hey
Ik begin op de 18de met mijn afstudeerpoging numero 2
1,5 week voor dat ik mijn scriptie had moeten inleveren, zei school van, we vinden de opdracht/onderzoek eigenlijk niet goed genoeg om op af te kunnen studeren. Zoek maar wat anders.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik dacht al, jij nog hier?
Wat is er mis gegaan?
Vakantie??quote:
Welkom terugquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:46 schreef lienelien het volgende:
Gezelligquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:46 schreef lienelien het volgende:
Ja, klopt het? Ik heb altijd goed kunnen schattenquote:
Uhm nee..quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Geselli
Heb je je niet verveeld onderweg![]()
Vandaag om half 9 vertrokken om de studentenkamer van m'n zus leeg te halen, is afgestudeerdquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:20 schreef Deansensitized het volgende:
Zometeen weer nachtdienst trouwens
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus dat wordt nog watgaan we ons samen vervelen morgen
"DEANquote:
Wat nou "Nederland is klein"quote:weetik niet, ik dacht hetzelfde!
Ik ken 'm vastquote:Maar ik kwam vandaag wel iemand tegen in de trein, die bij z'n vader op bezoek ging in Zeeland![]()
ah ik dacht al zoietsquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:27 schreef Piles het volgende:
"DEAN"
Hij is altijd net eerder op msn, en iets daarna hier
ja daar klopt geen hol van!!!quote:\Wat nou "Nederland is klein"![]()
![]()
Haha, ik ken um niet eensquote:Ik ken 'm vast
Ben je trouwens via Breda terug gekomen?
Was ook sarcastischquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Haha, ik ken um niet eensHij heet Chris meer weet ik niet
Via breda? Nee rotterdam
Neh, das waarquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:29 schreef Deansensitized het volgende:
Behalve op het werk Kees, dan kan ik niet op msn
Hahaaaa!
Goeie vraagquote:
Hier de hele dag al buienquote:
Ik hoef nergens naartoe, nog makkelijkerquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:42 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, staat hier gelukkig een auto voor de deur, dus hoef niet perse te fietsen
Voor mij, anders zou ik om moeten reizen via Bredequote:
Eetse, veel plezier en werksequote:Op zondag 3 augustus 2008 18:43 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, ben eten, chillen en werken. Heu!
quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga eens kijken of meneer Chris trein online is
Wie?!?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga eens kijken of meneer Chris trein online is
quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar ik kwam vandaag wel iemand tegen in de trein, die bij z'n vader op bezoek ging in Zeeland![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Haha, ik ken um niet eensHij heet Chris meer weet ik niet
quote:
Duidelijk.quote:
Lekker hoor..quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Geflambeerd ijsje met gesmolten caramel en stukjes carameltoffeé!
Anyone?
Alweerquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Behoorlijk![]()
Ik ga maar weer Friends kijken![]()
Ik zat Speed Racer te kijken... Die film moet je niet als epilepsiepatient kijken of als je aan de acid zit... Wat een kleurige boel was dat.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Het blijft gewoon leuk![]()
En wat zit jij voor nuttigs te doen dan
Leersequote:Op zondag 3 augustus 2008 21:02 schreef Californium het volgende:
even leerpauze.... heb tot 19.00 ofzo geen concentratie kunnen opbrengen ervoor en nu komt het weer... dus maar gewoon even nog een uurtje doorleren
Oh, maar dat kan geregeld worden hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:10 schreef Californium het volgende:
doe maar niet afschafenmaar gewoon niet meer over lezen
niet?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:10 schreef Californium het volgende:
doe maar niet afschafenmaar gewoon niet meer over lezen
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, maar dat kan geregeld worden hoor
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Meneer trein is nog niet eens online gekomen, de sukkel!
Maar dan gaan wij allemaal doodquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
niet?maar dan blijft het in jouw boeken staan
![]()
Ik stem voor afshaffen!!![]()
Zelfs datquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:12 schreef Californium het volgende:
kan dat ook zonder mijn 90 euro boek te verscheuren?
Uhm, jij vast welquote:En kan ik dan wel mijn tentamen halen
quote:
Hmm, dat heb ik er dan wel voor overquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar dan gaan wij allemaal dood
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik er dan wel voor over
Zit ie niet gewoon in de trein..quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Meneer trein is nog niet eens online gekomen, de sukkel!
Boeiendquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Blijkt ie straks gewoon een vriendin hebben![]()
Nee, want hij zou eerder thuis zijn dan ik. Maar evt wel bij vrienden of wat dan ook. i dunno, i don't carequote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:15 schreef Piles het volgende:
Vond hij vast ook, dus geen haast om online te komen dan toch![]()
Tuurlijk schatquote:
Lang geleden dat die hier geweest is eigenlijkquote:
Kuno danquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Tuurlijk schat
Succes Cali
[..]
Lang geleden dat die hier geweest is eigenlijk
Net als Nico, die ons ook vergeten![]()
Krijg je als je op vakantie bentquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:17 schreef Piles het volgende:
Lang geleden dat die hier geweest is eigenlijk
Net als Nico, die ons ook vergeten![]()
Monsterboard: Er is altijd een beterequote:Op zondag 3 augustus 2008 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Blijkt ie straks gewoon een vriendin hebben![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Monsterboard: Er is altijd een betere
Alles kan kapotquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Monsterboard: Er is altijd een betere
Die doet het ook goedquote:
En het is nog waarheid ook.. Kijk maar naar:quote:
*knak*quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En het is nog waarheid ook.. Kijk maar naar:
De onbreekbare geo-driehoek!!!
waarom dat dan niet meer?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heeft gezegd dat ie niet meer komt
Net als Kiwi![]()
Ik ben afleveringen South Park / Family Guy aan het kijken.quote:
Kuno?quote:
Nu we er toch zijn begint zoquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben afleveringen South Park / Family Guy aan het kijken.
Misschien heeft hij een leven gekregenquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Kuno?
Hij vond opeens dat ie hier teveel rondhing/postte ofzo
Of ik heb 'm weggejaagd met mn homo-grappen, kon ie niet zo goed tegen geloof ik
[..]
Puik Planquote:Nu we er toch zijn begint zo
Nee, het was redelijk met een reden, aldus mijn via-via-msnlogsquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:10 schreef PieterBas het volgende:
Misschien heeft hij een leven gekregen
dat dusquote:
doe me bestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |