Hoe bedoel je, nieuws? De nieuwe grote website is nog steeds in aanbouw, en qua voorraad wacht ik alleen nog op een pakketje uit Tsjechiė. Zoiets?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:53 schreef Kersjes het volgende:
Na een beetjke rondsnuffelen online ben ik nu ineens fan van Yamo![]()
Denk ik.
Macka, heb je al nieuws voor ons?
Hij werkt goed als sling! En wat is 'ie mooi bij Thomas z'n blauwe ogenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:48 schreef Webkim het volgende:
Green Tea is verslingerd![]()
[ afbeelding ]
Zo lekker zacht en jammie.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:25 schreef Webkim het volgende:
Deze is gestikt Guuzewuus, maar je kan idd ook een no sew ringsling doen met een korte doek en 2 losse ringen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:48 schreef Webkim het volgende:
Green Tea is verslingerd![]()
[ afbeelding ]
Zo lekker zacht en jammie.
Alleen als ik de stof of het weefsel nog niet ken van dragen en wassen. 't Is heel verleidelijk om alles te testen, maar het wordt een te dure hobby want zodra ik iets gedragen heb kan ik het alleen nog maar met demo model korting oid verkopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:22 schreef YPPY het volgende:
Doe je de doeken doe je verkoopt ook eerst zelf testen Macka?
En daarrrrr willen we foto's van!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:42 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb vandaag van Chacama geleerd hoe ik de heupknoop kan maken, zodat ik met de Storch kan heupdragen!
Ja, daar heb je de meest duidelijke en overzichtelijke ringslinginstructies die ik al heel lang ken en gebruik. Linkte Ellen ook altijd naar toe in het 'oude' draagdoekforum op network54.quote:
Grappig, ik weet dan weer dat er hier iemand is die wel eens mooie paarse ringslings maakt(e) voor anderenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:58 schreef owlet het volgende:
mrien, een op maat gemaakte pouch is ook heerlijk comfortabel. Yvon van stormopzolder maakt hele fijne buidelslings, die voel je bijna niet zitten.
Oh en ik heb ergens opgevangen dat er iemand is die bära barn ringslings verkoopt
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:26 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je de meest duidelijke en overzichtelijke ringslinginstructies die ik al heel lang ken en gebruik. Linkte Ellen ook altijd naar toe in het 'oude' draagdoekforum op network54.
Tucana
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:34 schreef Webkim het volgende:
Ik heb vannacht met een doek geslapen om em zacht te krijgen. Nou eh, waar dat fabeltje vandaan komt? Het ligt voor geen meter ook, dus ik heb -em op een gegeven moment gewoon uit bed gegooid. We gaan -em wel indragen.![]()
Ik slaap mijn doeken (als dat nodig is) in zoals ik dat deed met m'n voedingskussen toen ik zwanger was. De frommel factor is belangrijk. Maar was je bezig je millefiori in te slapen? Want dat gaat denk ik niet werken. Mijn mille is wel soepel, maar hij is maar ietsjes zachter geworden dan toen 'ie uit de doos kwam, en zo zacht als een Girasol wordt 'ie nooit, blijft eerder in de buurt van een Storchenwiege.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:34 schreef Webkim het volgende:
Ik heb vannacht met een doek geslapen om em zacht te krijgen. Nou eh, waar dat fabeltje vandaan komt? Het ligt voor geen meter ook, dus ik heb -em op een gegeven moment gewoon uit bed gegooid. We gaan -em wel indragen.![]()
pluspuntenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:40 schreef pinquit het volgende:
oei oei oei.
ik wil even de plus en minpuntjes van de yamo carrier horen![]()
ik zit zoooo erg te twijfelenvind het namelijk toch gewoon erg duur, zo'n drager. ben zo bang dat ik hem bijna nooit gebruik Max hem bijna nooit wķl gebruiken... maar daartegenover is ie zo mooi
en het lijkt me zo heerlijk
en handig
pfff zo moeilijk![]()
Blijf alsjeblieft wel je mening en kennis hier doorgeven hoor, ik ben er zo blij mee!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:58 schreef Macka66 het volgende:
Zullen we het gewoon maar weer over Girasols gaan hebben?![]()
Ik durf mijn oprechte mening over die ene drager van p_iglet bijna niet eens te geven... En dat is dat 'ie er leuk uitziet maar lang zo fijn niet draagt als een Ergo, minder stevig is en notabene nog duurder ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |