Ik heb vandaag een nieuw voorraadje dragers opgehaald bij Macka.
Allemaal van Medley, heel leuk voor de verslaving, en om eens grondig te testen.
Draagervaringen volgen binnenkort zodra ik er tijd voor gehad heb. Foto's maak ik morgen.
Maar alvast even wat op het eerst gezicht ervaringen.
Een Satin dark blue van 4.5m.
Super dun, past zo in je handtas.
Vrij licht kleurtje voor iets wat donker blauw heet. Heel dun gestreept.
Zo uit de verpakking al erg zacht, maar de 1x gedragen satin van Macka was zelfs al NOG zachter. Dat belooft veel goeds!!
Een Palermo 4m summer weave.
Erg mooie kleur. Voelt nog wat stroef, zoals de meeste nieuwe draagdoeken. Voelt vergelijkbaar met hoppediz qua stugheid enzo, maar dan veel dunner.
![]()
Een Olive 3.5m NEW summer weave.
Wow wat zacht!!!!! Voelt echt heerlijk aan. Super mooi donker groen kleurtje.
Voor officieel niet rekkende doek, zit er wel erg veel rek in. We gaan eens kijken hoe dat met een wiebelende dreumes bevalt. Een pasgeboren babietje zou ik er op het eerste gezicht zo op/onder/in leggen

![]()
Een Alpino Design Prague
Dit gaat hier de opa en oma drager worden zodat de kinderwagen naar de opslag kan.
Stof en kleurtjes zijn super. Mooie kleur. Systeem is even wennen.
Het lijfje is niet enorm groot waardoor het voor Pepijn nu al prima past.
De banden daarentegen zitten bij vriendlief en mij echt (bijna) op zijn strakst. Voor mensen maatje mini is deze drager dus geen optie.
De komende 2 weken gaan zowel opa als oma de drager uitproberen, ben heel benieuwd wat die ervan vinden.
![]()
We hebben ook nog even snel de collectie barabarns en Yamo's van draagkrachtig bekeken. Macka heeft echt super goede keus gemaakt om die te gaan verkopen. Wat zien die Yamo's er leuk uit. Zijn zelfs super mooi verpakt
En ik kreeg bijna de neiging om een barabarn ringsling te kopen

Maar die moet maar wachten op een volgend babietje.