abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60601660
Crazymoon, ik heb ook een Storch. Kan je niks vertellen m.b.t. andere doeken, want only Storch, maar zit heel lekker vind ik zelf. In het begin was de doek wel stug, maar nu na veel gebruik, en 'bezeten' te zijn is'tie heerlijk soepel. Ik heb 'm in gebruik voor baby van 4 mnd. en voor zoon van 2,5. Je kunt er dus lang mee doen. En zoals YPPY zegt, multifunctioneel!

Over commentaar gesproken: ik was gisteren met dochter op Utrecht CS. Dochter lag heerlijk in de doek te pitten. Kreeg me toch een partij commentaar van een groepje oudere dames! Dat het toch echt niet goed kon zijn, haar beentjes zaten 'raar', veels te warm enz. enz., waarom ik niet gewoon een buggy bij me had? Ik ging mezelf nog verdedigen ook (belachelijk eigenlijk achteraf).
Beetje overdonderd liep ik later door de stad en toen kwam ik een Afrikaanse dame tegen met dochtertje op haar rug (die vrolijk naar mij zwaaide). Zij had dus een doek die ze om de torso droeg.

Moet je voor torsodragen niet een beetje een holle rug hebben? Lijkt mij dat je kindje er anders zo makkelijk vanaf kan glijden of is dat niet zo??

Webkim, ik vind je MeiTai erg mooi! Helaas, mijn man vindt dit niet (hij zou wel een MeiTai willen proberen, maar dan niet deze kleuren. We zijn nog steeds aan het rondneuzen, wrsch wil hij toch liever iets klikbaars i.p.v. knoopbaars).

Hoe zit een MeiTai, mededragers? Is het qua draagcomfort te vergelijken met een geweven doek? Ben benieuwd.
there is a crack in everything, that's how the light gets in
pi_60601780
yup, ik ben ook blij met m'n storch..onverwoestbaar *grin*
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_60602154
dan staat de storch nu als 2e op mijn lijstje en valt ook nog mee qua prijs.
nu nog een kleur kiezen...
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_60606126
en wat staat er op nr. 1?
Ik ben ook nog steeds erg blij met mijn storch, het is echt een fijne allround doek.
pi_60608082
We gingen een dagje uit vandaag;
'schat, heb je een kleedje om haar toe te dekken als het koud is?'
-'ja hoor, heb ik
'heb je ook een kleed voor haar om op te liggen als we op het gras gaan zitten?
-'ja hoor, heb ik'
'en heb je ook een doek om over de kinderwagen te hangen zodat ze niet in de zon kijkt?
-'ja hoor, heb ik ook'
'en euh..ze wil iets om mee te knuffelen'
-'geen zorgen, heb ik ook bij me'
'hmmz..we kunnen daar niet met de kinderwagen naar binnen'
-'geen zorgen..ik draag haar wel'
'jeetje... best multifunctioneel zo`n doek he?'

ik denk dat ik het nu wel kan rechtvaardigen om er nog een te kopen
Saartje
  Jubileum moderator woensdag 6 augustus 2008 @ 20:17:01 #206
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60608157
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60608785
owlet, op nr 1 staat toch nog een doek van draagdoek.nl
heb nog het idee dat die makkelijker in gebruik zijn.. maar wil daarom ook een storch ofzo om daar ook mee te oefenen. En daarna zie ik wel welke het fijnst in gebruik is

hahaha Maneki, geweldig zeg! en je kan nu idd makkelijk nog eentje kopen
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_60609505
maneki!

CM, een tricotdoek is heerlijk voor de eerste dagen maanden . Als je bereid bent om twee doeken te kopen denk ik dat je met een draagdoek.nl en een storch een mooie combinatie hebt!

[ Bericht 22% gewijzigd door owlet op 06-08-2008 21:25:29 ]
pi_60609793
Ik vind de draagdoek.nl ook nog heerlijk voor de eerste maanden
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_60609827
gelukkig maar
ik laat jullie nog weten welke kleur ik heb gekozen...
de storch is niet zo moeilijk, maar die van draagdoek.nl weet ik nog niet welke kleur
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:53:11 #211
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60612385
Na een beetjke rondsnuffelen online ben ik nu ineens fan van Yamo
Denk ik.

Macka, heb je al nieuws voor ons?
.... met gevoel voor drama....
pi_60613718
Crazymoon, ik heb (had, tijdelijk even uitgeleend) ook een draagdoek.nl, de petrol. Maar nu babymeisje aardig aan de maat (gewicht) begint te worden leek het in de tricot doek een beetje bungybaby-jumpen te worden & is ze 'overgeplaatst' naar Storch. Mooie combi dus, draagdoek.nl & Storch .

Maneki . Vroeg hij niet of je ook nog een hangmat en/of schommel bij je had voor het geval dat kindje zich verveelde?
there is a crack in everything, that's how the light gets in
  † In Memoriam † woensdag 6 augustus 2008 @ 23:47:54 #213
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60613898
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:53 schreef Kersjes het volgende:
Na een beetjke rondsnuffelen online ben ik nu ineens fan van Yamo
Denk ik.

Macka, heb je al nieuws voor ons?
Hoe bedoel je, nieuws? De nieuwe grote website is nog steeds in aanbouw, en qua voorraad wacht ik alleen nog op een pakketje uit Tsjechië. Zoiets?
En ik ben nog steeds Yamo fan. De Blue Fiesta blijkt in het echt van lekker zacht baby ribcord te zijn
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_60614327
Ah, en de Mocha? Hoe voelt die aan?
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:47:10 #215
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_60621388
Gisteren lag er een heel leuk pakketje op me te wachten Wat een snelle service van draagkrachtig.nl zeg - echt een aanrader die winkel!

Kersjes, ik vind 'm heerlijk zacht Hij lijkt ook echt heel comfortabel / makkelijk in het gebruik. Ik krijg 'm wel alleen net aan dicht rond m'n middel/heupen nu ja, nog meer motivatie om getrouw m'n buikspieroefeningen te doen
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_60622125
Ik krijg het maar niet voor elkaar met de doek die ik van Macka gekocht had en Lotte vind er ook niets aan
Ik geef het dus maar op, dan loop ik wel lekker met haar op de arm en in de kinderwagen
Oftewel, weer in de verkoop de Baby Cuddle van Macka
Hier nog geïnteresseerden?
pi_60623399
Dat is dus precies de kleur die ik zocht
pi_60623732
Draagdoek gaat dus naar Owlet
  † In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 13:03:46 #219
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60624849
mrien, jammer dat het niet aanslaat bij Lotte. Maar heel leuk dat je de doek hier weer doorverkocht hebt!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_60630398
jelly, foto's!!!!!
pi_60632883
Green Tea is verslingerd

Zo lekker zacht en jammie.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:52:43 #222
593 sjak
Juffie Bloem
pi_60632973
Mooi webkim!
Ik heb mijn Girasol Tuli binnen en hij is moooooooi Nu ligt ie lekker in de was mijn eigen wasgeurtje te krijgen en morgen wil ik 'm dragen. Mag een Girasol in de droger?
Lekker douchen!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:53:24 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_60632981
Ik zou hem niet in de droger doen sjak!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60633696
Nee hij mag niet in de droger, doe maar niet dus
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_60634382
Ik vind die Green Tea zo mooi, Webkim! Ook als sling. Superkleuren (en een superkind trouwens).

Even iets anders: ik was aan het zoeken naar geschikte doeken en kwam een lichtblauwe Girasol tegen. Ik vroeg aan mijn man of hij die kleur wel zou willen dragen, en toen zei hij dat hij zelfs wel een roze doek om zou doen als het een meisje was. "Wat kan mij dat nou schelen?" Ik had dat echt niet verwacht, en ik vind het zo lief .

Ik denk dat ik ook (toch) eerst maar voor een draagdoek.nl ga, in een lekkere knalkleur. Dan kan ik het knopen een beetje onder de knie krijgen en als het bevalt een geweven doek voor mijn verjaardag vragen. Heb ik tenminste een keer iets op mijn verlanglijstje staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')