Wat vind men van het westen?quote:Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig beïnvloed werden.
Wat zijn tukkers?quote:Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Is er ook een volkslied?quote:Tukker is de bijnaam die door sommige Nederlanders wordt gegeven aan Twentenaren.
Tukker komt waarschijnlijk van het woord "tuk" in het dialect, dat broekzak betekent - wellicht verwijzend naar de gewoonte om met beide handen in de broekzak over straat te gaan, hetgeen voor de stedeling boers overkwam. Tukker zou daarom een weinig vleiende beschrijving kúnnen zijn, ware het niet dat het voor Twentenaren tegenwoordig een geuzennaam is. Zo gebruiken fans van de Twentse voetbalclub FC Twente het woord Tukker veel op spandoeken.
Afgeleid van het woord Tukker wordt soms naar Twente verwezen als Tukkerije, met name als het om een negatieve associatie gaat.
Is er een Twents woordenboek?quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:BREDA
De politie van Breda is op zoek naar de eigenaar van bijna 100.000 euro. Het bedrag zat in een plastic zak die een passant woensdagavond vond langs een weg in het Ulvenhoutsebos bij Breda. De eerlijke vinder heeft het geld afgeleverd bij de politie in Breda. De politie stelt een onderzoek in, omdat zij het niet onwaarschijnlijk acht dat het geld te maken heeft met een criminele activiteit. Zij heeft de euro's veilig opgeborgen in een kluis. Als de politie de eigenaar van het geld binnen een jaar niet heeft gevonden, komt dat volgens de Nederlandse wetgeving toe aan de vinder.
Er is toch ook een serie over Twente?quote:breda
de polietsie van breda is op zeuk noar de eigenaar van bienoa 100.000 euro. 't bedrag zat in toet'n dee veurbieganger woensdagoamd vond langs weg in 't ulvenhoutsebos bieje breda. de eerlijke vinder hef 't gèèld ofgeleverd bieje de polietsie in breda. de polietsie stelt onderzeuk in, omdat zij 't nich onwaarschijnlijk acht dat 't gèèld te maak'n hef met criminele activiteit. zij hef de euro's veilig votdoan in kloes. aske de polietsie de eigenaar van 't gèèld binnen joar nich hef vonn, kump dat volgens de nederlandse wetgeving too aan de vinder.
Komen er ook voetbalclubs uit Twente?quote:Van Jonge Leu en Oale Groond is een Twentse soapserie die in opdracht van RTV Oost door NL Film & TV werd geproduceerd. De regie was in handen van Johan Nijenhuis (afl. 1-4, bekend van onder andere Costa! en ZOOP), Steven de Jong, Geert Lautenschutz, Jan van den Nieuwenhuijzen en Jan Albert de Weerd. De verhaallijnen waren van Ingrid van den Heuvel. Het oorspronkelijke script was in het Nederlands. De eindredactie van de dialogen in het Twents was in handen van Herman Finkers, die zelf ook meespeelde. De dertig afleveringen werden wekelijks uitgezonden door RTV Oost. De serie geniet grote bekendheid in de regio Overijssel. De eerste aflevering op zondag 2 oktober 2005 trok 300.000 kijkers, later is wel eens een aantal van 375.000 gehaald. Ondernemers uit de regio, onder andere Wehkamp, Grolsch en Bolletje, sponsoren de productie. Inmiddels hebben Omroep Gelderland, RTV Noord-Holland, RTV Utrecht en RTV Noord de serie ook uitgezonden. Vanaf 21 mei 2007 wordt de serie ook dagelijks om 18.45 uur op Nederland 2 uitgezonden door de KRO.
In augustus 2006 werden de opnames voor een tweede serie van 24 afleveringen afgerond. Dit deel werd vanaf 8 oktober 2006 op RTV Oost uitgezonden. De Twentse vertaling van de dialogen was deze keer in handen van Goaitsen van der Vliet.
enquote:Heracles is een Nederlandse betaald voetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club behoort daarmee tot de oudste voetbalverenigingen van Nederland.
Heracles heeft verscheidene landskampioenschappen gewonnen (1926/1927 en 1940/1941). Vanaf 1974 bestond de betaald voetbalorganisatie onder de naam 'SC Heracles'74'; sinds 1998 luidt de officiële naam 'Heracles Almelo'.
De eerste maal dat Heracles, toen nog SC Heracles, in de Eredivisie uitkwam was van 1961 tot 1965. Daarna hebben ze tot 1985 weer in de Eerste Divisie gespeeld om in 1985 voor de duur van één seizoen terug te keren in de hoogste afdeling van het betaald voetbal. Daarna heeft het twintig jaar, namelijk tot het Eerste Divisiekampioenschap van het seizoen 2004-2005, geduurd voordat Heracles weer kon uitkomen in de Eredivisie.
Een van de bekendste spelers uit de clubgeschiedenis is de Zuid-Afrikaan Steve Mokone. Andere bekende oud-spelers zijn Hendrie Krüzen en Folkert Velten. Krüzen is momenteel lid van de trainingsstaf van Heracles.
Haar thuiswedstrijden speelt Heracles in het Polman Stadion, dat plaats biedt aan 8500 toeschouwers. Na de rappe uitverkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2005/2006 smeedde het bestuur een plan om nog voor de start van de competitie het stadion met zo'n 3000 zitplaatsen uit te breiden tot bijna 10.000 zitplaatsen. Ook is het de bedoeling dat er een hele reeks nieuwe skyboxen wordt gebouwd. Waar normaliter bovenop de bestaande tribune wordt gebouwd, is het in het Polman Stadion de bedoeling dat de tribunes naar onderen doorgetrokken worden tot aan het veld, iets wat een zogenaamd "Engels sfeertje" moet gaan creëren. Inmiddels zijn de plannen ten uitvoer gebracht en is de totale capaciteit van het stadion verhoogd van 6900 (400 plaatsen voor de bezoekende club) tot 8500. Heracles speelt haar thuiswedstrijden als enige ploeg in de eredivisie op kunstgras.
De huidige trainer is Gert Heerkes. Hij volgde interimtrainer Hendrie Krüzen op. Krüzen was tijdelijk trainer na het ontslag van Ruud Brood.
Welke FOK!-users komen er allemaal uit Twente dan?quote:FC Twente is een Nederlandse voetbalvereniging uit Enschede die sinds de oprichting in 1965 betaald voetbal speelt. De club ontstond uit een fusie tussen Sportclub Enschede en de Enschedese Boys. Op het seizoen 1983/84 na speelde FC Twente altijd in de Eredivisie. Het eerste elftal wordt momenteel getraind door oud-speler Fred Rutten en zijn assistent Erik ten Hag.
Sander Boschker is de speler die de meeste competitieduels voor FC Twente speelde. Een thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 12 november 2006 (7-1) was zijn 424e; daarmee haalde hij Epi Drost (423 wedstrijden) in.
De uitslag van de wedstrijd tegen Groningen is tevens de grootste in het huidige stadion. De grootste overwinning ooit is 8-0, een uitslag die behaald werd tegen De Graafschap op 14 september 1975 en tegen FC Utrecht op 23 april 1977. Clubtopscorer is Jan Jeuring met 104 nationale en 19 Europese doelpunten. In het seizoen 1971/72 kreeg FC Twente in 34 competitiewedstrijden slechts dertien tegengoals. Dit is een record voor de Nederlandse Eredivisie.
FC Twente speelt zijn thuiswedstrijden in het Arke Stadion. Dit stadion werd op 10 mei 1998 geopend en bood aanvankelijk plaats aan 13.500 toeschouwers. Later is dit teruggebracht naar 13.250. Met ingang van het voetbalseizoen 2008/2009 is het stadion uitgebreid met een gedeeltelijke tweede ring waardoor de capaciteit wordt vergroot naar 24.353 bezoekers. De naam zal na de uitbreiding "Grolsch Veste" luiden, een verwijzing naar vestingstad Groenlo waar de fabriek van sponsor Grolsch zijn oorsprong heeft.[1] De eerste officiële wedstrijd die in het huidige stadion werd gespeeld was op 10 mei 1998 tegen PSV, een competitiewedstrijd die in 3-0 voor de Tukkers eindigde.
Tot 1998 werd gespeeld in het Diekmanstadion, wat voor 1965 de thuisbasis was van Sportclub Enschede.
De meest bekende trouwe aanhang van FC Twente zijn de Ultras Vak-P. Maar ook de Vriendenkring is een trouwe Twente aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van Twente; in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twente-fans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 legde, de op dat moment nog niet officiële supportersvereniging, Vak-P de fundamenten voor de Ultras cultuur in Nederland.
Er zijn momenteel tien officieel erkende supportersverenigingen verspreid door de regio. Ook vlak over de grens in Duitsland is er een officieel erkende Twente-fanclub. In 2007 kwam daar ook een Australische supportersvereniging bij onder de naam "Tukkeroos". Enkele Twente supporters hebben sinds de jaren 90 een vriendschapsband met aanhangers van het Duitse Schalke 04.
Twente won twee maal de KNVB-beker, in 1977 na een finale tegen PEC Zwolle en in 2001 na winst tegen PSV. In 1975, 1979 en 2004 verloor Twente de bekerfinale. Het beste competitieresultaat is een tweede plaats in 1974, eenzelfde klassering als voorganger Sportclub Enschede in 1958 behaalde. Zeven keer legden de Tukkers beslag op de derde plek in de eindrangschikking van de Eredivisie. In seizoen 1983/84 haalde FC Twente een tweede plaats in de eerste divisie en promotie naar de Eredivisie, nadat het het jaar daarvoor was gedegradeerd. Als bekerwinnaar mocht Twente in 2001 spelen om de Johan Cruijff-schaal. De wedstrijd tegen PSV ging echter met 3-2 verloren.
FC Twente speelde éénmaal een Europese finale. In 1975 werd de finale van de UEFA Cup over twee wedstrijden verloren van Borussia M'gladbach, nadat in de halve finale Juventus was uitgeschakeld. In 1973 werd de halve finale van de UEFA Cup gehaald en in 1978 de halve finale van de Europacup II.
FC Twente was in 2006 één van de elf UEFA Intertoto Cupwinnaars, na winst over twee wedstrijden tegen Kalmar FF uit Zweden. Daarmee is Twente de tweede club van Nederland die een Intertoto Cup wint, waarmee het toegang verwierf tot de tweede kwalificatieronde voor de UEFA Cup van dat jaar. Hierin werd het echter uitgeschakeld door FC Levadia uit Estland.
Met De Banjooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Inddquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Met De Banjoooooooooooooooooooooooooooooo
FCT - Arsenal, wat een affiche![]()
maar weinig kans op de echte CL rondes helaas...
Aanpassenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aanpassen
Nou zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Geweldige loting!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:19 schreef ReMcOrE het volgende:
Met De Banjoooooooooooooooooooooooooooooo
FCT - Arsenal, wat een affiche![]()
maar weinig kans op de echte CL rondes helaas...
Ik kom nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaan we trouwens nog een keer een Tukker Meet houden?
Ik vroeg het ook niet speciaal voor jou hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kom niet
(Omdat ik stiekem een oud vies mannetje ben van 72 jaar)
Zeg alleen dat ik niet kom jahquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook niet speciaal voor jou hoor
heb je wel mooie tietjes voor een 72-jarige![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeg alleen dat ik niet kom jah
Ze staan nog wel rechtop heurrr.. Lekkere mannentetten![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeg alleen dat ik niet kom jah
Ze staan nog wel rechtop heurrr.. Lekkere mannentetten![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:20 schreef Oldenzaal het volgende:
Ordinaire TVP zo vlak voor de Boeskool
Leuk speeltje hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk hangt die binnenkort aan mijn muur
Okquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Leuk speeltje hoor
Maareh, open jij de nachtbagger zometeen?
Hehehehequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo in de war van nog steeds mooi weer in NL, ik bedoelde dus zaterdag
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:19 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een lekkere zaterdag
Niet te warm, niet te koud
Lekker windje
Idd idd idd idd ! I agreeeequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:19 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een lekkere zaterdag
Niet te warm, niet te koud
Lekker windje
Enzo
Vanaaf verjaardagjequote:
Waar?quote:
Ga s slapen ofzo als je terug komt van t stappenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ciao!
Oh.. David.. Ben er niet om 0.00u hoor bij de nachtbagger!
Pas tegen een uurtje of 2 / 3 !
Ben je er dan!?
En waarom zou ik naar jou luisteren?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:05 schreef Roycoooooo het volgende:
Ga s slapen ofzo als je terug komt van t stappen
Nice!quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:38 schreef PAA-053 het volgende:
Een droom komt uit, ik word Tukker!
Vanaf donderdag woon ik in hartje EnschedeHeb er zin in. Ben er natuurlijk al een aantal keren geweest en het lijkt me een gezellige stad. Regio spreekt me ook wel aan trouwens
Enne....hoe zit dat met de kaarten voor FCT-Arsenal? Alles al uitverkocht, of wanneer begint de verkoop?
Ik moet daar ook nog naar toe..quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:24 schreef Samzz het volgende:
Gisteren naar The Dark Knight geweest! Haleluja wat een goede film! The Joker is hylarisch en Batman heeft een geile stem
Vandaag lekker uitgeslapen, straks maar eens wat ondernemen
Welkom in ons mooier Tukkerlandje.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:38 schreef PAA-053 het volgende:
Vanaf donderdag woon ik in hartje EnschedeHeb er zin in. Ben er natuurlijk al een aantal keren geweest en het lijkt me een gezellige stad. Regio spreekt me ook wel aan trouwens
Enne....hoe zit dat met de kaarten voor FCT-Arsenal? Alles al uitverkocht, of wanneer begint de verkoop?
Lees hier voor infoquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:38 schreef PAA-053 het volgende:
Blauwe plek al weg?quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga weer mensen
denk dat ik jullie pas woensdag weer spreek
nee, die is nu pas op z'n hoogtepuntquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Blauwe plek al weg?
En hoezo woensdag pas weer?
Kon me al niet voorstellen dat je zolang zonder ons zou kunnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, die is nu pas op z'n hoogtepunt
en ik ben t/m morgenmiddag bij m'n vriendin thuis, wist niet zeker of daar ik op internet ging, maar zoals jullie lezen en zien; ik ben er
Hoiquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, die is nu pas op z'n hoogtepunt
en ik ben t/m morgenmiddag bij m'n vriendin thuis, wist niet zeker of daar ik op internet ging, maar zoals jullie lezen en zien; ik ben er
kan ik ook nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kon me al niet voorstellen dat je zolang zonder ons zou kunnen.
Veel plezierquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:09 schreef Blawh het volgende:
Yupz, ik kan niet helpen het weer leven in te blazen.
* Blawh gaat even de stad in.
Eindelijk een andere bewoner hierquote:
Oeh!quote:
Xanthi - Heracles & Heracles - Sivasspor, daar kan je me waarschijnlijk vinden. Bij de mooiste club van Overijssel dus.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:48 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oeh!Nog iemand!!
Gaan er nog meer Fokkers naar Twente - Arsenal?
Het schijnt dat er nog een paaaaaaaaaaaaaaaaaaar kaartjes over zijn, maar dan moet je echt snel zijn, plus dat die kaarten alleen nog voor de noordzijde beschikbaar zijn (het neutrale gedeelte dus)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:59 schreef PAA-053 het volgende:
Nou ik zou wel graag willen en ik kan ook wel aan een clubcard komen, maar het zal al wel uitverkocht zijn zeker?
Die kans is ongeveer 0quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil er ook wel heel graag heen, maar ik kijk het maar in de kroeg ofzo
Zou zooo mooi zijn als Twente een leuk thuisresultaat neer zou zetten
Ik gok dat het 0-4 gaat worden ofzo.....quote:
Eensch ! Zal een mooi potje worden daarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:06 schreef Blawh het volgende:
Ik verwacht overigens nog wel aardig wat rellen in Arnhem.
Arnhem is al niet de fijnste stad, zet daar een shitload engelsen bij en een aantal foute FC Twente supporters en een slachtveld is gecreërd.
Hopelijk dat het leuk en gezellig blijft in de stad.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:24 schreef Lau. het volgende:
[..]
Eensch ! Zal een mooi potje worden daar
Amenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
vanmiddag Jong Oranje aan de bak![]()
en ik hoop voor FCT dat ze er in ieder geval een gelijkspel uit kunnen halen thuisen dat de Engelse supporters ervaren wat voor feest Nederlandse supporters kunnen maken en wat voor sfeer ze kunnen creëren
![]()
nog steeds 0-0 en Makaay geblesseerdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:57 schreef Jojoortje het volgende:
Het is al begonnen hoor
HUP NEDERLAND VERDOMME
Eens is*quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:09 schreef Blawh het volgende:
Eigenlijk kunnen die spelen me gestolen worden.
Fijn, geschorste spelersquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:
0-0 dus
en ook nog ff een rode kaart voor Sno
Ik vind de paardensport eigenlijk wel tofquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:09 schreef Blawh het volgende:
Eigenlijk kunnen die spelen me gestolen worden.
Zou ik ook wel willenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en die kerel maar lopen daar hoog bovenin
Hell yeahquote:
Tuurlijk wat meen ie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:48 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oeh!Nog iemand!!
Gaan er nog meer Fokkers naar Twente - Arsenal?
Ik als ik 'm meespeelquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:18 schreef ReMcOrE het volgende:
ik krijg kippenvel als ik die tekst hoor en al die mensen hoor meezingen (in Rio)
quote:
dat was vroegâhquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't is de laatste tijd niet veel in dit topic. Waar is de tijd gebleven dat we 3 topics in 1 dag volgooiden?
Vroegâh... 4 weken geledenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was vroegâh
middag op deze dinsdag
Iedereen last van een Vakantie-Fok-Dip?quote:
komende maandag weer aan de bakquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:32 schreef Oldenzaal het volgende:
Let maar op, als school / werk weer begonnen is, knallen jullie ineens weer!!
K heb dan nog een weekquote:
I'd be so proudquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Iedereen last van een Vakantie-Fok-Dip?![]()
Let maar op, als school / werk weer begonnen is, knallen jullie ineens weer!!
En dan met Ruler en Guitar als aanvoerders!
De-Ci-Belquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb zo'n zin in zaterdag
Iron Maiden
Uiteraard nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelukkig, ik dacht al dat ik vandaag alleen was
quequote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:34 schreef Samzz het volgende:
Avond!
Ik ontdek nieuwe talenten johHahaha!
HEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJ REMCOOOOOOREEEEEquote:
uhmmm, ff denken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
ik voelde hem al aankomen toen je begon over jeuk aan je zakquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:16 schreef Oldenzaal het volgende:
Aaargh!!!
Ik heb een stijve nek en mijn zak staat in brand!!!!
ik spreek je over 4.000 posts wel weerquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben dus ook hard op weg jou in te halen
Doen wequote:Op zondag 17 augustus 2008 13:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik spreek je over 4.000 posts wel weer
justemquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, het topic omhoogschoppende kick.
Ga werken johquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:19 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zie hier veel te veel lelijke logo's
effe de ban breken
Goede film!!quote:
Die heb ik gisteren toevallig gezienquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goede film!!![]()
Wil die docu. van Supersize me van Mcdonalds wel ff keer zien, ga die wel ff kijken!
Uhm. Nee. Wij wel.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
Marry meWe worden wel kampioen.
He David?
Nepperdquote:
Make it 1 hour!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie opent over 48 posts een naamtopic voor me omdat ik dan 10.000 posts heb?
Ik hoef er niet zoveel meerquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Make it 1 hour!!
Als je 10.000 posts binnen nu en volgend uur haalt, dan krijg je van mij 5 bakken bier EN een naamtopic
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
Marry meWe worden wel kampioen.
He David?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tot die post vond ik je aardig
quote:
Niet echtquote:
quote:
Jahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
9christenen waquote:
OMFG! Die gast met die vage plekken op zijn bakkesquote:
Met succes.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:07 schreef Samzz het volgende:
Anky gaat vanmiddag dr titel verdedigen.
ik wa, ie ok?quote:
Absoluut. Ik heb betere proeven gezien, maar gezien de voorgaande missers, was dit echt een topperquote:
Nou als je hem nog niet hebt gezien uit het raam mieteren hij was slechtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:36 schreef Samzz het volgende:
Vanavond A fish called Wanda kijken... Ook heb ik hier 24 seizoen 6 nog liggen, kan me niet herinneren of ik die al gezien heb
Waar voetbal je dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:47 schreef Oldenzaal het volgende:
Vanaamd weer onmeunig hard trainen ja!!![]()
Voor het eerst weer voetballen sinds 5 dagen ofzo!
Heb er zin in
Quick '20?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:47 schreef Oldenzaal het volgende:
Vanaamd weer onmeunig hard trainen ja!!![]()
Voor het eerst weer voetballen sinds 5 dagen ofzo!
Heb er zin in
quote:
Kearl, je bent ja helderziend! Ik wilde je net gaan quoten, en zeggen dat we je missen in dit topic!!!quote:
bliksems.quote:
tjah, kan der niet zo veel an doen. Zit tegenwoordig op de camping en daar heb ik niet zoveel tijd/zin om achter een computer te kruipen en in te loggen enzoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:15 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Kearl, je bent ja helderziend! Ik wilde je net gaan quoten, en zeggen dat we je missen in dit topic!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Nee, een andere van de Mcquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bliksems.
sterkte. toch niet door die meid van de mac?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, een andere van de Mc
dank. maar ik ben er volgende week ofzo pas echt weerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ruler, Welcome Back MotherFucker![]()
Nog niet, ben wel hard op wegquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je alle vrouwelijke medewerksters daar al gehad?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog niet, ben wel hard op weg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Bedankt voor de informatie!!!quote:
Bedankt voor de informatie!!!!!!quote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:20 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |