Met succes.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:07 schreef Samzz het volgende:
Anky gaat vanmiddag dr titel verdedigen.
ik wa, ie ok?quote:
Absoluut. Ik heb betere proeven gezien, maar gezien de voorgaande missers, was dit echt een topperquote:
Nou als je hem nog niet hebt gezien uit het raam mieteren hij was slechtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:36 schreef Samzz het volgende:
Vanavond A fish called Wanda kijken... Ook heb ik hier 24 seizoen 6 nog liggen, kan me niet herinneren of ik die al gezien heb
Waar voetbal je dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:47 schreef Oldenzaal het volgende:
Vanaamd weer onmeunig hard trainen ja!!![]()
Voor het eerst weer voetballen sinds 5 dagen ofzo!
Heb er zin in
Quick '20?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:47 schreef Oldenzaal het volgende:
Vanaamd weer onmeunig hard trainen ja!!![]()
Voor het eerst weer voetballen sinds 5 dagen ofzo!
Heb er zin in
quote:
Kearl, je bent ja helderziend! Ik wilde je net gaan quoten, en zeggen dat we je missen in dit topic!!!quote:
bliksems.quote:
tjah, kan der niet zo veel an doen. Zit tegenwoordig op de camping en daar heb ik niet zoveel tijd/zin om achter een computer te kruipen en in te loggen enzoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:15 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Kearl, je bent ja helderziend! Ik wilde je net gaan quoten, en zeggen dat we je missen in dit topic!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Nee, een andere van de Mcquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bliksems.
sterkte. toch niet door die meid van de mac?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, een andere van de Mc
dank. maar ik ben er volgende week ofzo pas echt weerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ruler, Welcome Back MotherFucker![]()
Nog niet, ben wel hard op wegquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je alle vrouwelijke medewerksters daar al gehad?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog niet, ben wel hard op weg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Bedankt voor de informatie!!!quote:
Bedankt voor de informatie!!!!!!quote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:20 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |