Ga s slapen ofzo als je terug komt van t stappenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ciao!
Oh.. David.. Ben er niet om 0.00u hoor bij de nachtbagger!
Pas tegen een uurtje of 2 / 3 !
Ben je er dan!?
En waarom zou ik naar jou luisteren?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:05 schreef Roycoooooo het volgende:
Ga s slapen ofzo als je terug komt van t stappen
Nice!quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:38 schreef PAA-053 het volgende:
Een droom komt uit, ik word Tukker!
Vanaf donderdag woon ik in hartje EnschedeHeb er zin in. Ben er natuurlijk al een aantal keren geweest en het lijkt me een gezellige stad. Regio spreekt me ook wel aan trouwens
Enne....hoe zit dat met de kaarten voor FCT-Arsenal? Alles al uitverkocht, of wanneer begint de verkoop?
Ik moet daar ook nog naar toe..quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:24 schreef Samzz het volgende:
Gisteren naar The Dark Knight geweest! Haleluja wat een goede film! The Joker is hylarisch en Batman heeft een geile stem
Vandaag lekker uitgeslapen, straks maar eens wat ondernemen
Welkom in ons mooier Tukkerlandje.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:38 schreef PAA-053 het volgende:
Vanaf donderdag woon ik in hartje EnschedeHeb er zin in. Ben er natuurlijk al een aantal keren geweest en het lijkt me een gezellige stad. Regio spreekt me ook wel aan trouwens
Enne....hoe zit dat met de kaarten voor FCT-Arsenal? Alles al uitverkocht, of wanneer begint de verkoop?
Lees hier voor infoquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:38 schreef PAA-053 het volgende:
Blauwe plek al weg?quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga weer mensen
denk dat ik jullie pas woensdag weer spreek
nee, die is nu pas op z'n hoogtepuntquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Blauwe plek al weg?
En hoezo woensdag pas weer?
Kon me al niet voorstellen dat je zolang zonder ons zou kunnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, die is nu pas op z'n hoogtepunt
en ik ben t/m morgenmiddag bij m'n vriendin thuis, wist niet zeker of daar ik op internet ging, maar zoals jullie lezen en zien; ik ben er
Hoiquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, die is nu pas op z'n hoogtepunt
en ik ben t/m morgenmiddag bij m'n vriendin thuis, wist niet zeker of daar ik op internet ging, maar zoals jullie lezen en zien; ik ben er
kan ik ook nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kon me al niet voorstellen dat je zolang zonder ons zou kunnen.
Veel plezierquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:09 schreef Blawh het volgende:
Yupz, ik kan niet helpen het weer leven in te blazen.
* Blawh gaat even de stad in.
Eindelijk een andere bewoner hierquote:
Oeh!quote:
Xanthi - Heracles & Heracles - Sivasspor, daar kan je me waarschijnlijk vinden. Bij de mooiste club van Overijssel dus.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:48 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oeh!Nog iemand!!
Gaan er nog meer Fokkers naar Twente - Arsenal?
Het schijnt dat er nog een paaaaaaaaaaaaaaaaaaar kaartjes over zijn, maar dan moet je echt snel zijn, plus dat die kaarten alleen nog voor de noordzijde beschikbaar zijn (het neutrale gedeelte dus)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:59 schreef PAA-053 het volgende:
Nou ik zou wel graag willen en ik kan ook wel aan een clubcard komen, maar het zal al wel uitverkocht zijn zeker?
Die kans is ongeveer 0quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil er ook wel heel graag heen, maar ik kijk het maar in de kroeg ofzo
Zou zooo mooi zijn als Twente een leuk thuisresultaat neer zou zetten
Ik gok dat het 0-4 gaat worden ofzo.....quote:
Eensch ! Zal een mooi potje worden daarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:06 schreef Blawh het volgende:
Ik verwacht overigens nog wel aardig wat rellen in Arnhem.
Arnhem is al niet de fijnste stad, zet daar een shitload engelsen bij en een aantal foute FC Twente supporters en een slachtveld is gecreërd.
Hopelijk dat het leuk en gezellig blijft in de stad.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:24 schreef Lau. het volgende:
[..]
Eensch ! Zal een mooi potje worden daar
Amenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
vanmiddag Jong Oranje aan de bak![]()
en ik hoop voor FCT dat ze er in ieder geval een gelijkspel uit kunnen halen thuisen dat de Engelse supporters ervaren wat voor feest Nederlandse supporters kunnen maken en wat voor sfeer ze kunnen creëren
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |