Amenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
vanmiddag Jong Oranje aan de bak![]()
en ik hoop voor FCT dat ze er in ieder geval een gelijkspel uit kunnen halen thuisen dat de Engelse supporters ervaren wat voor feest Nederlandse supporters kunnen maken en wat voor sfeer ze kunnen creëren
![]()
nog steeds 0-0 en Makaay geblesseerdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:57 schreef Jojoortje het volgende:
Het is al begonnen hoor
HUP NEDERLAND VERDOMME
Eens is*quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:09 schreef Blawh het volgende:
Eigenlijk kunnen die spelen me gestolen worden.
Fijn, geschorste spelersquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:
0-0 dus
en ook nog ff een rode kaart voor Sno
Ik vind de paardensport eigenlijk wel tofquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:09 schreef Blawh het volgende:
Eigenlijk kunnen die spelen me gestolen worden.
Zou ik ook wel willenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en die kerel maar lopen daar hoog bovenin
Hell yeahquote:
Tuurlijk wat meen ie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:48 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oeh!Nog iemand!!
Gaan er nog meer Fokkers naar Twente - Arsenal?
Ik als ik 'm meespeelquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:18 schreef ReMcOrE het volgende:
ik krijg kippenvel als ik die tekst hoor en al die mensen hoor meezingen (in Rio)
quote:
dat was vroegâhquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't is de laatste tijd niet veel in dit topic. Waar is de tijd gebleven dat we 3 topics in 1 dag volgooiden?
Vroegâh... 4 weken geledenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was vroegâh
middag op deze dinsdag
Iedereen last van een Vakantie-Fok-Dip?quote:
komende maandag weer aan de bakquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:32 schreef Oldenzaal het volgende:
Let maar op, als school / werk weer begonnen is, knallen jullie ineens weer!!
K heb dan nog een weekquote:
I'd be so proudquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Iedereen last van een Vakantie-Fok-Dip?![]()
Let maar op, als school / werk weer begonnen is, knallen jullie ineens weer!!
En dan met Ruler en Guitar als aanvoerders!
De-Ci-Belquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb zo'n zin in zaterdag
Iron Maiden
Uiteraard nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelukkig, ik dacht al dat ik vandaag alleen was
quequote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:34 schreef Samzz het volgende:
Avond!
Ik ontdek nieuwe talenten johHahaha!
HEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJ REMCOOOOOOREEEEEquote:
uhmmm, ff denken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
ik voelde hem al aankomen toen je begon over jeuk aan je zakquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:16 schreef Oldenzaal het volgende:
Aaargh!!!
Ik heb een stijve nek en mijn zak staat in brand!!!!
ik spreek je over 4.000 posts wel weerquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben dus ook hard op weg jou in te halen
Doen wequote:Op zondag 17 augustus 2008 13:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik spreek je over 4.000 posts wel weer
justemquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, het topic omhoogschoppende kick.
Ga werken johquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:19 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zie hier veel te veel lelijke logo's
effe de ban breken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |