Nee, ik heb ze gewoon op dit formaat gekregenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:08 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Oeh das wel gaaf! Heb je zelf wat bijbetaald dan om dit formaat te krijgen?
Oh wowquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:33 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze gewoon op dit formaat gekregen
Ik vind de laatste foto van de boot er niet echt bij passen..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:15 schreef Erasmo het volgende:
Even een klein probeerseltje, let niet op de afwerking, maar wat vinden jullie van de fotokeuze?
[ afbeelding ]
Ja dat is oa. mijn probleemquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:24 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik vind de laatste foto van de boot er niet echt bij passen..
tnx!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:57 schreef Sugar het volgende:
Het spreekt mij wel aan, taxibabe! Ik zou wel proberen of je ze nog wat scherper kunt krijgen, maar het bruin met wit gecombineerd en de drie varianten van koffie, vind ik wél echt een leuk idee.
Nr 2 is erg interessant qua compo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:19 schreef Ynske het volgende:nav gister
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het verschil voor jou zit 'm vast in de gelijke delen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:41 schreef Ynske het volgende:
en de 2e is in mijn ogen niet echt een drieluik, meer een foto waar twee lijnen over geplaatst zijn
je zwanen vallen naar links, je paarden vallen naar rechts om. check je horizonquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:19 schreef Ynske het volgende:nav gister
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lastig onderwerp idd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:11 schreef Ronalld het volgende:
[ afbeelding ]
Toevallig gevonden, verder misschien nog wat anders bedenken.. Lastig onderwerp. =o
penseelzwijn (Potamochoerus porcus)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:25 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Lastig onderwerp idd.
Ik vind 'm wel mooi. Totaal niet belangrijk i.h.k.v. de wedstrijd: Weet je ook wat voor beestjes dit zijn? Het zijn geen zwijnen zoals wij die op de veluwe aantreffen volgens mij.
Dankje , zal maar eens wat proberen, en veel plezier in parijsquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was het wel van plan, alleen doet mijn photoshop het niet meer en vertrek ik maandag naar Parijs.
Maar even zo uit mijn hoofd een simpele manier (zonder randen enzo).
-Open de verschillende foto's in photoshop
-Kijk hoe breed ze zijn (image>image size oid?)
-Doe dat getal x3
-Open een nieuwe canvas met als breedte het getal dat je hebt uitgerekend en hoogte gewoon de hoogte van de foto
-Kopieer elke foto in je nieuwe canvas en rangschik ze naast elkaar
-Opslaan en klaar is keer (natuurlijk wel resizen voor het wedstrijdtopic, maar ik adviseer wel om zelf een grote versie mee te sturen met eigen webspace)
1. open je 3 foto'squote:Op zondag 10 augustus 2008 15:17 schreef blomst het volgende:
krijgen we hier ook nog een beschrijving van hoe 3 foto's in 1 plaatje te maken?
Leukquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ik heb ook wat zitten rommelen...
Dagje markt in Amsterdam...
gaarne feedback
[ afbeelding ]
Original
Owwjha geschoten met een Olympus trip die ik jááren geleden van mn vader gekregen heb..
Toestelletje uit 1968 geloof ik
Voor mij wel, we zijn allemaal niet Photoshopmeesters, ik krijg het niet voor elkaar, d foto's zijn in het nieuwe scherm veel kleiner.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:29 schreef kreja het volgende:
[..]
1. open je 3 foto's
2. resize ze naar 200 breed 72pdi rgb
3. maak nieuw document van 600 breed bij xxx hoog
4. sleep je 3 foto's in je nieuw document
5. plaats ze goed en zet eventueel lijntjes / achtergrond kleuren
Dit kun je ofc ook doen met je "groot" beeld alleen dan hogere pixels.
Enuh, zo moeilijk is photoshop toch niet om 3 foto's in 1 bestand te maken?
dan heb je waarschijnlijk het nieuwe document niet op 72 maar op 300 dpi gehad staanquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Voor mij wel, we zijn allemaal niet Photoshopmeesters, ik krijg het niet voor elkaar, d foto's zijn in het nieuwe scherm veel kleiner.
ik vind hemquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:17 schreef Timmos het volgende:
Eerste keer dat ik iets probeer voor een FOT wedstrijd.. Hoop dat het wat is![]()
[ afbeelding ]
Grotere versie
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Voor mij wel, we zijn allemaal niet Photoshopmeesters, ik krijg het niet voor elkaar, d foto's zijn in het nieuwe scherm veel kleiner.
wel 72dpi, maar ik zal wel wat anders fout doen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan heb je waarschijnlijk het nieuwe document niet op 72 maar op 300 dpi gehad staan
okquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:47 schreef blomst het volgende:
[..]
wel 72dpi, maar ik zal wel wat anders fout doen.
ja, alles gedaan wat je zegt, maar past nog niet, laat maar ik geef het op.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok
heb je de losse fotos allemaal 200pixels breed gemaakt en 72pix per inch?
dan maak je een nieuw topic dat de hoogte heeft van je losse fotos bijv 200pix en 600 pix breed
ook 72 pix per inch
als je ze dan sleept in het nieuwe bestand zou het goed moeten gaan
Ik vind de belichting wel mooier dan bij die appel foto’s van je.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:00 schreef tonja het volgende:
Mijn geklungel met een ui. Gaat m ook niet worden, ik vind m een beetje saai, en de belichting is niet mooi als de foto's naast elkaar staan.
Ik vind dat gauloise drieluik mooi!
[ afbeelding ]
en als je de het bestand opslaat en vervolgens in internet explorer of windows picture viewer bekijkt, zijn ze dan ook nog zo klein? of is het echt alleen in photoshop?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:17 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, alles gedaan wat je zegt, maar past nog niet, laat maar ik geef het op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |