Nee, ik heb ze gewoon op dit formaat gekregenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:08 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Oeh das wel gaaf! Heb je zelf wat bijbetaald dan om dit formaat te krijgen?
Oh wowquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:33 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze gewoon op dit formaat gekregen
Ik vind de laatste foto van de boot er niet echt bij passen..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:15 schreef Erasmo het volgende:
Even een klein probeerseltje, let niet op de afwerking, maar wat vinden jullie van de fotokeuze?
[ afbeelding ]
Ja dat is oa. mijn probleemquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:24 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik vind de laatste foto van de boot er niet echt bij passen..
tnx!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:57 schreef Sugar het volgende:
Het spreekt mij wel aan, taxibabe! Ik zou wel proberen of je ze nog wat scherper kunt krijgen, maar het bruin met wit gecombineerd en de drie varianten van koffie, vind ik wél echt een leuk idee.
Nr 2 is erg interessant qua compo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:19 schreef Ynske het volgende:nav gister
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het verschil voor jou zit 'm vast in de gelijke delen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:41 schreef Ynske het volgende:
en de 2e is in mijn ogen niet echt een drieluik, meer een foto waar twee lijnen over geplaatst zijn
je zwanen vallen naar links, je paarden vallen naar rechts om. check je horizonquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:19 schreef Ynske het volgende:nav gister
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |